دانلود

سينمای ما - گفت‌وگو با باران كوثري / به نظر من ستاره بودن ربطي به سن و سال و قيافه ندارد

   


fajr teazer31

«روز روشن» (حسین شهابی)

«خسته نباشید» (محسن قرایی)

«دلتنگی‌های عاشقانه» (رضا اعظمیان)

«خاک و مرجان» (مسعود اطیابی)

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» (محمدهادی کریمی)

«حوض نقاشی» (مازيار ميري)

«جیب‌بر خیابان جنوبی» (سیاوش اسعدی)

«آفتاب، مهتاب، زمین»

«استرداد»

 

«رسوایی» (مسعود ده‌نمکی)

«چه خوبه که برگشتی» ( داریوش مهرجویی)

«دربند» (پرویز شهبازی)

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» (پوران درخشنده)

«گهواره‌اي براي مادر» (پناه بر خدا رضایی)

«برلين-7» (رامتین لوافی )

«غریبه» (حمید بهمنی)

«گناهکاران» (فرامرز قریبیان)

«زیباتر از زندگی » (انسیه شاه‌حسینی)

bottom banner


fajr posters 30
 
 
 


این بخش به زودی تکمیل خواهد شد
fajr film 29

«روز روشن» (حسین شهابی)

«خسته نباشید» (محسن قرایی)

«دلتنگی‌های عاشقانه» (رضا اعظمیان)

«خاک و مرجان» (مسعود اطیابی)

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» (محمدهادی کریمی)

«حوض نقاشی» (مازيار ميري)

«جیب‌بر خیابان جنوبی» (سیاوش اسعدی)

«آفتاب، مهتاب، زمین»

«استرداد»

 

«رسوایی» (مسعود ده‌نمکی)

«چه خوبه که برگشتی» ( داریوش مهرجویی)

«دربند» (پرویز شهبازی)

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» (پوران درخشنده)

«گهواره‌اي براي مادر» (پناه بر خدا رضایی)

«برلين-7» (رامتین لوافی )

«غریبه» (حمید بهمنی)

«گناهکاران» (فرامرز قریبیان)

«زیباتر از زندگی » (انسیه شاه‌حسینی)

fajr cinema 30
 
fajr video
  صحنه هایی از فیلم «پله آخر» (علی مصطفا)
  صحنه هایی از فیلم «بیداری» (فرزاد موتمن)
  صحنه هایی از فیلم «روزهای زندگی» (پرویز شیخ طادی)
  صحنه هایی از فیلم «در انتظار معجزه» (رسول صدرعاملی)
  صحنه هایی از فیلم «بیخود و بی جهت» (عبدالرضا کاهانی)

asrejomeadv
tablighat
 
 
   
 
 
 
 
 
adv
در صورت علاقه به درج آگهي در پايگاه خبري تحليلي سينماي ما می توانید با شماره تلفن های دفتر سایت تماس بگیرید.
تلفن: 88535305 (داخلی 109)
       09386503357 
آدرس: تهران - خيابان شهيد بهشتي (عباس آباد) - نرسیده به خیابان میرزای شیرازی - ساختمان پارسه - واحد 12
پست الكترونيكي: info@cinemaema.com

> برای مشاهده تعرفه آگهی‌ها اینجا کلیک کنید
Nokia

i news
سينماي ما- شهرام مکری که تازه‌ترین اثر سینمایی‌اش در جشنواره ونیز نمایش داده می‌شود می‌گوید اکران فیلم‌ها در ایران مناسبات پیچیده‌ای دارد. نشست فیلم سینمایی «ماهی و گربه» با حضور شهرام مکری کارگردان، امیر اثباتی طراح هنری و مشاور پروژه، مریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین، سپهر سیفی تهیه کننده و بابک کریمی بازیگر در کانون ایران نوین برگزار شد. در ابتدای این نشست که به بهانه حضور این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم ونیز ...
سينماي ما- ... فیلم «گذشته» با کارگردانی (3 امتیاز)،فیلم‌نامه‌نویسی (3 امتیاز)، بازیگر اصلی (3 امتیاز) و فیلمبردار ایرانی (1 امتیاز)، صدا (1 امتیاز) و حضور یک بازیگر فرعی ایرانی (1 امتیاز) 12 امتیاز دارد، اما مقررات اتحادیه اروپا حداقل 15 امتیاز را برای تولید یک کشور در نظر می گیرد. اما قوانین آکادمی برای اسکار خارجی، تصریح دارد که تنها کشور معرفی‌کننده فیلم باید تایید کند که بخش عمده کنترل خلاقانه‌ی فیلم توسط هنرمندان و دست اندرکاران تابع کشور مذکور ...
سينماي ما- ... كيميايي در خصوص فيلم تازه اش گفت: متروپل ( كه هنوز نام آن قطعي نشده) سرگذشت سينماي متروپل نيست. سرگذشت لاله زار هم نيست. داستان زني بي پناه است كه به دو مرد در يك سينما كه تبديل به باشگاه بيليارد شده پناه مي‌برد. مرداني كه انگار از ويترين هاي شكسته ، پرده هاي جر خورده سينما و عكس‌ها درآمده اند تا به يك آدم تنها كمك كنند. آدمي كه در پايان همه اين ماجراها فقط يك چيز را...
goldiran
Main News
 
سينماي ما- شهرام مکری که تازه‌ترین اثر سینمایی‌اش در جشنواره ونیز نمایش داده می‌شود می‌گوید اکران فیلم‌ها در ایران مناسبات پیچیده‌ای دارد. نشست فیلم سینمایی «ماهی و گربه» با حضور شهرام مکری کارگردان، امیر اثباتی طراح هنری و مشاور پروژه، مریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین، سپهر سیفی تهیه کننده و بابک کریمی بازیگر در کانون ایران نوین برگزار شد. در ابتدای این نشست که به بهانه حضور این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم ونیز ...
 
سينماي ما- ... فیلم «گذشته» با کارگردانی (3 امتیاز)،فیلم‌نامه‌نویسی (3 امتیاز)، بازیگر اصلی (3 امتیاز) و فیلمبردار ایرانی (1 امتیاز)، صدا (1 امتیاز) و حضور یک بازیگر فرعی ایرانی (1 امتیاز) 12 امتیاز دارد، اما مقررات اتحادیه اروپا حداقل 15 امتیاز را برای تولید یک کشور در نظر می گیرد. اما قوانین آکادمی برای اسکار خارجی، تصریح دارد که تنها کشور معرفی‌کننده فیلم باید تایید کند که بخش عمده کنترل خلاقانه‌ی فیلم توسط هنرمندان و دست اندرکاران تابع کشور مذکور ...
 
سينماي ما- ... كيميايي در خصوص فيلم تازه اش گفت: متروپل ( كه هنوز نام آن قطعي نشده) سرگذشت سينماي متروپل نيست. سرگذشت لاله زار هم نيست. داستان زني بي پناه است كه به دو مرد در يك سينما كه تبديل به باشگاه بيليارد شده پناه مي‌برد. مرداني كه انگار از ويترين هاي شكسته ، پرده هاي جر خورده سينما و عكس‌ها درآمده اند تا به يك آدم تنها كمك كنند. آدمي كه در پايان همه اين ماجراها فقط يك چيز را...
 
سينماي ما- عليرضا رضاداد به زودي حكم مشاور ارشد رئيس سازمان سينمايي را دريافت مي كند.شنيده ها حكايت از قطعي شدن حضور رضاداد به عنوان مشاور ايوبي در سازمان سينمايي كشور دارد. عليرضا رضاداد در سال هاي 82 تا 86 مديرعامل بنياد سينمايي فارابي ...
 
سينماي ما- اسامی اعضای هیات داوران بخش سینمای ملی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد. طی احکام جداگانه‌ای از سوی سیداحمد میرعلایی دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، کیومرث پوراحمد کارگردان، کیانوش عیاری کارگردان ...
 
سينماي ما- احسان عبدی‌پور کارگردان جوان سینمای ایران قصد برای دریافت پروانه ساخت دومین فیلم بلند سینمایی‌اش با نام موقت "پاپ" و درباره مسایل جوانان و خانواده اقدام کرد. عبدی‌پور کارگردان فیلم تحسین شده "تنهای،تنهای، تنها" درباره ساخت دومین فیلم سینمایی خود گفت: پیش‌تولید فیلم سینمایی "پاپ" که با نام موقت برای دریافت پروانه ساخت...
 
سينماي ما- مراسم همت عالي عوامل فيلم دهليز که با همکاري حجت‌الاسلام شهاب مرادي، مهناز افضلي و مهتاب کرامتي برگزار شد، هزينه ديه يک زنداني را پرداخت کرد. مهناز افضلي مستندساز سينماي ايران که با اين گروه براي جمع آوري ديه همکاري مي کند گفت: طي مراسم همت عالي عوامل فيلم دهليز که روز يکشنبه 27 مرداد ماه در ايوان شمس برگزار شد، توانستيم با کمک خيرين مبلغ 50 ميليون ديه مربوط به پرونده يک زنداني زن را پرداخت و رضايت اولياي ...
 
سينماي ما- بابك ماني در فستیوال نیویورک 2013 یکی از معتبرترين مسابقات عكاسي بین المللی شرکت مي‌كند. اين فستيوال هر ساله در کشور امريكا برگزار مي شود و صدها هزار عكاس از سراسر دنيا با ملیتهای گوناگون در ژانرها و سبك‌هاي مختلف در آن حضور پيدا مي كنند و حدوداً 50 عكاس به عنوان برنده اين مسابقه ...
 
سينماي ما-- حجت‌الله ایوبی طی حکمی از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس سازمان سینمایی انتخاب شد. در متن حکم علی جنتی خطاب به ایوبی آمده است: نظر به مراتب علمی و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب ...
 
سينماي ما- نوشته طنز فاضل تركمن درباره فيلم «گذشته»ی اصغر فرهادی، بين انبوه نوشته ها و إظهارات جدي درباره فيلم خالي از لطف نيست ...
 
سينماي ما- اين نوشته فاضل تركمن، زاويه خاصي را در فيلم اصغر فرهادي پيگيري كرده و ديدگاه متفاوتي دارد به آثار سينمايي اصغر فرهادي از دريچه فيلم "گذشته" كه همين روزها نسخه دوبله آن قرار است روي پرده سينماها برود ...
 
سينماي ما- روابط عمومی سازندگان شش فیلم تحریمی حوزه هنری اعلام كرد: اولین نشست سازندگان شش فیلم تحریمی حوزه هنری پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، عصر دیروز برگزار شد و سه ساعت بطول انجامید ...
 
سينماي ما- فیلمبرداری جدیدترین ساخته‌ی رضا میرکریمی با نام «امروز» از سه‌شنبه 5 شهریور آغاز می‌شود. این فیلم براساسِ طرحی از رضا میرکریمی است و فیلم‌نامه‌ی آن را رضا میرکریمی، شادمهر راستین نوشته‌اند. بازیگران فيلم عبارتند از: پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی ...
 
سينماي ما- علی پروین در آخرین روزهای فیلمبرداری"متروپل" با مسعود کیمیایی و گروه سازنده این فیلم سینمایی دیدار کرد. با نزدیک شدن به آخرین روزهای فیلمبرداری پروژه "متروپل" علی پروین بازیکن و مربی سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران به دیدار مسعود کیمیایی رفت و ساعاتی را با عوامل این فیلم گذراند.  پروین و کیمیایی از سینما و فوتبال و تهران حرف‌های مشترک زیادی ...
 
سينماي ما- حميد نجاتي وكيل کوروش رحمتی شاکی پرونده فیلم سینمایی "پل چوبی" با بيان اين مطلب كه فيلم سينمايي "پل چوبي" برگرفته از فيلمنامه "عشق، سيگار، قهوه" به نگارش كوروش رحمتي است، گفت: كوروش رحمتي در سال 1385 فيلمنامه‌اي با نام "عشق، سيگار، قهوه" در بانك فيلمنامه خانه سينما به ثبت رسانده است اما بعد از مدتي مهدي كرم‌پور فيلمي با نام "پل چوبي" به تهيه كنندگي علي سرتيپي مي‌سازد كه بعد از اكران در جشنواره...
 
سينماي ما- سعيد نيكو رزم:  فیلم "هیس..." دغدغه ای شریف و ارزشمند دارد، اما راه تولید‌ یعنی نگارش و پرداخت فیلمنامه با کاستی هایی آغاز می شود. فیلم شروع بسیار خوبی دارد، سکانس ابتدایی نفسگیر و جذاب است و حتی اسم بسیار خوبی برایش انتخاب شده، اما افسوس که به درستی در مسیر پرداخت سينمايي قرار نمی گیرد و انتظاراتی را که اسم فیلم برای مخاطب به وجود می آورد برآورده نمی سازد.‌ فیلم دیر وارد مسئله می شود و زود هم خارج می شود. حواشی زیادی ...
 
سينماي ما- روابط عمومی سازندگان شش فیلم تحریمی حوزه هنری ضمن اعلام خبر فوق افزود: «درپی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب آقای دکتر روحانی و استقرار دولت تدبیر و امید همچنین انتخاب آقای علی جنتی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لازم می‌داند که سازندگان شش فیلم تحریمی در نشستی کارشناسانه با توجه به تغییر سیاست‌های دولت یازدهم به نسبت...
 
سينماي ما- علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران گفت: «دوبله فیلم "گذشته" آخرین ساخته اصغر فرهادی تمام شده و صداگذاری آن تا هفته آینده به پایان می‌رسد.» او گفت: «بنابراین با تمام شدن صداگذاری، نسخه دوبله شده «گذشته» از چهارشنبه هفته آینده در سینماها نمایش داده خواهد شد ...
 
سينماي ما- پزشكان آلماني به دليل يك اشتباه، باعث فلج شدن دوبلور و بازيگر پيشكسوت كشورمان شده اند. شهاب عسگري بازيگر پيشكسوت تئاتر، سينما و تلويزيون در خصوص بيماري و جراحي‌اش گفت: حدود 2 سالي در آلمان به سر مي‌بردم و تازه به ايران برگشتم.رگ گردن من دچار مشكل شد و پزشكان كشور آلمان تشخيص گذاشتن فنري كنار رگ را دادند...
 
سينماي ما- شبکه بي‌بي‌سي فارسي قرار است فيلم سينمايي «اوريون» به کارگرداني عليرضا زماني عصمتي را پخش کند، اما کارگردان فيلم مي‌گويد که قرار داد پخش اين فيلم سالها قبل و پيش از ممنوع شدن نمايش فيلمهاي ايراني با اين شبکه منعقد شده است. زماني عصمتي در يادداشتي در اين‌باره نوشته است:...
toptitle
            از سال 1384
boghz

 

TopFilm
کارگردان : ابراهیم شیبانی
(امتیاز 86,9/100 - 72 رأي)
کارگردان : وحید موساییان
(امتیاز 32,3/100 - 13 رأي)
کارگردان : بهروز شعيبي
(امتیاز 84,5/100 - 49 رأي)
کارگردان : پوران درخشنده
(امتیاز 85,8/100 - 112 رأي)
کارگردان : اصغر فرهادی
(امتیاز 91,2/100 - 312 رأي)
VIDEO BANNER

bank
جهت مشاهده تيزر ها به صورت آنلاين نياز به برنامه Flash Player 9 داريد --- Download Flash Player 9 ---
بخش بانك تيزر سايت مناسب كاربراني است كه از اينترنت پر سرعت استفاده مي كنند

گفت‌وگو با باران كوثري
به نظر من ستاره بودن ربطي به سن و سال و قيافه ندارد
به نظر من ستاره بودن ربطي به سن و سال و قيافه ندارد


سینمای ما -  احسان رحيم زاده : باران كوثري هم اكنون فيلم «دايره زنگي» را روي پرده دارد. بسياري از منتقدان معتقدند اگر اين فيلم در بخش مسابقه جشنواره فجر سال گذشته شركت مي كرد، وي با بازي غافلگيركننده اش، مي توانست يكي از شانس هاي دريافت سيمرغ بازيگري باشد. «باران كوثري» از معدود بازيگران سينماي ايران است كه درست يك سال پس از جايزه جشنواره بيست و پنجم فجر و كسب سيمرغ بلورين بازيگري، در جشن سينماي ايران هم به عنوان بازيگر برتر انتخاب شد. در فرصتي كه دست داد با او به بهانه نمايش عمومي فيلم «دايره زنگي» به گفت وگو نشستيم.گزيده فيلم شناسي:«بانوي ارديبهشت»، «زير پوست شهر»، «رقص در غبار»، «خوابگاه دختران»، «تقاطع»، «گيلانه»، «خون بازي»، «روز سوم»، «توفيق اجباري» و «دايره زنگي»مجموعه تلويزيوني:«صاحبدلان»نمايش :«در ميان ابرها» و «آن سوي آينه»حضور شما در فيلم «توفيق اجباري» تا حدي سوال برانگيز بود. خيلي از منتقدان معتقدند كه اين فيلم، در حد و اندازه هاي شما نيست. يعني انتظار مي رفت «باران كوثري»، پس از دريافت سيمرغ بازيگري در انتخاب هايش بيشتر دقت كند.-اولا من در هر شرايطي از همكاري با آقاي «لطيفي» لذت مي برم. ثانيا خيلي دوست داشتم پس از بازي در دو فيلم گونه اجتماعي و دفاع مقدس يعني «خون بازي» و «روز سوم»، در يك فيلم كمدي بازي كنم. البته اگر مي دانستم بعدها فيلم «دايره زنگي» به من پيشنهاد مي شود، كمي صبر مي كردم. براي من افتخار است كه در فيلم لطيفي بازي كنم. ولي مي خواهم بگويم انتظار من هم، از «توفيق اجباري» بيشتر بود.اتفاقا كارنامه سينمايي شما نشان مي دهد كه بيشترين بازي را، در فيلم هاي محمدحسين لطيفي داشته ايد. همكاري كه با «خوابگاه دختران» آغاز شد و با فيلم هاي «روز سوم»، «توفيق اجباري» و سريال «صاحبدلان» ادامه يافت.- براي من خيلي هيجان انگيز است كه با يك كارگردان چند بار كار كنم. همكاري با ايشان، بسيار لذت بخش و آموزنده است. ضمن اين كه فضاي كارش هم خيلي دوستانه است.«دايره زنگي» از فيلم هاي بحث برانگيز جشنواره فجر سال گذشته بود. شما به عنوان بازيگر فيلم مي دانيد چرا «دايره زنگي»، در جشنواره به نمايش درنيامد؟- من هم نفهميدم. فكر مي كنم به همان دليلي كه فيلم آقاي «فرمان آرا» و «سامان مقدم» و خيلي فيلم هاي ديگر به نمايش درنيامدند. به نظر من اين مسئله بيشتر از آن كه به خود فيلم ها مربوط باشد، به تنگ نظري ها و اعمال سلايق شخصي برمي گردد. به هر حال «دايره زنگي» فيلمي سفارشي نبود و تهيه كننده خصوصي داشت.اين محدوديت ها بازيگران را اذيت نمي كند؟- حتما اذيت مي كند. فقط بحث بازيگري نيست اگر همين طور پيش برود، به تدريج كارگردان هاي پيشكسوت و صاحب نام انگيزه شان را براي فيلم سازي از دست مي دهند. اين براي سينما فاجعه است. اگر قرار است فيلم هاي سفارشي ساخته شود، تلويزيون به اندازه كافي اين كار را انجام مي دهد. نمي دانم چرا سينما هم بايد به محلي براي ساختن فيلم هاي تبليغاتي تبديل شود. البته خيلي خوشحالم كه كارگردان هايي چون «ميركريمي» و «مجيدي» در جشنواره فيلم فجر سال گذشته حضور داشتند. با اين روند من واقعا نگران جشنواره فيلم فجر امسال هستم.از فيلم هاي آينده تان بگوييد.- دو فيلم آماده نمايش به نام هاي «كتوني سفيد» و «نسل جادويي» (ايرج كريمي) دارم. در فيلم «حيران» (شاليزه عارف پور) هم ايفاي نقش كرده ام كه فيلم برداري آن در شمال كشور، تهران و مرزهاي شرقي انجام شد. در حال حاضر نيز درگير بازي در فيلم «مي زاك» (حسين علي ليالستاني) هستم.در فيلم «حيران» نقش اصلي را ايفا مي كنيد. فرعي يا اصلي بودن نقش چقدر برايتان اهميت دارد؟- خيلي مهم نيست. واقعا خوب بودن نقش بيشتر برايم اهميت دارد. زيرا تا به حال نقش كوتاه هم خيلي زياد بازي كرده ام.ولي بهترين بازي هايتان در فيلم هايي است كه نقش اصلي را ايفا كرده ايد مثل «خون بازي» و «روز سوم»- قبل از آن هم، زياد نقش اول بازي كرده بودم. ضمن اين كه فكر مي كنم در «روز سوم» من نقش اول زن بودم نه بازيگر اصلي. نقش هاي اصلي را «پوريا پورسرخ» و «حامد بهداد» بازي مي كردند. درباره «خون بازي» هم بايد بگويم نقش «سارا» از آن نقش هاي ويژه بود كه اگر دو سكانس هم در فيلم بود، باز هم ديده مي شد.جالب است كه بيشتر نقش هايتان اجراي سختي دارند. مثلا نقش يك دختر مجروح جنگي (روز سوم) و يا يك دختر معتاد (خون بازي) و...- كار سخت را بيشتر دوست دارم، كاري كه برايش بيشتر زحمت بكشم. فيلم جديدم «حيران» هم در نوع خودش كار سختي بود. به مدت چند ماه در تهران، گيلان، مشهد و اطراف مرزهاي شرقي فيلم برداري داشتيم. شرايط مان عادي نبود لوكيشن هاي سختي داشتيم، ولي چون گروه حرفه اي بود كار خيلي لذت بخش بود.«باران كوثري» از چه روش هايي براي نزديك شدن به نقش استفاده مي كند؟- اين سوال از آن سوالاتي است كه نمي دانم چطور بايد به آن جواب بدهم. هر بازيگري تمرين مي كند و از فيلم هايي كه ديده و كتاب هايي كه خوانده كمك مي گيرد. در اين مسير راهنمايي هاي كارگردان خيلي مهم است. چون به تمرين ها جهت مي دهد. همه افراد گروه مي توانند تاثيرگذار باشند به ويژه بازيگر مقابل.«ترانه عليدوستي» هم معتقد بود كتاب خواندن يكي از راه هاي نزديك شدن به نقش است. اين فرآيند چگونه شكل مي گيرد؟- وقتي شما بازيگريد، هر چيزي مي تواند به شما كمك كند. وقتي شما فصل نزديك شدن يك اعدامي به صحنه اعدام را، در كتاب «برادران كارامازوف» مي خوانيد، چيزي كه هيچ وقت تجربه اش را نداريد، از طريق كتاب به دست مي آوريد. اصولا خواندن كتاب به ويژه «رمان» وسعت تجربه آدم را زياد مي كند. هر تجربه اي براي بازيگر مفيد است. در همه كتاب هايي كه خواندم، لحظاتي بوده كه به من كمك كرده است. كتاب خواندن تمرين ذهني خوبي است براي تقويت حافظه و نگه داشتن حس.دريافت سيمرغ چه تاثيري در مسير بازيگري شما داشت؟- مسيرم عوض نشد. يك كم تشويق شدم براي اين كه با حوصله تر و با دقت تر كار كنم. سيمرغ بيشتر از آن كه مايه افتخار باشد، تشويق است. اين جايزه ارزشمند است. چون براساس سليقه چندين نفر پيش كسوت و صاحب نظر، به من داده شده است. دوست ندارم سقف بازي ام «خون بازي» باشد. سيمرغ تشويقي است كه بتوانم بهتر از اين هم بازي كنم.تعريف شما از «ستاره سينما» چيست؟- اگر منظورتان همان «سوپراستار» هاليوود باشد، به نظر من ستاره بودن ربطي به سن و سال و قيافه ندارد. ستاره ها بازيگران بسيار توانايي هستند كه يك جور محبوبيت چشمگيري دارند. مثل «آل پاچينو»، «رابرت دنيرو»، «جوليا رابرتز» و... آن ها با آن چيزي كه ما در سينماي ايران به آن ستاره مي گوييم، متفاوت اند.شما خودتان را يك ستاره مي دانيد؟- نمي دانم. تا به حال به اين موضوع فكر نكرده ام.

منبع خبر : وبلاگ فیلم نگار
جمعه,6 اردیبهشت 1387 - 15:6:17

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو

نظرات

در هنگام باركردن آيتمها خطايي رخ داد

جمعه 6 ارديبهشت 1387 - 12:31
2
موافقم مخالفم
 

khanome baran kosari in ke shoma goftid ke setare bodan rabty be ghiyafe nadare ,kami eshtebahe

chon ke khilyyyyyyy ham rabt dare

age manzoret be golzar azize khily ham setare ast

hatman ke nabayd naghshe motad va geda ra bazi koni ke behet simorgh bedan

golzar behtarineeeeeeeee

آرين
جمعه 6 ارديبهشت 1387 - 13:4
1
موافقم مخالفم
 

سلام و خسته نباشيد به همگي تون. وا قعاَ خسته نباشيد.

من با وجود اينكه از طرف دارهاي تعصبي باران هستم مي گم كه اين مقالش منطقي نيست!!!

poriya-Bardiya
جمعه 6 ارديبهشت 1387 - 13:38
-2
موافقم مخالفم
 

اگه توفیق اجباری خوب نبود چرا بازی کردی؟

باران کوثری بازیگر نیست او به عنوان هنرور باید بازی کند...

من یادمه وقتی فهمید میخواد مقابل آقای گلزار بازی کنه چرت و پرت زیاد گفت...

ولی دیدین که آقای گلزار با نقش آفرینی در این فیلم هنر خودشو به رخ همه کیشد و پرفروش ترین فیلم در حال حاضر میباشد...

منتظره فیلم پرفروش دیگر از محمدرضا گلزار باشید...{دو خواهر}

میترا
جمعه 6 ارديبهشت 1387 - 16:55
-4
موافقم مخالفم
 

واقعآ من به بازیگرانی همچون باران کوثری افتخار میکنم.مرسی از مصاحبه.

دوست
جمعه 6 ارديبهشت 1387 - 18:26
-5
موافقم مخالفم
 

« من در هرشرایطی از همکاری با آقای لطیفی لذت می برم. »!!! « برای من افتخار است که در فیلم لطیفی بازی کنم.»!!! « برای من خیلی هیجان انگیز است که با یک کارگردان چند بار کارکنم.»!!! « همکاری با ایشان بسیار لذت بخش و آموزنده است.»!!! این جملات فقط می تواند از زبان یک بازیگر کم تجربه و کودک صفت بیرون آید. به قول استاد انتظامی: در وهله اول فیلمنامه مهم است و بعد کارگردان. باران جون از آقای لطیفی جون طوری صحبت می کند که انگار مهرجویی یا بیضایی است که همه آرزوی حضور درکارهای آنان رادارند!!!!!!! البته شاید باران خانم واقعا در حد و اندازه های همان لطیفی باشد. برخی از بدترین و مبتذل ترین آثار سینمای ایران را لطیفی ساخته: فیلمهای مزخرف عینک دودی، دخترایرونی، خوابگاه دختران، توفیق اجباری و ... ؛ روزسوم داستان نو و جالبی داشت، اما لطیفی با کارگردانی ناشیانه و عجولانه و ضعیفش _فقط برای اینکه در مدتی کوتاه فیلم را به جشنواره برساند_آن راخراب کرد. درضمن خانم هالیوود پرست! فکرنکن چون خودت خیلی بااستعداد و محبوب نیستی، ستاره های سینمای ما از هالیوودی ها کمترند. ستاره های ما ازهزاران جنبه برتر هم هستند. تو چرا ازستاره های بی اخلاق و بی شرم و حیای هالیوود مانند جولیا رابرتز نام می بری ! جولیا رابرتز و تمام ستاره های کاذب دستگاه فاسدهالیوود_ که پرواضح است زیر نظر سازمان سیا و آژانس یهود اداره می شود_ تفاوت هنرمندی با هرزگی را نمی دانند؛ و تفاوت ارایه هنر اصیل و پاک با سالن مد و فشن و به معرض نمایش گذاشتن اندام را اصلا نمی فهمند. سالهاست که درآن سرزمینها دیگر بین خوب و بد تفکیکی وجود ندارد و ضدارزش جای ارزش راگرفته است. مهم ترین صفت یک هنرمند، اخلاقیات است که خوشبختانه بسیاری ازهنرمندان ما مثل نصیریان، انتظامی، پرستویی، و لیلا حاتمی و مهتاب کرامتی آن را تمام و کمال دارند.

بیتا
جمعه 6 ارديبهشت 1387 - 18:35
18
موافقم مخالفم
 

مرسی

باران همیشه قاطع و مختصر مفید حرف میزنه که این خیلی خوبه

milad
جمعه 6 ارديبهشت 1387 - 22:53
1
موافقم مخالفم
 

من شدیدا عاشق بارانم از نظر من فیلم توفیق اجباریش یه اشتباه بود که امیدوارم دیگه تکرار نشه فیلم دایره زنگی هرچند داستانش چرت بود ولی باران وری گود ما دوست داریم مثل خون بازی و روز سوم باشی نه اینکه ... در ضمن من اصلا سیمرغ لطیفی رو قبول ندارم نمی دونم رو چه حسابی بهش دادن !! هرگز تو کارگردانی موفق نبوده تو فیلماش پر اشکال کارگردانی به جز صاحبدلان که جزو عاشقانه های منه امیدوارم لطیفی تو فیلماش دقت کنه و عجول نباشه و دست از سر باران جون برداره

MARIA
شنبه 7 ارديبهشت 1387 - 8:22
-3
موافقم مخالفم
 

be nazar man baran kosari ra bayad dar barnamehay kodak va nojavan entekhab konand chon ke ham kocholo ast ham

estedady ba joz bazi dar barnamehay kodadan nadare , baran joon to bayad bajay amo porang bazi koni

پریا
شنبه 7 ارديبهشت 1387 - 8:22
0
موافقم مخالفم
 

1 سوال

اصلا اصلا بارانو گلزار چه ربطی به هم دارن

پریا
شنبه 7 ارديبهشت 1387 - 8:24
1
موافقم مخالفم
 

گلزار درامد سینماس

باران سرمایه سینماس

اصلا چه طور اینا رو مقایسه میکنید تو گام اول باید بمونید گلزار مرده باران زنه

پریا
شنبه 7 ارديبهشت 1387 - 8:26
10
موافقم مخالفم
 

گلزاز متولد 54 وبعد باران متولد 64 چیزی قریب 10 سال

1 فیلم تاحالا با هم بازی کردن که واقعا بد بود

پریا
شنبه 7 ارديبهشت 1387 - 8:27
4
موافقم مخالفم
 

حالا دلیل نمیشه چون بازیگر محبوب شما 70 ملیون برای 1 بازی میگیره بگید بهتره

حالا شایدم باشه ولی اگه 1 کوچولو دقت کنید بازیگرای نقش اول دایره زنگیو مجنون لیلیو ببینید و مقدار فروش دو فیلمو فرق درامد و سرمایه رو می فهمید

پریا
شنبه 7 ارديبهشت 1387 - 8:30
2
موافقم مخالفم
 

ولی این که باران با لیطی 1 کم زیاد داره افراط میکنه رو حق میدم خدایی به خاطر هرچی بود نباید توفیق اجباریو بازی می کرد به پرستیژش نمی خورد

نگاه
شنبه 7 ارديبهشت 1387 - 9:4
-6
موافقم مخالفم
 

بانظر{دوست}موافقم. مافقط ازنظر تکنیک فیلمبرداری و جلوه های ویژه ار سینمای غرب عقب تریم. وگرنه ازلحاظ محتوای فیلمها و بازیگری درسطح بسیار بالایی قرار داریم. خوشبختانه وقوع انقلاب , فحشایی راکه در سالهای دهه 50 توسط افرادی مفسد همچون نصرت وحدت واردسینما شده بود را از بین برد و بسیاری از فیلمسازان ایران جذب سینمای اندیشه شدند. از لحاظ بازیگری هم, نقشهای بسیار مشکلی در سینما و تلویزیون ما بوده اند که هنرمندان ایرانی به خوبی ازعهده انان برامده اند. ستاره های هالیوود به راحتی آب خوردن درمقابل دوربین برهنه می شوند وهیچ بازیگری در ان جا نیست که این برهنگی راتجربه نکرده باشد! به نظرم کسیکه هنرداشته باشد, هرگز نیازی نمی بیندکه اندام خودرابه نمایش بگذارد. اما کسیکه بی هنر است, برای جلب توجه ناچاراست که برهنه شود.متاسفم برای کارگردانانی که مردم راباتحریک غرایز پست به سالن سینما می کشانند...

این راهم بگویم درجایی که نامزد بهترین بازیگر زن هنگامه قاضیانی با بازی شگفت انگیزش در به همین سادگی بود, محال بود جایزه به کس دیگری تعلق گیرد.

مهسا
شنبه 7 ارديبهشت 1387 - 10:0
-1
موافقم مخالفم
 

من یه سوال از همه عزیزانی که نظر میدن دارم چرا اینقدردرنظرات توهین میکنین؟برای من جای سواله.من خیلی به این سایت میام و مطالبش رو پیگیرم ولی کم پیش میاد نظر بدم ولی نظرات رو میخونم.این بار اولی نیست که در نظرات توهین میبینم.آخه چرا؟؟به چه دلیل به خودمون اجازه میدیم به شخصیت یه انسان دیگه به راحتی توهین کنیم.

من نمیدونم مشکل ما بر فرض با گلزار والباقی چیه؟کافیه یه مطلب در مورد گلزار گذاشته بشه تا در بخش نظرات انواع و اقسام بی حرمتیها رو ببینیم.یا همین مطلبی که در مورد باران هست،اگه شما هوادار باران نیستین یا از لطیفی خوشتون نمیاد یا از کسای دیگه،واجب نیست که بیاین و وقت تلف کنین و نظر بدین!!!

و مسئله دیگه اینه که عرصه هنر به اندازه کافی برای همه جا داره،یا اینکه بهتر بگم هر کس جای خودش رو داره،پس چرا اینقدر افراد رو با هم مقایسه میکنیم؟

خدایی باران بازیگر با استعدادیه که در ژانرهای متفاوت موفقه،اون دختر بنی اعتماد که یکی از بهترینها در سینمای ماست.

یا لطیفی،واقعا انسان مودب و باشخصیتیه،یا گلزار مطمئنا اون بالا سری اینقدر درش لیاقت دیده که این همه محبوبیت و موفقیت بهش داده.

من به شخصه برای تک تک اول از همه انسانها و بندگان خدا و بعد هنرمندان ایران احترام قائلم و به عنوان یه خواهر کوچیکتر هم از شما میخوام به این راحتی شخصیت یک انسان رو زیر سوال نبرین.

گرچه میدونم با نظر من خیلیاتون مخالفین و ....

ولی تو را خدا فکر کنین در مورد حرفاتون.

علی فرامرزی
شنبه 7 ارديبهشت 1387 - 12:44
-6
موافقم مخالفم
 

باران کوثری می تونه بازیگر خوبی باشه .

چشمه هایی هم توی خون بازی و برگ برنده نشون داد . اما اینم باید بفهمه آدمی که سقف آرزو هاش این قدر کوتاه باشه که با کارکردن با محمد حسین لطیفی بتونه بهشون برسه خیلی خیلی زود از دور خارج می شه . با این کامنت ها هم میشه فهمید که این از دور خارج شدن از همین الان داره شروع می شه .

افرا
شنبه 7 ارديبهشت 1387 - 21:28
5
موافقم مخالفم
 

این چه طرز مصاحبه گذاشتنه.چرا اینقد تو هم تو هم.من که از بس تو هم تو هم بود رقبت نکردم تا اخرش بخونم.

شیدا
شنبه 7 ارديبهشت 1387 - 22:32
-2
موافقم مخالفم
 

بازی باران در دایره زنگی عاللللللللللللللللللللللللللللللللللللی بود من طرفدار هیچ بازیگری نیستم و فقط نظرم رو می گم به باران وپریسا ی عزیز تبریک می گویم

عسل
يکشنبه 8 ارديبهشت 1387 - 0:55
6
موافقم مخالفم
 

من تاقبل از تماشای برنامه شب شیشه ای باران رادوست داشتم.مخصوصادرصاحبدلان.اما به این دلیل که شخصیت یک هنرمند بیش ازهرچیز دیگر مثل استعداد هنری و صورت نمکین برایم مهم است، پس از شب شیشه ای ازباران بدم آمد. به نظرم خیلی مغرور و ازخودراضی آمد که از شدت شعف و سرمستی برای گرفتن یک جایزه که چندان هم باارزش نیست و نمی شود رویش حساب کرد[ بازیگر زن بزرگی مثل سوسن تسلیمی که بی شک برترین بازیگرتاریخ سینمای ایران است هرگز این جایزه رانگرفت. و بازیگران زن کم استعداد و مانکنی بوده اند که این جایزه را 2 بارگرفته اند.]، به راحتی و بدون عذاب وجدان به 50%بازیگران توهین کرد و باعث ناراحتی بسیاری شد. مدام می گفت: من....من......!!!! البته این را می توان به پای کم تجربگی اوگذاشت. ولی اگرکسی واقعا توانایی حضور در مصاحبه زنده را ندارد بهتراست درآن شرکت نکند!!!!


يکشنبه 8 ارديبهشت 1387 - 10:0
-1
موافقم مخالفم
 

midonid chera dayre zangi inghadr forosh raft bekhater in ke janbe taz dash

مونا
يکشنبه 8 ارديبهشت 1387 - 14:55
6
موافقم مخالفم
 

باران بازیگر متوسطیه و عملا در کارنامش، بازی چشم گیری نداره. خون بازی هم همچین آش دهن سوزی نبود. نه خودش و نه بازی باران تو اون. خود باران هم، شخصیت مغرور، از خود راضی، بی ادب و تهوع آوری داره. برای همین هیچ وقت به جایی نخواهد رسید.


دوشنبه 9 ارديبهشت 1387 - 6:22
-1
موافقم مخالفم
 

چقدر لطيفي لطيفي مي كنه. مامانش كه فيلماي بهتري ساخته.


دوشنبه 9 ارديبهشت 1387 - 13:47
-3
موافقم مخالفم
 

اولا از تمام دوستانی که به باران توهین کردند می خواهم که سکوت کنند و حرفی نزنند دوما کسانی که طرفدار باران نیستند لزومی نداره که بیان و مصاحبه اش رو بخونن سوما همه ی کسانی که به باران توهین می کنند از جای دیگری می سوزند(احتمالا بازیگر مورد علاقه شون محبوبیت باران رو نداره) من می خواستم طبق نظر مهسا جون عمل کنم و به کسی توهین نکنم ولی دیدم که اصلا امکان نداره و آخرین حرفم اینه که در حال حاضر بهترین بازیگران جوان زن سینما باران و ترانه و گلشیفته و پگاه (آهنگرانی) هستند و کسانیکه این را نمی دانند بهتره اصلا به سینما فکر نکنن.

متشکرم.....

shahriar
دوشنبه 9 ارديبهشت 1387 - 20:21
1
موافقم مخالفم
 

be nazare manm ishon ye kam loos bazi mikonan

age yekam az loosishon kam beshe behtare

kianoosh
سه‌شنبه 10 ارديبهشت 1387 - 1:56
8
موافقم مخالفم
 

cheghadr bi mantegh hame enteghad mikonid!

Ino Dige Hame Midoonan ke Baran Yeki az Fogholade tarin bazigarane iran shode Garche Party Dashtanesh moaser boode!!! inam ghabool daram ke Bazi Filmasho Kami Ba Ajale ENtekhab Karde!!!

vali khoon bazie barane kosariii fogholade bood !! on kasi ke tohin mikoneo ina:)) behtare hichvaght varede honar nashe va rajebesh nazar nade chon honar pake va in chiza khatche daresh mikone!! va kasi ke mige aghaye golzar felan aghaye golar injor oonjoor:))) mohamd reza golzar gishe boodanesh ghabele setayeshe...vali fek nemikonam honari daresh dide she......mamnoon KiaNoosh Safikhany

سارا
سه‌شنبه 10 ارديبهشت 1387 - 13:56
-8
موافقم مخالفم
 

باران كوثري اصلا بازيگر خوبي نيست .

تازه اون جايزه هايي رو هم كه گرفته شانسي بوده چون اون سال بازيهاي چشمگيري در جشنواره نبود اين رو از اسامي كانديداها ميشه ديد .

ح و ع
سه‌شنبه 10 ارديبهشت 1387 - 17:14
-3
موافقم مخالفم
 

در جواب به عزیزی که دوشنبه 9 اردیبهشت 17:17 نظر داده:

خیلی دوست دارم بدانم که چند سالت است! آیا مهدکودک نمی روی؟! اولا،دوما،سوما...یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟! تو مگرصاحب اختیار ما هستی؟! ما در هرصفحه ای که دلمان بخواهد کامنت می گذاریم. خدا به ما رحم کرد که سیاستمدار نشدی! وگرنه مثل هیتلر همه مخالفانت را در کوره آدم سوزی می انداختی! پله های اول دموکراسی یعنی اینکه هر کس آزادانه حق اظهارنظر داشته باشد. چه خوب که این سایت سینمایی این شرایط را کمی فراهم کرده است. هم برای شما دوستداران باران جون! و هم برای ما مخالفان!

شخصیت یک هنرمند بسیار مهمتر از استعداد هنری اوست... بهروز وثوقی که استعداد خارق العاده ای در بازیگری داشت، چون شخصیت چندان سالمی نداشت، امروزه هیچگاه از او به نیکی یاد نمی شود. ولی همه از پرویز فنی زاده که سطح بازیگریش بالاتر از وثوقی نیست، به خوبی یاد می کنند.

باران یک بازیگر متوسط است که با داشتن پارتی های بزرگی همچون رخشان بنی اعتماد و جهانگیر کوثری وارد سینما شده و به این جایگاه خود رسیده. این بازیگرانی هم که شما نام بردی، بازیگران محبوب جوانان 16_17 ساله هستند.

بی تردید بهترین بازیگر زن تاریخ سینمای ایران سوسن تسلیمی است و پس از او مژده شمسایی. در جایی که درسینما و تآترمان بازیگری مثل مژده شمسایی داریم، کمی خنده دار است که بهترین ها را 4 بازیگر نام برده شما بدانیم. لطفا مسافران، گفت و گو با باد و سگ کشی را ببین تا بفهمی کمال تسلط در بازیگری یعنی چه. نمی دانم نمایشهای شب هزار ویکم، استاد ماکان، افرا و ... را دیده ای یا نه.اگر ندیده ای که نصف عمرت بر فناست.

اکنون برترین و پرقدرت ترین بازیگر زن درایران و حتی جهان ، خانم مژده شمسایی است و بس.

elmira
سه‌شنبه 10 ارديبهشت 1387 - 19:58
-3
موافقم مخالفم
 

Mona khanum in che tarze harf zadane,mikhay begi chanta logat as bagie bishtar baladi?Dar sani shomaha ke entegad mikonin ta hala aslan to ye goroh ya kare jedi bodin ta bagie shakhsiat o karatono nagd konan?

Pas kamtar harfe bimanteg bezanin hamatun...

مجید
سه‌شنبه 10 ارديبهشت 1387 - 22:53
-2
موافقم مخالفم
 

به قول یاس

می خوایم گلوی هم را با حرص بدریم/انگار از هم طلب داریم ارث پدری

ساناز
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 2:5
4
موافقم مخالفم
 

چقدر برخي از ما تنگ نظر شديم.

چرا از موفقيت هم شاد نباشيم؟؟؟؟؟

مرتضي
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 10:56
2
موافقم مخالفم
 

باران عزيز سلام

اول : از بازي عالي شما در دايره زنگي ممنونم

حضور شما در سينماي ايران باعث افتخار من و هر ايراني است چون استعداد عالي شما بهمراه داشتن يك خانواده واقعا هنرمند شما را تبديل به يك سوپر استار خواهد كرد هر چند اكنون هم از ديد من بهترين هستي .

شيشه پنجره را باران شست

از دل من اما چه كسي نقش تو را خواهد شست

با آرزوي ملاقات شما در بهترين فيلمها ي تاريخ ايران بر روي پرده سينما

مهدی صفری
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 12:14
-3
موافقم مخالفم
 

kheili khoshhalam azin mohasebe ke nakhunde migam aaliye .ma bayad ghadre baran ro bedunim.khanume kosari natalie portmane irane.MaMNuN

مهدی صفری
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 12:20
-1
موافقم مخالفم
 

nakhunde migam estesnaeie!!!natalie port mane iran baran kosarie.ghadreto midunim barane aziz

مرتضي
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 13:50
-3
موافقم مخالفم
 

در جواب عسل و شركت باران در شب شيشه اي

عسل خانم شما يا واقعا بيان را نمي فهميد و يا از هنر كلام بي اطلاعي وگرنه اينطور نسبت به حضور باران در شب شيشه اي انتقاد نمي كردي . به اعتقاد من يكي از شب هاي بياد ماندني شب شيشه اي حضور باران كوثري در اين برنامه بود . من دي وي دي اين برنامه را تهيه كردم و هر چند روز يكبار آن را مي بينم و به باران بخاطر اين فن بيانش تبريك مي گويم . شما هم مشكلت را با خودت حل كن شايد همان حسادت معروف دخترانه باعث شده مجبور شوي اينهمه از باران انتقاد كني .

با آرزوي سلامتي باران

مرتضي
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1387 - 13:58
13
موافقم مخالفم
 

آقاي صفري شما چطور به خودتان اجازه مي دهيد يك هنرمند ايراني مسلمان را با شخصي بي بند و بار در ايتاليا مقايسه كنيدشمااصلا ناتالي پورتمن را مي شناسيد كه باران را شبيه او مي دانيد . ناتالي يك وسيله تبليغاتي در ايتالياست كه براي پول حاضر به انجام هر نمايشي است بدون هيچ محدوديتي. و از لحاظ ظاهر و بدن نيز هيچ شباهتي به باران ندارد.قد ناتالي 185 ولي قد باران در حدود165. چه شباهتي!!!!!!!!

بياييم هنرمند خود را شبيه كساني بدانيم كه لااقل ريشه خانوادگي و يا شرف يك زن مسلمان را داشته باشند

پریا
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 9:44
6
موافقم مخالفم
 

باران اگه در سن 22 سالگی بازیگر محبوب جوونای 16- 17 سالس در سن سی سالگی اگه گفتی بازیگر محبوب چه قشری میشه بله هنوز جوناس پس باران حالا حالا ها کلی طرفدار داره هر روزم بهش اضافه میشه اگه دارید میسوزید دو روز تو تشت بخوابید شاید 1 کم از دوداتون کم شه تو چشم بقیم نره

باران عالیه همیشه عالی بوده

این همه داری زر میزنی 4 تا نمونه جون مثل باران بیار بزار خودم بیارم

باران

گلی

ترانه

پگاه

اگه تونستی 4 تا دیگه بیاری

نیاوردی دوباره امشبم تو تشت بخواب اب سردم باز کن روت

خدا به باران صبر بده انقدر ادم عوضی حسود دور برش هست

هر روز 1 فیلمی سرش در میارن معلوم نیست از کجا دارن می سوزن

پریا
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 9:48
1
موافقم مخالفم
 

باران نخواست ستاره شه همیشم اینو گفته نخواست پر طرفدار شه هرجا برسی میتونی بخونی با نخواست هاش به کجا رسیده که کلی جون 16_20 شایدم بیشتر منظورم قشر جوون جامعس طرفدارشن طرفدار پاکی سادگیش اگه 1 کم مغرور بود شاید انقدر طرفدار نداشتو انقدر اذیت نمی شد ولی اگه می خواست ستاره و محبوب شه چی میشد

برو اقا اگه می سوزید حسادتتون میشه جلو اینه گل بزن سرت واسه خودت ادا در بیار فکر کن محبوب شدی

محمد
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 20:9
-2
موافقم مخالفم
 

باران کوثری مسلما بازیگر مهمی تو سینمای امروز ما هست همینکه این همه نظر در موردش داده میشه نشونه ی اهمیتش هست. باران کوثری هم مثل خیلی بازیگرای دیگه نقاط ضعف و قوتی داره که هم خودش و هم بقیه باید محترمانه بهش توجه کنند. چند فیلم آخر باران همگی جزو پرفروشها بودند یا حداقل شکست نخوردند. پس میشه خیلی راحت نتیجه گرفت که مردم هم دوستش دارند. بنابراین خیلی بی انصافیه که زحماتش رو نادیده بگیریم و بهش توهین بکنیم. من شخصا به باران علاقه ی خاصی دارم که اونم به خاطر صاحبدلان هست. به نظر من دلیل اینکه باران اینقدر از لطیفی خوب میگه اینه که توسط کارای اون بین عامه ی مردم دیده شده. اما متاسفانه شخصیت باران در اندازه ی جایگاهش در سینما نیست که البته میتونه خیلی راحت رفعش کنه.

چون میدونم باران این نظرات رو میخونه میخوام بدونه که الان کسانی که یه فیلم رو فقط به خاطر حضور اون تو فیلم نیگاه میکنند زیاده و بازیگرایی که این ویژگی رو داشته باشند کمه! پس قدر خودش رو بدونه و بیشتر مراقب کارا و حرفاش باشه!

SETAREH
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 21:9
-6
موافقم مخالفم
 

BAYAD BE JAVONAYE NO PAE CINEMA ZAMAN VA FORSAT BEDIM...AGAR SOSAN TASLIMI AGAR MOZHDE SHAMSAYI ,...BAGHIE PISHKESVATANO DOSESHON DARIM,VA BE NIKI AZASHON YAD MIKONIM BE KHATERE INKE ZAHMAT KESHIDAN , TALASH KARDAN....MA HAM BAYAD BE JAVONAYE EMROOZ CINEMA ZAMAN BEDIM....

MOTMAENAM MA BEHTARIN ESTEDAD HARO DAR KESHVAREMON DARIM....INGHADAR DARID ENTEGHAD MIKONID,PAS KIA BOODAN DAST MIZADAN SOT MIZADAN ,BARAN BARAN MIKARDAN VAGHTI HOSEIN PAKDEL DASH BEHTARIN BAZIGARE NAGHSHE AVALO MIKHOND.....

علیرضا
پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 22:9
-4
موافقم مخالفم
 

برای ح و ع :

هر چند کمی دیر شده. ولی باز هم می گویم.

دوست محترم جوری صحبت کردی که انسان فکر می کند این کامنت را استاد بهرام بیضایی گذاشته. عجب!

مژده شمسایی؟

همان بازیگری را می گویی که به جز فیلم ها و تئاترهای شوهرش و تحت فرمان او، کاری نمی تواند بکند؟

سوسن تسلیمی جایگاه خود را در تاریخ سینما دارد و شکی درش نیست. ولی خانوم شمسایی اصلا خیلی با این اصطلاحاتی که شما برایش به کار بردی، فاصله دارد.

بازیش در سگ کشی را در یاد داریم. بازی ای غلو شده و به شدت مصنوعی که به عقیده ی همه، پاشنه ی آشیل سگ کشی بود.

تئاتر؟

این تئاتری را که اکنون خانوم شمسایی بازی می کند، گلشیفته فراهانی در 4 سالگی ، در آن بازی کرد. در 20 سالگی هم همینطور. همین باران کوثری در 21 سالگی در کوارتت، بسیار عالی بازی کرده که اگر ندیدی، خوب از خواب غفلتت است و خزعبلات گوییهایت. گلشیفته و باران و ترانه(پگاه هنوز در این سطح نیست) بهترین بازیگران زن حال حاظر کشورند. بازی گلشیفته فراهانی در میم مثل مادر و بوتیک، یک کلاس درس بازیگری برای همه است. همچنین بازی ترانه در من ترانه 15 سال دارم و.... خانوم شمسایی و امثالهم هم خجالت نکشند. به سن و سال نیست که. می توانند نگاه کنند و یاد بگیرند و ببینند جوانان ببست و چند ساله، در این سن، چه شاهکارهایی خلق می کنند. در حالی که خودشان هنوز هم بازیشان لنگ می زند. چه برسد به آن موقع که فرق سینما و تئاتر را از هم تشخیص نمی دادند. شما هم از آن دست افراد نباش که تصور می کنند که بازیگر باید میانسال شود تا بزرگ باشد. بازیگر بزرگ از اولش بزرگی خود را نشان می دهد. نشان به آن نشان حضور ترانه در اولین فیلمش، یعنی من ترانه 15 سال دارم. و حضور گلشیفته فراهانی در درخت گلابی و بوتیک و... و باران کوثری در زیر پوست شهر و....

موفق باشی دوست نسبتا عزیز!


پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387 - 23:45
-6
موافقم مخالفم
 

etefaghaan setare bodan khaily be ghiafe rabt dare

روژان!
جمعه 13 ارديبهشت 1387 - 9:32
-6
موافقم مخالفم
 

BARAN dar ayande ye setare mishe chon besyar oon bazi va naghsh ro mifahme be omide an roooooooooooooz

عسل
جمعه 13 ارديبهشت 1387 - 13:50
-6
موافقم مخالفم
 

آقا مرتضی!

شما اولین فردی هستی که ازشخصیت باران در شب شیشه ای دفاع می کنی. اکثرکاربران سایتهای مختلف و کسانی که می شناسم، از مصاحبه او در شب شیشه ای احساس رضایت نکردند, حتی پدرش برای جبران اشتباه او با برنامه تماس گرفت . و شقایق فراهانی او را کودک و بی تجربه خواند. و...

حسادت دخترانه به چه؟؟؟! به کدام خصوصیت مثبت باران؟؟؟!! او نه هنردارد و نه شخصیت درست و حسابی. اگرهم احساس حسادتی وجود داشته باشدکه نیست، باید به مهتاب کرامتی باشد که سفیرصلح ایران در سازمان جهانی یونسکو شده و بازیهای خیره کننده ای در مردان آنجلس و خاک سرخ و... و نمایشهای هملت و ... به یادگارگذاشته است. جواب تهمت حسادتت را اینطور می دهم: تو هم حتما عاشق چشم و ابروی بارانی!!!

من ازهنرکلام و فن بیان بی اطلاعم؟؟؟! من به اندازه موهای سرشما(البته اگر کچل نباشید!) مصاحبه دیده و خوانده ام. نمی دانم آیا تابه حال مصاحبه های استادان حسن فتحی، فرخ نعمتی، عزت انتظامی، پرویزپرستویی،علی نصیریان،گوهرخیراندیش و ....که سالها خاک صحنه خورده و برای رسیدن به این جایگاه والای خود تلاش کرده اند، رادیده ای تا بدانی اصطلاح « درخت هرچه پربارتر، سربه زیرتر » یعنی چه؟؟؟! حتم دارم ندیده ای. وقتی دربرنامه های مختلف شبکه های داخلی و جام جم با این عزیزان گفتگو می کنند، انقدرخاکی، افتاده، فروتن، بزرگمنش، و کم سخن هستندکه آدم شرمگین می شود.امادرست برعکس جوانک های بچه صفت و پارتی داری که با یک یا دو فیلم پرفروش به محبوبیتی کاذب رسیده اند، درمصاحبه ها انقدر حرف می زنند و من....من....می کنند که مخ مجری را اجاره می کنند!!!

ازکی تاحالا هنرکلام و فن بیان، شده غرور و تکبر و تعریف ازخود و کوبیدن دیگران؟؟؟!!! غرور صفت شیطان است. شیطان به خاطرغرور از درگاه پروردگار رانده شد. اگرنظرتان در مورد هنربیان، داشتن تکبر درسخن است، واقعا متاسفم......

ح و ع
جمعه 13 ارديبهشت 1387 - 17:55
-5
موافقم مخالفم
 

پریا جون!

همانطور که در بالا نوشتم، ازاین دیکتاتوری به سبک هیتلری دست بردار ! و به نظرات مخالفان خود احترام بگذار. خدا را شکر که وارد سیاست نشدی! وگرنه همه مخالفان افکار و سلیقه ات را در کوره آدم پزی می سوزاندی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اصولا هنر به خصوص هنرهفتم یعنی سینما سلیقه ایست و هرکس فیلم مورد علاقه و هنرمند محبوبش با دیگری فرق می کند.این اصلا قشنگ نیست که اگر من ، و بسیاری ازعلاقه مندان به سینما که دربالا کامنت گذاشته اند، باران را دوست نداریم، احساس حسادت داشته باشیم! ننوشته ای چندساله ای، اما با ارسال نظرت به همه نشان دادی که همان مهدکودک هم زیادی ات است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

راستی میدانید چرا مملکتمان رشد نمی کند و دارد درجا می زند؟؟؟ چون هنوز حتی پله های اول دموکراسی را هم طی نکرده ایم، چون نمی توانیم نظرات مخالفان خود را حتی تحمل کنیم و فوری به آنان مارک حسادت، خیانت به وطن، و... می زنیم.افسوس...

درضمن، من با سن و سال بازیگر هیچ مشکلی ندارم. آیدا مطلبی بازیگرخردسال سریال روزهای زندگی و فیلم طوطیا، و بازیگران دوقلوی فیلم خواهران غریب بازیهایی به یادماندنی ازخود به نمایش گذاشتند..

مهراوه شریفی نیا که یک بازیگر بسیارجوان است،در ساعت شنی فوق العاده بود..

نیکی کریمی در سارا 20 ساله بود، لیلا حاتمی درلیلا 24 سال داشت، و میتراحجار در سگ کشی 22سال. و صدها مثال دیگر.اما همگی فوق العاده ترین بازیهای تاریخ سینمای ایران را در این فیلمها به نام خود ثبت کردند.

بیایید بچگی، تعصب بیجا نسبت به یک غریبه (بازیگری که اصلا ما را نمی شناسد)، و تهمت های کودکانه را کنار گذاشته ، منطقی فکرکنیم و به عقاید و سلایق هم احترام بگذاریم

ح و ع
جمعه 13 ارديبهشت 1387 - 18:30
-6
موافقم مخالفم
 

برای علیرضا :

من هم دارم کم کم به شما شک می کنم! نکند خود بارانی که انقدر با تعصب در مورد او حرف می زنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

آگاه باش که کسیکه بتواند در فیلمهای استاد بیضایی _که همه بدون استثنا (البته به جزشما!) می دانند که درکارخود بسیار سختگیر و وسواسی است و بی تردید مورد قبول همه هنردوستان واقعی ، و پخته ترین کارگردان ایران می باشد _ اینطور بدرخشد، برای او درخشش درآثارکارگردانان دیگر که ازنظر فهم ودرک کارگردانی و بازیگری ، و شعور معنوی وعرفانی در سطوح پایین تری قرار دارند، مثل آب خوردن است. اگرهم خانم شمسایی در فیلمهای کارگردانان دیگر بازی نمی کند، فکرنمی کنم به شما ربطی داشته باشد! مگرشما صاحب اختیار او هستی؟؟؟؟؟ دلایلش می تواند یا شخصی باشد و یا به دلیل حضور مستمر و مداوم در کارهای استاد بیضایی و همچنین فعالیت های مفید دیگر مثل ترجمه کتابهای مختلف باشد.

بازی مژده شمسایی در سگ کشی غلو شده بود؟؟؟؟؟؟! اولین باری است که این جمله را می خوانم. نقش گلرخ درسگ کشی بسیار دشوار و چندبعدی، و هنرنمایی شمسایی واقعا تکان دهنده بود،مخصوصا پس ازخوان ششم و درسکانس آخر.درهرخوان ازهشت خوان باید متناسب باشخصیت مقابلش، باسبک متفاوتی ایفای نقش می کردکه به قول بسیاری ازبزرگان سینمای ما فقط ازعهده یک بازیگر پرتجربه تآتر مثل شمسایی برمی آمد. شمسایی به خاطر این فیلم، سیمرغ بلورین « بخش بین الملل » جشنواره فیلم فجردرسال 79 و کلی جوایزدیگر ازجمله تندیس حافظ جشن دنیای تصویر را دریافت کرد.و مهم ترازهمه اینها، اغلب صاحب نظران در زمینه بازیگری ازجمله رضاکیانیان، داریوش ارجمند،سعیدراد،احمدنجفی، و بیشتر کارگردانان و منتقدان برجسته سینما مانند احمد طالبی نژاد ،بازی شمسایی در سگ کشی را ستوده و او را بهترین جانشین سوسن تسلیمی و تنها بازیگری دانستند که می توانسته ازعهده اجرای نقش گلرخ برآید. شما هرکه باشی، سواد و اطلاعاتت در زمینه بازیگری ازاین افرادبیشترنیست.

چیزی که به نظر تو اغراق آمیزمی آید، مگرمی شود استادبیضایی آنرابا نگاه تیزبین خود نبیند؟؟؟؟؟! این یک توهین به استادبیضایی ست. آن غلوی که می گویی، تعمدی و به خواسته خود استاد بیضایی بوده. معلوم است اطلاعاتت در بازیگری پایین است. مگرتابه حال نمی دانستی که بازیگردرآثاربیضایی کاملا تحت کنترل اوست؟؟ استادبیضایی بسیارهنرمند دقیق، باظرافت و نکته بینی است و ازکوچکترین جزء هم نمی گذرد،به همین دلیل دوران فیلمبرداری آثارش بسیار طولانی ست.آیا باشو ...را دیده ای؟؟ اگردیده ای، بازی نمایشی خانم تسلیمی به هنگام بیماری را به یادبیاور و آن حرکات رقص مانندی که محال است کسی در زندگی واقعی اش در بستر بیماری چنین حرکاتی راانجام دهد!! آن اغراق هم عمدی و به دستورکارگردان بوده است.بسیاری ار صحنه های فیلمهای استاد،خیلی شبیه به صحنه های تآتراست و این عیب که نیست،زیبا هم هست.

ح و ع
جمعه 13 ارديبهشت 1387 - 19:12
0
موافقم مخالفم
 

سطح بازیگری گلشیفته اصلا قابل قیاس با باران نیست و او بین هم نسلانش ، بااستعدادترین است. فراهانی دراشک سرما برای درآوردن لهجه کردی ماهها زحمت کشیده بود. اما همه منتقدان سینما برای لهجه های بد فیلم ضعیف روز سوم ازجمله لهجه افتضاح تهرانی_جنوبی باران، به لطیفی ایراد گرفتند. حتی خودباران هم بالاخره به این موضوع اعترف کرد. فیلم ارتفاع پست نمونه خوبی ازنظرلهجه است،لهجه هاخیلی طبیعی و یکدست درآمده اند.

چه کسی به شما گفته گلشیفته در4سالگی در نمایشهایی مثل شب هزارویکم، استادماکان، افرا و..... بازی کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟! حتما شما را دست انداخته!!!! شما چرا باورکردی؟؟؟؟؟! کمی به معنای حرفت فکرکن! مسخره و خنده دارنیست؟؟؟؟! بیشترشبیه به جک های ترکی و رشتی است!!!! واقعا مراخنداندی!بعدازبرنامه مهران مدیری انقدر نخندیده بودم!!! مرسی! این عین حرفی ست که زمانی دختران جلیل فرجاد گفتندکه ما از 2 _3سالگی هنرپیشه بودیم!! و درفیلمهای پدرمان بازی می کردیم!!! و مورد تمسخرعده ای قرار گرفتند! درست مثل این می ماندکه نوزادسریال خاک سرخ الآن بگوید من در2 ماهگی درکاراستاد حاتمی کیا بازی کرده بودم!!!!!1 اصلا بچه 4 ساله سواد خواندن و نوشتن ندارد که برای ایفای نقش دشواری انتخاب شود!!!! گلشیفته خودش درمصاحبه ای گفته که درکودکی یکی دوبارهمراه پدرش درنمایشهای عروسکی بازی کرده.شما نمایشهای عروسکی بچگانه رابا نمایشهای عمیق اجتماعی_سیاسی استادبیضایی دریک سطح می دانی؟؟؟! قسم می خورم که حتی یکی ازنمایشهای بیضایی راکه ازبهترین و هنری ترین نمایشهای پس ازانقلابند ندیده ای.اگرخانم فراهانی درسالهای اخیر درتآترهم فعالیتهایی داشته، آن نمایشها مانند آثاربیضایی و سمندریان چندان برجسته و چشمگیرنبوده اند.به هرحال فراهانی بیشتربازیگرسینما بوده است.

درضمن نقش باران در زیرپوست شهر بسیارساده و بازی او خیلی معمولی بود.وکاملا تحت الشعاع بازیهای گلاب آدینه،رضافروتن و حتی مهراوه شریفی نیا اصلا به چشم نمی آمد که آن رابرایم مثال زدی! اگرمی خواهی بازی خوب مثال بزنی، حداقل بگو لیلا حاتمی درارتفاع پست.

اعتراف می کنم که باران بازیگری بسیارمتوسط است و همانطورکه خودش گفته،لیافت همان آثارضعیف کارگردان ژیگولوی مو دمب اسبی:خوابگاه دختران،روزسوم،توفیق اجباری،و برگ برنده سیروس الوند رادارد. خون بازی و زیرپوست شهر و...را هم اگردختربنی اعتمادنبود، هرگز درکارنامه اش نداشت.

به هرحال مقایسه بازیگران تآتری همچون مژده شمسایی با بازیگران پول دوست سینما مانند باران کوثری که به خاطر پول بیشترحاضرمی شوند درآثاری مبتذل همچون توفیق اجباری بازی کنند،به ترتیب مثل مقایسه آثاروالای بتهوون با آثار نازل شادمهر غقیلی ست!!!!!!!!!!!!

بزرگی میگفت: دوره آخرالزمان دوره ای ست که همه چیزبرعکس می شود.حالا فقط همین مانده که یک دیپلمه بخواهد به یک باسواد تحصیلکرده و باتجربه که ازبزرگترین استاد ایران آموخته، درس بازیگری یادبدهد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

علیرضا
شنبه 14 ارديبهشت 1387 - 14:33
0
موافقم مخالفم
 

برای ح و ع :

نمی خوام بحثی در مورد توانایی بازیگری این و آن بازیگر بکنم.

من با گفتنم این جمله که گلشیفته فراهانی در 4 سالگی، تئاتر بازی کرده، خواستم یک چیزی بهت ثابت کنم : دلایلی آوردی و حرف من رو به سخره گرفتی. در حالی که عملا خودت به سخره گرفته شدی.

حضور در تئاتر و بازیهای خوب در آن، دلیلی بر موفقیت و استاد بودن در سینما نیست. داریم کسانی مانند خانوم مهتاب نصیر پور که هم بازیگران بزرگی در تئاترند و هم در سینما. ولی داریم کسانی مثل خانوم سیما تیرانداز که مدتهاست در تئاترند، ولی همیشه از لحاظ توانایی در حد تقریبا متوسطی بودند و در تلویزیون یا احیانا سینما هم همین جایگاه را داشتند. پس حضور در تئاتر، حتما دلیلی بر حضور قدرتمند در سینما نیست. حتی اگر بازیهای بزرگی در تئاتر کرده باشی.

اصلا تئاتر را نباید با سینما مقایسه. کرد. خانوم گوهر خیر اندیش برای بازی در نمایش بانوی سالخورده، بهترین بازیگر تئاتر در سال 86شدند، حالا بگوییم شما بهترین بازیگر سینمایی؟ کار با مزه ایه!!!

برای همین این را گفتم. خانوم شمسایی قطعا یکی از بازیگران توانا و بزرگ در تئاتر هستند. ولی عالم سینما، خیلی متفاوته عزیز جان. ایشون به جز چند نقش آفرینی معدود در فیلم های یکی از بهترین کارگردانان سینمای ایران چه کردند؟ کاری نکردند. من عقیده ام در مورد بازیشان در سگ کشی، همان بود. نظر شخصی من بود. حرف من سطح بازی ایشون در اون فیلم نیست. حرف من این است که بازیگر وقتی می تواند ادعا بکند که یکی از بهترین بازیگران سینماست که در هر جور فیلم، هر جور نقش و در فیلم هر کارگردان با هر میزان توانایی ای بازیهای با جنس متفاوت و خوب انجام بدهد.

خانوم شمسایی این کار رو در سینما کردند؟ نه

من قبول دارم که استاد بیضایی، استاد بازی گرفتن است و بی شک یکی از بهترین کارگردانان تاریخ سینمای ایرانند. گفته می شود به اصطلاح، که ایشون از یه چوب خشک هم بازی می گیرند. پس خانوم شمسایی که فقط در فیلم های استاد بیضایی که کم هم هستند بازی کرده، کار راحت تری داشته.

تو یکی از کامنتهات اشاره کردی به بازی نیکی کریمی در فیلم سارا که یکی از بهترین بازیهای تاریخ سینماست. به نظرت چرا نیکی کریمی بهترین بازیش را در 21 سالگی در فیلم سارا انجام داده؟ چون استادی با نام داریوش مهرجویی پشت دوربین بوده که طوری بازی می گیرد که رضا کیانیان در وصفش گفته بود، من می ترسم در فیلم های مهرجویی بازی کنم. چون طوری بازی می گیرد و از من بازی می خواهد که میترسم فراتر از توانم باشد.

یا لیلا حاتمی که هنوزم بهترین بازیش در فیلم لیلاست و یکی از بهترین بازیهای تاریخ سینماست. پشت دوربین آن فیلم هم استاد مهرجویی بوده. یا خسرو شکیبایی که هنوزم بهترین بازیش، بازی شاهکارش در هامون است. پشت آن دوربین هم داریوش مهرجویی بوده. بهرام رادان بهترین بازیش، بازی بی نظیرش در سنتوری است. پشت آن دوربین هم داریوش مهرجویی بوده. همین گلشیفته فراهانی که در 14 سالگی در درخت گلابی بازی کرد و سیمرغ بخش بین الملل جشنواره را گرفته، یکی از بهترین بازیهای تاریخ سینما را در نقش میم در فیلم درخت گلابی کرده که پشت دوربین آن هم، داریوش مهرجویی بوده. یا بازی علی نصریان در آقای هالو و یا بازی استاد انتظامی در فیلم گاو که شاید هنوزم بهترین بازیهای بازیگرانشان باشد. پشت دوربین آن فیلم ها هم، داریوش مهرجویی بوده.

می بینی؟ داریوش مهرجویی بهترین بازیها را در سینمای ایران می گیرد. پس بازیگران در فیلم های او، جای بسیار بیشتری برای درخشش دارند و همه جوره کنترل و هدایت می شوند برای ارائه ی بازی ای ماندگار.

به نظرت خانوم شمسایی که چند بازی در فیلم های یکی دیگر از اساتید بازی گرفتن انجام داده، با چند بازی خوب، غوغا به پا کرده؟ من باز هم می گم که ایشون قطعا بازیگر بزرگی در تئاتر است. ولی اگر خودش و یا افرادی چون تو این ادعا را دارند که ایشون از بزرگترین(حالا بزرگترین پیشکش) بازیگران سینماست، وقتی این حرف را بزنید که در همه جور سبک فیلمی و در فیلم های همه جور کارگردانی، هر کدام با یک سبک و هر کدام با یک توانایی و گاهی ضعیف و متوسط، توانست بازیهای از جنس متفاوت، یکدست و عالی انجام دهد و تواناییهای خود در سینما را کتملا نشان بدهد. آن موقع در سینما هم به قول شما، بهترین خواهند بود به حول قوه ی الهی.

دوست عزیز، این بحثها، دلیلش حرف خودت بود با آن ادعای مضحکت.

من می گویم داریوش مهرجویی و بهرام بیضایی و... از بهترین کارگردانان تاریخ سینمای ایرانند. شکی دراشان نیست. ولی هیچ وقت درست و منطقی نیست که بگوییم بهترین کی است. چون هیج وقت راهی برای اثبات وجود ندارد و نظرات به شدت متفاوت است. پس بهتر است همواره بگوییم یکی از بهترین کارگردانان تاریخ سینما.

همانطور که مثلا در مورد گلشیفته فراهانی یا ترنه علیدوستی و...، می گوییم بهترین بازیگران نسل سوم زن و "یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران". بحث کدام یک بهتر است و بهترین کی است، بحثیست اشتباه که پایانی ندارد و هیچ وقت هم اثبات نمی شود.

پس شما بروید یاد بگیرید که همیشه واژه ها را درست به کار ببرید. بگویید خانوم مژده شمسایی، یکی از بهترین بازیگران تئاتر ایران و احیانا سینما. نه آن واژه های مریخی و ادعاهای جالب!

راست می گویند دوره ی آخر الزمانه عزیزم! بند آخر کامنتت را به شدت تایید می کنم!!

یا حق

پریا
شنبه 14 ارديبهشت 1387 - 15:49
0
موافقم مخالفم
 

ح و د

اسم درست حسابی هم نداری مشکل واقعا اسم داشتن کاش از این سبک نظر دادن و 1 طرف دیدن و موضع گیرد پیش نری

میدونی جامع ما چرا پیش رفت نمی کنه چون وجود تعداد محدودی از ادامای مثل شما در هر جامعه باعث عقب افتادگیش میشن ادامای بخیل و چشم تنگ ادامای که چشم دیدن پیشرفت ادمای دیگه رو ندارن

واقعا متاسفم که در مهد کودکیتون کافی نت باز شده

راستی اگه گفتی سینما رو با کدوم س می نویسن

ح و ع
دوشنبه 16 ارديبهشت 1387 - 18:36
3
موافقم مخالفم
 

پریا کوچولو!

برو شیرتو بخور بچه جون! ننوشته ای کلاس چندمی! چقدر درهمین کامنت چند خطی ات ، غلط املایی داری! آدمها را « اداما » و جامعه را « جامع » نوشته ای! ای وااااااااااااای!! پس نقطه ها و ویرگول هایت کجایند؟؟؟! در دروس املا و انشا و ادبیات فارسی بهت یاد نداده اند که چرا و کجا باید از این نشانه ها استفاده کنی؟؟؟! حداقل قبل از ارسال نظرت 1 دور آن را بخوان و غلط هایت را اصلاح کن تا انقدر جملاتت نامفهوم و ضعیف نباشند!!

بچه کوچولو! شنیدم لجت گرفته، مورچه گازت گرفته!!! ح و ع مخفف اسم و فامیلی من است. فکر کردی خودت خیلی اسم درست و حسابی داری؟؟؟! پریا یعنی پری +آ. پری درلغت یعنی جن!!! (واقعا قصد توهین ندارم. اگر تو توهین نمی کردی، اینطوری جوابت را نمی دادم!)

هیچ می دانستی که مسؤولان همین سایت مورد علاقه ات یعنی آقایان قادری و حسنی نسب ، از منتقدانی بودند که بسیار از فیلم خون بازی و بازی باران جونت انتقاد کرده و آن را کوبیدند؟؟؟! حالا جرأت داری به این دو عزیز بگویی بخیل و چشم تنگ؟؟؟! یا فقط زبانت برای من دراز است؟؟؟؟؟؟!

تنگ نظری به چه دخترخوب؟؟؟؟؟!! به کدام خصوصیت مثبت باران؟؟؟؟ او نه شخصیت دوست داشتنی دارد و نه تحصیلات درست و حسابی و نه هنر. اگر دختر بنی اعتماد نبود، همین جایگاه معمولی را هم که الآن دارد،نداشت. می شناسم کسانی راکه تحصیلات عالیه دانشگاهی و استعداد وافری در زمینه تآتر و سینما دارند و سالهاست پشت درهای بسته مانده اند؛ نام آنها را نمی برم،چون باعث سوءتفاهم می شود. از یکی ازآشنایان فیلمنامه نویسم شنیده ام که اگر خدای استعداد هم باشی، تا یک پارتی محکم نداشته باشی، ورود به مافیای سینما کاری است بس دشوار. جایگاهی که با زحمت به دست آید، ارزش دارد و نه اینکه کسی یک شبه ره صد ساله را طی کند. می دانی پرویز پرستویی و عزت...انتظامی چندسال به اصطلاح خاک صحنه خوردند تا توانستند در سنین بالای 40سالگی در آژانس شیشه ای و گاو بدرخشند؟؟؟؟ همانطورکه یک پزشک خوب ،باید 14_15 سال زحمت شبانه روزی بکشد، در مشاغل دیگر هم باید تلاش کرد. در بازیگری نباید انقدر شعور مردم را دست کم گرفت که یک لحظه تهرانی صحبت کنیم و چند لحظه بعد جنوبی.این یک توهین به شعور تماشاگر باهوش است.

برای بار چندم می گویم: گلشیفته و ترانه بازیگران بااستعدادی هستند. اما باران تابه حال که استعداد خاصی ازخود بروز نداده. او یک بازیگر متوسط است؛ یادم می آید در پشت صحنه صاحبدلان نشان می داد که به خاطرادای یک دیالوگ معمولی توسط باران، 10 بار اعلام کات کردند!!!!

هم نسلان پدر و مادرم که یا باران را نمی شناسند و یا بازی او را دوست ندارند و می گویند به شدت لوس است! بازیگران محبوب آنان فخری خوروش و سوسن تسلیمی و گوهر خیراندیش و .... هستند. دربین هم سن و سالهایم چه دوست و آشنا، چه فامیل و اقوام، و چه همسایه هیچکس را سراغ ندارم که باران را دوست داشته باشد و همه اشاره به کبر و غرور او می کنند....

علیرضا خان! نظرم راجع به خانم شمسایی همچنان باقی است.ایشان علاوه برداشتن استعداد خیره کننده و خارق العاده در بازیگری، شخصیت دوست داشتنیی هم دارند.این نشانه رسیدن به کمال است.بازیگری که فقط در فیلمهای ماندگار یک کارگردان بزرگ مثل بیضایی بازی کند، بهتر ازاین است که به خاطر مادیات و یا حتی به بهانه کسب تجارب بیشتر، در یک فیلم سطح پایین و بی محتوا و تهی، نقش ایفا کند. هنرمندانی مثل شمسایی و .... ، انقدر شرف،حیثیت و هویت ایرانی دارند که به خاطر دریافت پول بیشتر، حاضرنشوند در هر فیلم تجاری آشغال و سطحی مانند برگ برنده و توفیق اجباری و .... بازی کنند.این آثار هیچکدام نمایانگر هویت ایرانی _ اسلامی ما نیستند و به شعور مخاطب توهین می کنند.

امیدوارم خانم شمسایی عزیز مثل همیشه در « وقتی همه خوابیم » سنگ تمام بگذارند و به همه ثابت کنند که اصلا بازیگر و بازیگری یعنی چه... منتظر اکران این فیلم باشید...البته اگر دستهایی جلوی نمایش آن را نگیرند........تا اکران این فیلم خداحافظ شما......موفق باشید.

پریا
سه‌شنبه 17 ارديبهشت 1387 - 8:40
8
موافقم مخالفم
 

کلاث اول دبسطانم حنوظ نوشطن یاد نگرفطم چوا فکر نمی کردم انغدر خنگ باشی که نقطه ویلگولم براط بزارم یا آدم و ادم بنویسم نمی تونی بخونیش نگفتی ثینما رو با کدو ص مینویسن

با سواد تو خونه شما لقط نامح حثط؟

نمی خواد تو اینترنت حصت برو در مهد کودکیتون پیدا می کنی ببین پریا یعنی چی 2 تا معنی بهت میده که 1 میشه جمه پری پریها 2 میشه مانند پری

بعد پریو میدونی یعنی چی یعنی فرشته به نظرم اگه اسم خیلی قشنگه شه میشه پریا مثل تو هم انقدر از اسمم حراس ندارم که مخففشو بنویسم تا جوابمو بدن

تو ما هارو با کی مقایسه میکنی

يه دوست.
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1387 - 11:57
0
موافقم مخالفم
 

بابا تمومش كنين.اين آقا عليرضا انشا نويسيش خيلي قويه.همه جا دعوا راه ميندازه.

ولي من طرفدار پريا هستم.

شهرام خورسند
جمعه 20 ارديبهشت 1387 - 10:42
1
موافقم مخالفم
 

خدمت آقای علیرضا:

زیاد وارد بحث فنی که کردی نشم. فقط در باره خانم سیما تیرانداز

همانطور که حتماً خود شما هم مطلع هستی هنرمند و بازیگری بسیار قابل و ماهر و با تجربه و صد البته بسیار متین هم در سینما و هم در تئاتر میباشند و تمامی کارهای ایشان (1368-1386) قابل تحسین بوده و هست. علاوه براین به نظر بنده خانم سیما تیرانداز گارگردان متبحر و زبردست و قابل تقدیر نمایشهای تئاتری نیز بوده اند و بنده اکثر نمایشهایی که ایشان در آنها ایفای نقش کرده اند و یا کارگردانی، دیده ام که واقعاً بدون نقص هم بوده. ایشان برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن هم بوده اند. پس به این راحتی نمیشه گفت: "ولی داریم کسانی مثل خانوم سیما تیرانداز که مدتهاست در تئاترند، ولی همیشه از لحاظ توانایی در حد تقریبا متوسطی بودند و در تلویزیون یا احیانا سینما هم همین جایگاه را داشتند"!!.

با تشکر از عنایتت...

peyman
يکشنبه 22 ارديبهشت 1387 - 20:14
4
موافقم مخالفم
 

دیگه ح و ع بحث بهروز را وسط نیار که من قاطی میکنم

پرویز فنی زاده کیه نمیشناسمش یکی به من بگه کیه

مگه کسی از لحاظ بازیگری و محبوبیت به صد کیلومتری بهروز وثوقی میرسه؟؟؟؟؟؟؟؟

شخصیت بهروز چی بود که تو میایی الکی حرف میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهاره
سه‌شنبه 20 مرداد 1388 - 14:37
-4
موافقم مخالفم
 
به نظر من ستاره بودن ربطي به سن و سال و قيافه ندارد

نمی خوام بگم عاشق چون کلمه ای بسیار تکراری ست ولی من علاقه ی بسیاری به بازیگر عزیزمون باران دارم من در ابتدا از بازیگری و بازیگران خوشضم نمی اومد ولی با دیدن بازی زیبای باران جون در روز سوم واقعا دید مرا به هنر زیبای بازیگری عوض کرد نمیدانم شاید چون علاقه به باران جان دارم ولی تمام کارهایش را دوست دارم به امید دیدن موفقیت های پی در پی باران جان

بهاره
سه‌شنبه 20 مرداد 1388 - 14:43
5
موافقم مخالفم
 
به نظر من ستاره بودن ربطي به سن و سال و قيافه ندارد

مهسا جان بعضی انسان ها برای نشون دادن خودشون از کلمات بسیار زشتی نسبت به دیگران ابراز میدارن

جای نگرونی نیست

همیشه در همه جا وجود این افراد دیگرون رو عذاب میده ولی چاره ای نیست جز تحمل کردن این افراد

سحر
شنبه 7 شهريور 1388 - 6:26
5
موافقم مخالفم
 
به نظر من ستاره بودن ربطي به سن و سال و قيافه ندارد

يه نظر من باران ميتونه آينده اي بهتراز اين داشته باشه

بهاره
شنبه 7 شهريور 1388 - 6:31
-2
موافقم مخالفم
 
به نظر من ستاره بودن ربطي به سن و سال و قيافه ندارد

پريا جان مشخصه دبير ادبياتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���