دانلود

سينمای ما - محمود اربابي: مسئوليت پخش نسخه غير مجاز «سنتوري» با شخص تهيه‌كننده فيلم است

   


fajr teazer31

«روز روشن» (حسین شهابی)

«خسته نباشید» (محسن قرایی)

«دلتنگی‌های عاشقانه» (رضا اعظمیان)

«خاک و مرجان» (مسعود اطیابی)

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» (محمدهادی کریمی)

«حوض نقاشی» (مازيار ميري)

«جیب‌بر خیابان جنوبی» (سیاوش اسعدی)

«آفتاب، مهتاب، زمین»

«استرداد»

 

«رسوایی» (مسعود ده‌نمکی)

«چه خوبه که برگشتی» ( داریوش مهرجویی)

«دربند» (پرویز شهبازی)

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» (پوران درخشنده)

«گهواره‌اي براي مادر» (پناه بر خدا رضایی)

«برلين-7» (رامتین لوافی )

«غریبه» (حمید بهمنی)

«گناهکاران» (فرامرز قریبیان)

«زیباتر از زندگی » (انسیه شاه‌حسینی)

bottom banner


fajr posters 30
 
 
 


این بخش به زودی تکمیل خواهد شد
fajr film 29

«روز روشن» (حسین شهابی)

«خسته نباشید» (محسن قرایی)

«دلتنگی‌های عاشقانه» (رضا اعظمیان)

«خاک و مرجان» (مسعود اطیابی)

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» (محمدهادی کریمی)

«حوض نقاشی» (مازيار ميري)

«جیب‌بر خیابان جنوبی» (سیاوش اسعدی)

«آفتاب، مهتاب، زمین»

«استرداد»

 

«رسوایی» (مسعود ده‌نمکی)

«چه خوبه که برگشتی» ( داریوش مهرجویی)

«دربند» (پرویز شهبازی)

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» (پوران درخشنده)

«گهواره‌اي براي مادر» (پناه بر خدا رضایی)

«برلين-7» (رامتین لوافی )

«غریبه» (حمید بهمنی)

«گناهکاران» (فرامرز قریبیان)

«زیباتر از زندگی » (انسیه شاه‌حسینی)

fajr cinema 30
 
fajr video
  صحنه هایی از فیلم «پله آخر» (علی مصطفا)
  صحنه هایی از فیلم «بیداری» (فرزاد موتمن)
  صحنه هایی از فیلم «روزهای زندگی» (پرویز شیخ طادی)
  صحنه هایی از فیلم «در انتظار معجزه» (رسول صدرعاملی)
  صحنه هایی از فیلم «بیخود و بی جهت» (عبدالرضا کاهانی)

asrejomeadv
tablighat
 
 
 
   
 
 
 
 
 
adv
در صورت علاقه به درج آگهي در پايگاه خبري تحليلي سينماي ما می توانید با شماره تلفن های دفتر سایت تماس بگیرید.
تلفن: 88535305 (داخلی 109)
       09386503357 
آدرس: تهران - خيابان شهيد بهشتي (عباس آباد) - نرسیده به خیابان میرزای شیرازی - ساختمان پارسه - واحد 12
پست الكترونيكي: info@cinemaema.com

> برای مشاهده تعرفه آگهی‌ها اینجا کلیک کنید
Nokia

i news
سینمای ما – این یکی دیگر به خال زده است. به روح فیلم‌های هیچکاک دست پیدا کرده. چکیده‌ای از آن‌ها را چنان در ثانیه‌‌ها خلاصه کرده که بازکردن و بسط دادن همان متني به اندازه یک کتاب لازم دارد. داریم از شاهکار دو دقیقه‌ای فیلم‌ساز جوان ژان-باپتیست لفورنیه (Jean-Baptiste Lefournier) حرف می‌زنیم، فیلم کوتاهی در ادای دین به استاد تاریکی، گناه، جنایت و هوس، آلفرد هیچکاک.
سینمای ما – زنی که یاد کردن از سینمای مستقل آمریکا و هنر بازیگری بدون ذکر نام او ممکن نیست امروز ۸۳ ساله شد. جینا رولندز، که بیش از هر چیز به خاطر بازی‌های نفس‌گیر، رئالیستی، پرتنش و فراموش نشدنی‌اش در فیلم‌های شوهرش جان کاساوتیس شناخته می‌شود هنوز هم در عالم سینما و تلویزیون فعالیت دارد و خود را بازنشسته نکرده است.
سینمای ما – اگر سائول باس، طراح افسانه‌ای پوستر، عنوان‌بندی فیلم، گرافیست و فیلم‌ساز تجربی زنده بود و می‌خواست طرح‌های ظاهراً ساده و فراموش‌نشدنی‌اش را برای فیلم‌های کوئنتین تارانتینو اجرا کند نتیجه چه از کار درمی‌آمد؟
goldiran

Main News
 
سینمای ما – این یکی دیگر به خال زده است. به روح فیلم‌های هیچکاک دست پیدا کرده. چکیده‌ای از آن‌ها را چنان در ثانیه‌‌ها خلاصه کرده که بازکردن و بسط دادن همان متني به اندازه یک کتاب لازم دارد. داریم از شاهکار دو دقیقه‌ای فیلم‌ساز جوان ژان-باپتیست لفورنیه (Jean-Baptiste Lefournier) حرف می‌زنیم، فیلم کوتاهی در ادای دین به استاد تاریکی، گناه، جنایت و هوس، آلفرد هیچکاک.
 
سینمای ما – زنی که یاد کردن از سینمای مستقل آمریکا و هنر بازیگری بدون ذکر نام او ممکن نیست امروز ۸۳ ساله شد. جینا رولندز، که بیش از هر چیز به خاطر بازی‌های نفس‌گیر، رئالیستی، پرتنش و فراموش نشدنی‌اش در فیلم‌های شوهرش جان کاساوتیس شناخته می‌شود هنوز هم در عالم سینما و تلویزیون فعالیت دارد و خود را بازنشسته نکرده است.
 
سینمای ما – رولند امریش شاید کارگردان فیلم‌های بد پول‌ساز زیادی باشد، اما لااقل دل پاکی دارد! این کارگردان آلمانی‌تبار فیلم‌های علمی‌تخیلی آخرالزمانی که تا به حال در گیشه بیش از سه میلیارد دلار عایدی داشته‌اند روز شنبه درهای خانه‌اش را برای یک برنامه کمک به کودکان کامبوج به روی مردم باز کرد...
 
سینمای ما - همیشه درس‌هایی در كار راجر ایبرت وجود داشتد. مثلاً طوری که ایبرت داستان فیلم را بازگو می‌کرد، هم داستان تعریف کردن بود و هم تحلیل (که ایبرت آن را با ظرافتی در خور انجام می‌داد). او همچنین فیلم‌نامه‌نویس یکی از شوکه‌کننده‌ترین فیلم‌های دهه ۱۹۶۰بود: آن‌سوی درهٔ عروسک‌ها...
 
سینمای ما – اگر سائول باس، طراح افسانه‌ای پوستر، عنوان‌بندی فیلم، گرافیست و فیلم‌ساز تجربی زنده بود و می‌خواست طرح‌های ظاهراً ساده و فراموش‌نشدنی‌اش را برای فیلم‌های کوئنتین تارانتینو اجرا کند نتیجه چه از کار درمی‌آمد؟
 
سینمای ما – شبکه دست‌راستی فاکس نیوز خودکشی مردی در آریزونا که با شلیک گلوله به زندگی‌اش خاتمه داد را به طور زنده پخش کرد. حالا آنجلا رودریگز، همسر متوفی (جو دان رومرو)، و مادر سه فرزند ۹، ۱۳ و ۱۵ ساله از فاکس نيوز به خاطر شوک روانی عظیمی که با دیدن آن تصاویر به او و خانواده‌اش وارد شده شکایت کرده است...
 
سینمای ما – یک مجسمهٔ دو متر و ده سانتی از بروس لی در محلۀ چینی‌های لوس آنجلس نصب شد. روز شنبه چندصد تماشاگرِ منتظر در بخش تاریخی سنترال پلازا در این محلهٔ چینی‌نشین گرد آمدند تا شاهد رونمایی از مجسمه استاد هنرهای رزمی و ستارهٔ هنگ کنگی/آمریکایی سینما باشند...
 
سینمای ما – جیمز ال بروکس، کارگردان اسکاری، به عنوان کارگردان هنری انیستتوی فیلم آمریکا AFI انتخاب شد. بروکس که بعد از کارگردانان شهیری مثل رابرت وایز این مقام انتصابی را گرفته تهیه‌کننده «سیمپسون‌ها» و راهنمایی معنوی کارگردانانی مثل کامرون کرو و وس اندرسن است.
 
سینمای ما – سینما برای دست‌اندرکارانش وقت نمی‌گذارد. بنابراین به ندرت ممکن است بشنویم که یک سینماگر برای ادامه تحصیل به دانشگاه برگشته. اما این حرف به این معنی نیست که دانشگاه‌ها قدر سینماگران را نمی‌دانند. گالری امروز ما خلاف این را ثابت می‌کند.
 
سینمای ما – با نمایش «مرد پولادین»‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد این آغاز دوباره سری فیلم‌های سوپرمن فروشی بالا داشت و به پول ساز‌ترین فیلم ماه ژوئن در آمریکا تبدیل شد. فروش این فیلم در انگلستان هم رکورد ماه را شکسته است. به جز «مرد پولادین» تنها فیلم تازه فهرست پرفروش‌ترین‌های هفته عبارتست از ...
 
سینمای ما - در سال ۱۹۶۷ نمایش یک فیلم گنگستری خشن و کمیک بدون اینکه کسی بتواند پیش بینی کند مسیر تازه‌ای برای سینمای آمریکا تعریف کرد. اين فيلم «بانی و کلاید» بود كه به موج تازه‌ای از خشونت در سینمای آمریکا دامن زد و به نوعي تاریخ ساز شد. بین نکات متعددی که دربارۀ این فیلم وجود دارد باید به تأثیر آن بر مد، آرايش مو و لباس پوشیدن اشاره کرد و رواج ناگهانی لباس‌های دهه ۱۹۳۰ و مدل موی بیتی و داناوی بين جوانان و دوست‌دارن فيلم.
 
سينمای ما - احسان خوش‌بخت براي ما دربارۀ كتاب عظيم و جامع چهارجلدي تاريخ اجتماعي سينماي ايرانِ حميد نفيسي نوشته، كتابي كه به گفتۀ لارا مالوي «دستاوردی فوق‌العاده»، «کار تحقیقاتی پرجزییات» و «حاصل تجربه‌های شخصی حمید نفیسی و عمری کار است».
 
سینمای ما - امروز آنونس فیلم تازۀ مارتین اسکورسیزی، «گرگ وال استریت» برای اولین بار روی اینترنت آمد، فیلمی که در ماه نوامبر (کمتر از ۵ ماه دیگر) نمایش داده می‌شود. بازیگران این درام دربارۀ یکی از سرمایه داران وال استریت لئوناردو دی کاپریو و متیو مک کاناهی...
 
سینمای ما – سرانجام بعد از سال‌ها تلاش برای جلب سرمایه و جمع‌آوری مدارک، مرمت فیلم‌های صامت کارگردان شهیر انگلیسی آلفرد هیچکاک آغاز شد و چند سال دیگر زمان برد که نه فیلم برجسته صامت هیچکاک که در نسخه‌هایی اسف‌بار در دسترس بودند به شکلی برازنده و شگفتی‌آفرین مرمت شوند. انیستتوی فیلم بریتانیا که بانی این حرکت بزرگ بود این نه فیلم را در طول المپیک ۲۰۱۲ لندن به عنوان بخشی از جاذبه‌های فرعی المپیک نمایش داد...
 
سینمای ما - موزه فیلم آمستردام به نام «آی» ساختمان فوتوریستی سفیدی در حاشیه خلیج آی‌جی در آمستردام است که به یک چشم بزرگ می‌ماند. در زیرزمین این ساختمان نمایشگاهی دائمی‌ برپاست به نام «زیرزمین» که آرشیو فیلم دیجیتالیِ موزه را به طور رایگان، در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد...
 
سینمای ما – بین برندگان فستیوال معتبر انیمیشن آنسی در فرانسه که فهرست کاملش را پیش‌تر در این‌جا منتشر کردیم، انیمیشنی موجز، بی‌‌‌نهایت بامزه، سورئالیستی و دوست‌داشتنی وجود دارد به اسم «راه‌های احمقانه برای مردن» (Dumb Ways to Die). سایت "سینمای ما" این شاهکار کوچک را برای اولین بار با زیرنویس فارسی تقدیم کاربران می‌کند.
 
سینمای ما - فهرست برندگان فستیوال معتبر انیمیشن آنسی در فرانسه اعلام شد. در این دوره هیأت داوران فیلم «ریو ۲۰۹۶: داستانی از عشق و خشم»، محصول کشور برزیل را به عنوان اثر برگزیدۀ سال معرفی کردند. فستیوال امسال با هدایت مارسل ژان شاهد نمایش افتتاحیه فیلم‌های مشهور و بزرگ استودیویی هم بود که بین آن‌ها می‌توان به «دانشگاه هیولا‌ها» و «من نفرت انگیز ۲» اشاره کرد. برنده‌ها از بین ۲۳۶ فیلم شرکت کننده در بخش مسابقه اعلام شدند که خود این تعداد از بین ۲۴۶۰ فیلم انتخاب شده بود...
 
سینمای ما - گالری عکس هفته بخش ثابتی است در "سینمای ما" که یکی از پربیننده‌ترین و قطعاً «دیدنی»‌ترین مطالب ما محسوب می‌شود. این هفته تصاویری استثنایی از عکاسانی درجه یک خواهید دید که متاسفانه نام و نشان عکاسان در بیشتر موارد مشخص نیست، اما سوژه‌های آن‌ها برای همه ما آشنا هستند:
 
سینمای ما - فهرستی از پنچ مستند برگزیدۀ نمایش داده شده در سال ۲۰۱۲ که مضامینی بسیار متنوع دارند: یکی دربارۀ گروه راک رولینگ استونز است، یکی دربارۀ یک معمار پرتغالی و یکی دیگر دربارۀ عشق به جری لوییس در ایران.
 
سینمای ما – در راستای جلب نظر سینمارو‌ها و کشاندن آن‌ها به اکران تابستانی فیلم زامبی/علمی/تخیلی/اکشن «جنگ جهانی زی» World War Z با شرکت براد پیت کمپانی تهیه‌کننده‌اش پارامونت در همکاری با ریگال اینترتینمنت دست به یک خلاقیت تازه زده‌اند. آن‌ها بلیت مخصوصی که «مگا بلیت» نام دارد درست کرده‌اند که...
toptitle
            از سال 1384
boghz

 

TopFilm
کارگردان : محمد آهنگرانی
(امتیاز 31,3/100 - 8 رأي)
کارگردان : محمدعلی باشه آهنگر
(امتیاز 82,4/100 - 21 رأي)
کارگردان : علی عطشانی
(امتیاز 56,3/100 - 8 رأي)
کارگردان : پیمان معادی
(امتیاز 75,1/100 - 122 رأي)
کارگردان : مازیار میری
(امتیاز 77,0/100 - 162 رأي)
کارگردان : بهرام عظیمی
(امتیاز 60,2/100 - 162 رأي)
VIDEO BANNER

bank
جهت مشاهده تيزر ها به صورت آنلاين نياز به برنامه Flash Player 9 داريد --- Download Flash Player 9 ---
بخش بانك تيزر سايت مناسب كاربراني است كه از اينترنت پر سرعت استفاده مي كنند

محمود اربابي: مسئوليت پخش نسخه غير مجاز «سنتوري» با شخص تهيه‌كننده فيلم است
محمود اربابي: مسئوليت پخش نسخه غير مجاز «سنتوري» با شخص تهيه‌كننده فيلم است


سينماي ما- مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي سينماي حرفه‌اي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرد: نمي‌توانيم با اطمينان بگوييم، فيلم "سنتوري" از چه مرحله‌اي وارد عرصه‌ي قاچاق شده است، اما در هر حال مسئوليت اين ماجرا با شخص تهيه‌كننده فيلم است. محمود اربابي درپي عرضه‌ي نسخه‌ي قاچاق فيلم "سنتوري" اعلام كرد كه به هر حال فيلم‌ها براي آماده‌سازي براي نمايش در اختيار آدم‌هاي مختلفي قرار مي‌گيرد، به همين دليل اظهار نظر كه مشخصا از كجا اين فيلم درآمده است، سخت است.
وي توضيح داد: فيلم "سنتوري" قبل و بعد از نمايش درجشنواره‌ي فيلم فجر در اختيار تهيه‌كننده بوده است و بارها از اداره نظارت مشخصا خود بنده مستقيما با تهيه‌كننده در ارتباط بودم ـ با توجه به ماده 5 كه فعلا صلاح نيست فيلم اكران شود ـ مرتبا از آن‌ها مي‌خواستم مراقبت‌هاي لازم را از نسخه‌ي فيلم انجام بدهند.
او با اشاره به نمايش‌هاي بدون مجوز اين فيلم طي يك‌سال گذشته در جشنواره‌هاي مختلفي چون "پوسان"،‌ "ژاپن" و نمايش عمومي از يك ماه قبل در آمريكا، ادامه داد: تهيه‌كننده خود مسئوليت آن را بر عهده داشته و هر بار كه ما متوجه اين كار غيرقانوني مي‌شديم به آن‌ها اطلاع مي‌داديم كه اين فيلم براي خروج از كشور بايد پروانه نمايش خارجي از اداره نظارت و ارزشيابي وزارت ارشاد بگيرد.
اربابي توضيح داد: "سنتوري" در برهه‌اي زماني پروانه نمايش داخلي داشت، اما براي خروج از كشور بايد پروانه مي‌گرفت، همه‌ي اين مراحل نشان اين است كه فيلم به شكل طبيعي مورد سرقت قرار گرفته است و تهيه‌كننده نمي‌دانم به چه دلايلي موضوع نمايش خارجي اين فيلم را با ما پيگيري نكرده است؟!
اربابي درباره‌ي پيگيري‌هاي انجام شده توسط اين اداره نظارت و ارزشيابي براي جلوگيري از نمايش غيرقانوني فيلم توضيح داد: روزي كه اطلاع يافته‌ايم فيلم در سايت خارجي دانلود شده است، تمام تلاش خود را انجام داديم كه اين سايت‌ از نظر قانوني فيلتر بشود و از طريق مراجع قانوني در سطح شهر اين سي‌دي غيرمجاز جمع‌آوري شود.
اربابي درباره‌ي پيشنهاد داريوش مهرجويي پيرامون نمايش عمومي اين فيلم در اين روزها به ايسنا گفت: اينكه اين فيلم در اين شرايط به اكران عمومي درآيد، دليل منطقي نيست و ما نمي‌توانيم منفعل عمل كنيم، اما از روز اول به تهيه‌كننده فيلم اعلام كرده بوديم با توجه به اينكه شما از لحاظ مالي دچار مشكلاتي خواهيد شد، رايزني‌هايي براي جبران خسارات انجام خواهيم داد، اما آن‌ها ترجيح دادند صبر كنند تا فرصت اكران فيلم فراهم شود.
او در عين حال خاطرنشان كرد: گزينه مطرح شده بابت نمايش عمومي "سنتوري" در اين شرايط ربطي به اداره نظارت و ارزشيابي ندارد و بايد از طريق معاونت سينمايي اين درخواست پيگيري شود.


منبع خبر : ايسنا
شنبه,27 بهمن 1386 - 16:54:53

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو
اخبار مرتبط:

نظرات

در هنگام باركردن آيتمها خطايي رخ داد
سعید(وب استاد مهرجویی)
شنبه 27 بهمن 1386 - 13:47
-9
موافقم مخالفم
 

اگر برای زحمات استادی که چهل سال برای سینما زحمت کشیده ارزش قائلید

اگر هنوز هم حلال حروم برایتان معنی دارد

اگر هنوز ذره ای انسانیت برایتان باقی مانده

شماره حسابی از سوی استاد مهرجویی برای حداقل رفع ضرر مالی حاصل از قاچاق فیلم اعلام شده از همه شما دوستداران سینما تقاضای عاجل دارم حداکثر مبلغی که در توانتان هست به شماره حساب زیر واریز کنید

0116407795

به حساب فرامرز فرازمند و داریوش مهرجویی ،بانک تجارت ،چهار راه پارک،کد 032 واریز نمایید

سعید (وب استاد مهرجویی)
شنبه 27 بهمن 1386 - 13:50
-1
موافقم مخالفم
 

اگر برای زحمات استادی که چهل سال برای سینما زحمت کشیده ارزش قائلید

اگر هنوز هم حلال حروم برایتان معنی دارد

اگر هنوز ذره ای انسانیت برایتان باقی مانده

شماره حسابی از سوی استاد مهرجویی برای حداقل رفع ضرر مالی حاصل از قاچاق فیلم اعلام شده از همه شما دوستداران سینما تقاضای عاجل دارم حداکثر مبلغی که در توانتان هست به شماره حساب زیر واریز کنید

0116407795

به حساب فرامرز فرازمند و داریوش مهرجویی ،بانک تجارت ،چهار راه پارک،کد 032 واریز نمایید


شنبه 27 بهمن 1386 - 17:9
1
موافقم مخالفم
 

cd santory dar toronto 1 dollar mifroshan, !


يکشنبه 28 بهمن 1386 - 4:33
3
موافقم مخالفم
 

OMG..i feel so bad for Aghaye Mehrjooyi...

majid eshghe baharam
يکشنبه 28 بهمن 1386 - 15:17
-4
موافقم مخالفم
 

رفیق من سنگ صبور غمهام به دیدنم بیا که خیلی تنهام

به خدا دلم مبخواد گریه کنم گریه . . .

آخه چرا ما اینقدر یابد زجر بکشیم

وقتی منی که زحمتی برای فیلم نکیبدم دارم گریه میکنم حسابشو بکن که بهرام چی میکشه

داریوش مهرجویی چه حالی داره

واقعا با این اتفاقات بازم انتظار دارید فیلمای جشنواره شاهکار باشن؟

بازم اتنظار داربید مهرجویی فیلم بسازه به چه امیدی ؟

کی به داد فرازمند میرسه؟

ولم کن بابا بذار برم گریه کنم

دلممیخواد داد بزنم

بهراااااااااااااااااااااااام دوست دارمممممممممممممممممم

جمال
يکشنبه 5 اسفند 1386 - 7:42
2
موافقم مخالفم
 

دیشب با وجود خستگی از کار دو بار فیلم رو دیدم و چند بار هم اهنگهای فیلم رو مرور کردم.کارگردانی مهرجویی،صدا و ترانه های چاووشی،بازی خوب و چهره رادان یک فیلم تاثیرگذار ساخته اند کمتر توی فیلمای ایرانی اینجور فیلم دیدم .مسایلی که در اجتماع وجود داره خیلی خوب به تصویر کشیده شده.

به نظر من دیالوگهای معتادای کارتن خواب و صحنه های تزریق مناسب اکران عمومی نبود .البته بعید میدونم به این خاطر به این فیلم اجازه پخش نداده باشند.حتی بعید میدونم به خاطر صدای چاووشی این فیلم ممنوع شده باشه .ممکنه به خاطر حقایق تلخی باشه که از اجتماع در این فیلم منعکس شده.

علی
پنجشنبه 25 تير 1388 - 11:47
8
موافقم مخالفم
 
محمود اربابي: مسئوليت پخش نسخه غير مجاز «سنتوري» با شخص تهيه‌كننده فيلم است

عالیه

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���