دانلود

سينمای ما - یک روز معمولی از یک زندگی معمولی (نگاهی به فیلم به همین سادگی )

   


fajr teazer31

«روز روشن» (حسین شهابی)

«خسته نباشید» (محسن قرایی)

«دلتنگی‌های عاشقانه» (رضا اعظمیان)

«خاک و مرجان» (مسعود اطیابی)

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» (محمدهادی کریمی)

«حوض نقاشی» (مازيار ميري)

«جیب‌بر خیابان جنوبی» (سیاوش اسعدی)

«آفتاب، مهتاب، زمین»

«استرداد»

 

«رسوایی» (مسعود ده‌نمکی)

«چه خوبه که برگشتی» ( داریوش مهرجویی)

«دربند» (پرویز شهبازی)

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» (پوران درخشنده)

«گهواره‌اي براي مادر» (پناه بر خدا رضایی)

«برلين-7» (رامتین لوافی )

«غریبه» (حمید بهمنی)

«گناهکاران» (فرامرز قریبیان)

«زیباتر از زندگی » (انسیه شاه‌حسینی)

bottom banner


fajr posters 30
 
 
 


این بخش به زودی تکمیل خواهد شد
fajr film 29

«روز روشن» (حسین شهابی)

«خسته نباشید» (محسن قرایی)

«دلتنگی‌های عاشقانه» (رضا اعظمیان)

«خاک و مرجان» (مسعود اطیابی)

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» (محمدهادی کریمی)

«حوض نقاشی» (مازيار ميري)

«جیب‌بر خیابان جنوبی» (سیاوش اسعدی)

«آفتاب، مهتاب، زمین»

«استرداد»

 

«رسوایی» (مسعود ده‌نمکی)

«چه خوبه که برگشتی» ( داریوش مهرجویی)

«دربند» (پرویز شهبازی)

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» (پوران درخشنده)

«گهواره‌اي براي مادر» (پناه بر خدا رضایی)

«برلين-7» (رامتین لوافی )

«غریبه» (حمید بهمنی)

«گناهکاران» (فرامرز قریبیان)

«زیباتر از زندگی » (انسیه شاه‌حسینی)

fajr cinema 30
 
fajr video
  صحنه هایی از فیلم «پله آخر» (علی مصطفا)
  صحنه هایی از فیلم «بیداری» (فرزاد موتمن)
  صحنه هایی از فیلم «روزهای زندگی» (پرویز شیخ طادی)
  صحنه هایی از فیلم «در انتظار معجزه» (رسول صدرعاملی)
  صحنه هایی از فیلم «بیخود و بی جهت» (عبدالرضا کاهانی)

asrejomeadv
tablighat
 
 
 
   
 
 
 
 
 
adv
در صورت علاقه به درج آگهي در پايگاه خبري تحليلي سينماي ما می توانید با شماره تلفن های دفتر سایت تماس بگیرید.
تلفن: 88535305 (داخلی 109)
       09386503357 
آدرس: تهران - خيابان شهيد بهشتي (عباس آباد) - نرسیده به خیابان میرزای شیرازی - ساختمان پارسه - واحد 12
پست الكترونيكي: info@cinemaema.com

> برای مشاهده تعرفه آگهی‌ها اینجا کلیک کنید
Nokia

i news
سینمای ما – جنیفر لوپز روز یکشنبه به خاطر جنجال روز شنبه‌اش در سفر به ترکمنستان و خواندن آواز برای رییس جمهور ترکمنستان که جزو دشمنان حقوق بشر محسوب می‌شود رسماً عذرخواهی کرد. مشاور حقوقی لوپز گفت که آن‌ها شرکت در این برنامه را به این دلیل پذیرفتند که تصور می‌کردند...
سینمای ما – به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد ساخته شدن فیلمِ فیلم‌ها، «سرگیجه»، یک کتابچۀ استثنایی دربارۀ فیلم با مجموعه‌ای از نقدهای تحلیلی و مصاحبه‌ها را در سینمای ما دانلود کنید. این مجموعه به همت احسان خوش بخت منتشر شده و مقالاتی از او، کریس مارکر، بیل کرون و پی‌تر باگدانوویچ را شامل می‌شود.
سینمای ما - در آلبوم تصاویر امروز عکس‌هایی متفاوت از آل پاچینو تقدیم کاربران می‌شود که در آن با ستارگان سه نسل از سینمای آمریکا ظاهر شده است:
goldiran

Main News
 
سینمای ما – جنیفر لوپز روز یکشنبه به خاطر جنجال روز شنبه‌اش در سفر به ترکمنستان و خواندن آواز برای رییس جمهور ترکمنستان که جزو دشمنان حقوق بشر محسوب می‌شود رسماً عذرخواهی کرد. مشاور حقوقی لوپز گفت که آن‌ها شرکت در این برنامه را به این دلیل پذیرفتند که تصور می‌کردند...
 
سینمای ما – کریستین بیل اعلام کرد که دیگر در نقش «بتمن» ظاهر نخواهد شد. بیل ردای بتمن را از جالباسی‌اش آویزان کرد و از این نقش که او را به ستاره‌ای بزرگ و کریستوفر نولان...
 
سینمای ما – به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد ساخته شدن فیلمِ فیلم‌ها، «سرگیجه»، یک کتابچۀ استثنایی دربارۀ فیلم با مجموعه‌ای از نقدهای تحلیلی و مصاحبه‌ها را در سینمای ما دانلود کنید. این مجموعه به همت احسان خوش بخت منتشر شده و مقالاتی از او، کریس مارکر، بیل کرون و پی‌تر باگدانوویچ را شامل می‌شود.
 
سینمای ما – فیلمی بر اساس زندگی آنا نیکولِ مدل و هنرپیشه پربیننده‌ترین فیلم تلویزیونی سال ۲۰۱۳ تا این تاریخ شد. فیلم «آنا نیکول اسمیت» دربارۀ زندگی پر دردسر و مرگ آنا نیکول در اولین پخشش از تلویزیون ۳. ۳ میلیون بیننده داشت و از ماه نوامبر سال گذشته که فیلمی سه و نيم میلیون بیننده داشته («لیز و دیک») رکورددار سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شود
 
سینمای ما - در آلبوم تصاویر امروز عکس‌هایی متفاوت از آل پاچینو تقدیم کاربران می‌شود که در آن با ستارگان سه نسل از سینمای آمریکا ظاهر شده است:
 
سینمای ما – هالیوود از ادوارد اسنودن دفاع می‌کند. در نامه‌ای به دولت اکوادور که توسط سینماگرانی مثل الیور استون، دنی گلوور و جان کیوزاک امضاء شد از این دولت خواسته شده تا با اسنودن پناهندگی بدهد و او را از خطر بازگردانده شدن به آمریکا و محاکمه‌ا نجات دهد.
 
سینمای ما - جرج لوکاس داماد شد. یکی از پول‌ساز‌ترین کارگردانان تاریخ سینما و خالق «جنگ ستارگان» دیروز در شیکاگو با ملودی هابسن که متولد آن شهر است ازدواج کرد. بعضی از ستارگان هالیوود در این مهمانی حاضر بودند و گفته می‌شود...
 
سینمای ما – به مناسبت پنجاهمین سالگرد راه‌پیمایی تاریخی دکتر مارتین لوترکینگ و سخنرانی او با عنوان «رویایی دارم» در واشینگتن، مستندی ساخته خواهد شد به نام «راه‌پیمایی به سوی واشینگتن» که رابرد ردفورد آن را تهیه می‌کند. این مستند که تصاویری تا به حال دیده نشده از راه‌پیمایی و سخنرانی...
 
سینمای ما – مجلۀ «امپایر» مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی از پشت صحنه فیلم‌های بزرگ تاریخ سینما منتشر کرده که بیشترشان تا به حال از دسترس عموم خارج بوده و برای اولین بار دیده می‌شوند. این گنجینۀ کوچک کارگردان‌ها را در کنار بازیگرانشان یا بازیگران‌ها را در موقعیت‌هایی خودمانی پشت صحنه فیلم‌هایی نشان می‌دهد که بیشترشان داستان‌هایی پرتنش و دراماتیک داشته‌اند و احساس عجیبی دارد دیدن این عکس‌ها که ببینیم بر خلاف آن احساس نفس گیر روی پرده در همۀ موارد بازیگران و سازندگان فیلم اوقات آرام و «طبیعی» و بعضاً خوشی را در هنگام ساخت فیلم پشت سر گذاشته‌اند.
 
سینمای ما – جیم کلی، رزمی‌کار سیاه‌پوست و بازیگر سینما که به خاطر نقش‌آفرینی‌اش در کنار بروس لی در فیلم «اژد‌ها وارد می‌شود» شناخته می‌شود، دیشب در ۶۷ سالگی و بر اثر سرطان درگذشت.
 
سینمای ما – دراین هفته «دانشگاه هیولا‌ها»،‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد، فروش خیره کننده‌ای داشت. بعد از آن «گرما» در اولین آخرهفته خود وارد جدول ده فیلم پرفروش آمریکا شد. «سقوط کاخ سفید » یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های تجاری سال نام گرفته و در اولین هفته نتوانسته بیشتر از ۲۵ میلیون دلار عاید سونی کند. بقیه فیلم‌های فهرست آثاری‌اند که از هفته‌های قبل نمایششان شروع شده و در بعضی نمونه‌ها مثل «سریع و خشمگین» فروشی بسیار بالا داشته‌اند.
 
سینمای ما – ملانی، دختر خوب و فداکار و مهربان «بربادرفته» ۹۷ ساله شد. الیویا دو هاویلند، ستارۀ دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ و بازیگر نقش ملانی امروز نود و هفت ساله شد. این در حالی است که او احتمالاً تنها بازیگر در قید حیات «بربادرفته» است.
 
سینمای ما – سازمان حقوق بشر از جنیفر لوپز به خاطر سفر به ترکمنستان و شرکت در جشن تولد رهبر آن کشور که به سرکوب مخالفانش شهرت دارد، به شدت انتقاد کرد. به گزارش «هالیوود ریپور‌تر» جنیفر لوپز امروز یکشنبه در تولد پر زرق و برق قربانقلی بردیموخامدف حاضر بوده و آهنگ «تولدت مبارک رییس جمهور»...
 
سینمای ما – مجلۀ «امپایر» مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی از پشت صحنه فیلم‌های بزرگ تاریخ سینما منتشر کرده که بیشترشان تا به حال از دسترس عموم خارج بوده و برای اولین بار دیده می‌شوند. این گنجینۀ کوچک کارگردان‌ها را در کنار بازیگرانشان یا بازیگران‌ها را در موقعیت‌هایی خودمانی پشت صحنه فیلم‌هایی نشان می‌دهد که بیشترشان داستان‌هایی پرتنش و دراماتیک داشته‌اند و احساس عجیبی دارد دیدن این عکس‌ها که ببینیم بر خلاف آن احساس نفس گیر روی پرده در همۀ موارد بازیگران و سازندگان فیلم اوقات آرام و «طبیعی» و بعضاً خوشی را در هنگام ساخت فیلم پشت سر گذاشته‌اند.
 
سینمای ما – فستیوال فیلم کارلو وی واری از روز جمعه آغاز به کار کرد. این فستیوال که در چند سال گذشته به مهم‌ترین فستیوال اروپای مرکزی و شرقی تبدیل شده با ستایش از جان تراولتا به خاطر دستاوردهای یک عمر رسماً چهل و هشتمین دوره‌اش را آغاز کرد.
 
سینمای مانردبان جاکوب که هنوز بیست سال از ساخته شدنش گذشته دوباره در هاليوود بازسازی می‌شود. نردبان جاکوب (Jacob's Ladder، یا نردبان یعقوب که نردبانی به بهشت است و در انجیل آمده) در سال ۱۹۹۰ به کارگردانی آدریان لین و با شرکت تيم رابينز ساخته شد و داستان کابوس‌های یک سرباز سابق ویتنام بود.
 
سینمای ما - سوزان هیوارد، ستارۀ مشهور هالیوود و بازیگر کلاسیک‌هایی مثل «می‌خواهم زنده بمانم» در چنین روزی در سال ۱۹۱۷ متولد شد. مطلبی دربارۀ او را در اینجا بخوانید و آلبوم عکس‌هایش را در "سینمای ما "مشاهده کنید:
 
سينماي ما - احسان خوش‌بخت -اگر حوالی نیمروز به گالری می‌رفتید‌ گری کوپر را در نیمروز می‌دیدید؛ اگر هفت بعدظهر آنجا بودید نیکل کیدمن و تام کروز در فضای کوبریکی مشغول حاضر شدن برای مهمانیِ چشمان کاملاً بسته بودند؛ 4:21 کلینت ایستوود در حال شلیک در به خاطر چند دلار بیشتر.

باور همین چند جمله ممکن است دشوار به نظر آید. یک فیلم، و فقط یک فیلم، در تاریخ با چنین مشخصاتی وجود دارد:...
 
سینمای ما – برندگان فستیوال فیلم ادینبورو ۲۰۱۳ معرفی شدند. در مراسمی که در «خانۀ فیلم» اسکاتلند برگزار شد، جایزۀ بهترین فیلم در بخش رقابت بین‌المللی که ریاستش بر عهدۀ فیلمساز کره‌ای بونگ جون هو بود، به فيلمِ...
 
سینمای ما – آخرین روز در فستيوال فیلم ادینبوروی ۲۰۱۳ به روایت احسان خوش‌بخت؛ نصف روز با فیلم‌ها و نیمی دیگر در راه بازگشت به خانه.
toptitle
            از سال 1384
boghz

 

TopFilm
کارگردان : احمد کاوری
(امتیاز 70,0/100 - 8 رأي)
کارگردان : اصغر فرهادی
(امتیاز 91,7/100 - 81 رأي)
کارگردان : مهرداد فرید
(امتیاز 61,3/100 - 8 رأي)
کارگردان : محمد آهنگرانی
(امتیاز 30,0/100 - 9 رأي)
کارگردان : محمدعلی باشه آهنگر
(امتیاز 77,6/100 - 29 رأي)
کارگردان : علی عطشانی
(امتیاز 61,0/100 - 10 رأي)
کارگردان : پیمان معادی
(امتیاز 75,6/100 - 135 رأي)
کارگردان : مازیار میری
(امتیاز 76,7/100 - 168 رأي)
کارگردان : بهرام عظیمی
(امتیاز 58,1/100 - 177 رأي)
VIDEO BANNER

bank
جهت مشاهده تيزر ها به صورت آنلاين نياز به برنامه Flash Player 9 داريد --- Download Flash Player 9 ---
بخش بانك تيزر سايت مناسب كاربراني است كه از اينترنت پر سرعت استفاده مي كنند

یک روز معمولی از یک زندگی معمولی (نگاهی به فیلم به همین سادگی )
یک روز معمولی از یک زندگی معمولی (نگاهی به فیلم  به همین سادگی )


سينماي ما - امیررضا نوری پرتو: از همان ابتدا بگویم که قصد مقایسه " به همین سادگی" را با دیگر آثار رضا میرکریمی ندارم. فیلم از آن دسته آثاری است که از ابتدا تکلیف خود را با مخاطبش مشخص می کند. قرار نیست شاهد گره افکنی ها و نقاط عطف دراماتیک در فیلم باشیم. میرکریمی از همان دقابق ابتدایی به مخاطبش القا می کند که شاهد یک روز از زندگی زنی خانه دار از طبقه متوسط است. زنی که تمام زندگی خود را وقف اداره منزل و نگاهداری از شوهر و بچه هایش کرده است. اگر تماشاگر علاقه ای به تماشای چنین داستانی داشته باشد آن وقت باید دید که کارگردان و فیلمنامه نویس چه قدر در خلق جزییات این زندگی موفق بوده اند. طاهره (با بازی هنگامه قاضیانی) زنی است که آشکارا از روزمرگی های زندگی اش به تنگ آمده اما سعی دارد خم به ابرو نیاورد و سختی های این زندگی کسالت بار را به جان بخرد. بسیاری از سکانس های این فیلم در خلق این فضا موفق عمل کرده اند و بخش عمده ای از این کامیابی را باید به حساب بازی قابل توجه و کنترل شده هنگامه قاضیانی گذاشت که در ترسیم استیصال درونی کاراکتر طاهره نقشی مهم ایفا کرده است(بی شک قاضیانی را یکی از امیدهای کسب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن می توان قلمداد کرد) . در ترسیم درست جزییات این زندگی ساده و معمولی طراحی صحنه و لباس ژیلا مهرجویی و شیوه درست اسفاده از صداهای خارجی و جانبی نقش بسزایی را ایفا کرده اند. البته فیلم عاری از اشکالات روایی نیست. از زمانی که امیر (مهران کاشانی) - همسر طاهره- پا به خانه می گذارد فیلم دچار افت می شود و اندک تعلیق ایجاد شده در تماشاگر برای دانستن تصمیم مرددانه طاهره مبنی بر ترک این زندگی کسالت بار از بین می رود. ضمن اینکه قضیه آن مرد مجرد همسایه با بافت اثر همخوانی چندانی ندارد. سوای افت کیفی فیلم در یک سوم پایانی "به همین سادگی" دو صحنه خوب در پایان خود دارد : یکی جایی است که طاهره منتظر رسیدن برادرش است و با دلسوزی ناخودآگاهانه لکه غبار روی شمعدانی را پاک می کند و دیگر استیصال و درماندگی او در صحنه پایانی است- جایی که امیر در حالتی میان خواب و بیداری او را صدا می زند و طاهره به مانند زنی مطیع و فرمانبردار جواب همسرش را می دهد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که میرکریمی در ترسیم دنیای مورد نظرش گوشه چشمی هم به فیلم چهارشنبه سوری (اصغر فرهادی) داشته است که این نزدیکی نگاه در سکانس های مربوط به آسانسور و کنجکاوی های زن همسایه بیشتر نمود پیدا می کند. ای کاش که میرکریمی به مانند اصغر فرهادی برش های جذاب تری از زندگی معمولی یک خانواده ایرانی انتخاب می کرد.


منبع خبر : سينماي ما
سه شنبه,16 بهمن 1386 - 11:16:53

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو

نظرات

در هنگام باركردن آيتمها خطايي رخ داد

سه‌شنبه 16 بهمن 1386 - 11:42
-3
موافقم مخالفم
 

خوب نوشتي

علی سینما
سه‌شنبه 16 بهمن 1386 - 13:38
-5
موافقم مخالفم
 

آقا با نقدت خیلی حال کردم، دقیقا چنین نظراتی راجع به فیلم دارم

مونا صلح دوست
سه‌شنبه 16 بهمن 1386 - 22:50
7
موافقم مخالفم
 

من خیلی به میر کریمی امید بستم یعنی هر کس شاهکار خیلی دور خیلی نزدیک اش رو دیده باشه بهم حق میده اما

اما در مورد ین فیلم چیزهای امید وار کننده نشنیدم خیلی دپ شدم

دلم میخواد همه جا بخونم باز هم یه شاهکار دیگه از سازنده فیلم خیلی دور... اما نمینویسید

من هم که بلیت ندارم برم خودم ببینم

دارم دق میکنم.

سوسن ادیبی
پنجشنبه 18 بهمن 1386 - 12:39
1
موافقم مخالفم
 

به نظرم میرکریمی و شادمهر راستین به عمد از انتخاب "برش های جذاب تری از زندگی " دوری کرده اند و اگر قصدشان ساخت فیلمی با جذابیت های معمول فیلم های خانوادگی که امثال چهارشنبه سوری یکی از نقاط اوج آن است بود بی شک توانایی انجام این کار را داشتند .بهتر است سلیقه ایی برخورد نکنیم.

به همین سادگی یک شاهکار ظریف و زیباست که نمی توان گفت کاش جور دیگری بود.

سوسن ادیبی
پنجشنبه 18 بهمن 1386 - 12:41
1
موافقم مخالفم
 

به نظرم میرکریمی و شادمهر راستین به عمد از انتخاب "برش های جذاب تری از زندگی " دوری کرده اند و اگر قصدشان ساخت فیلمی با جذابیت های معمول فیلم های خانوادگی که امثال چهارشنبه سوری یکی از نقاط اوج آن است بود بی شک توانایی انجام این کار را داشتند .بهتر است سلیقه ایی برخورد نکنیم. به همین سادگی یک شاهکار ظریف و زیباست که نمی توان گفت کاش جور دیگری بود.

افسانه
سه‌شنبه 20 فروردين 1387 - 9:9
9
موافقم مخالفم
 

به نظرم فیلم جالبی بود. گرچه فکر می کنم اکثر تماشاگران آنرا نپسندیدند زیرا در انتهای فیلم یا اواسط فیلم سر و صدای آنها درآمده بود. همینقدر بگویم داستان فیلم داستان شاید اکثر زنان ایرانی بوده و هست که تماشاگران تحمل 90 دقیقه تماشای آنرا هم نداشتند چه رسد به تجربه یک عمر!

مسافر
يکشنبه 1 ارديبهشت 1387 - 14:27
-3
موافقم مخالفم
 

کارگردان با انتخاب بازیگری با چهره ای معمولی با ویژگی های بسیار بسیار عادی ( نه روشنفکر ، نه فیمینیست، نه ناراضی و نه خیلی مذهبی ) به شکل آشکاری فریاد می زند که قصد ندارد برش های جذابی از یک زنگی مسئله دار را نشان دهد.

در واقع تمام بزرگی کار میرکریمی این است که نشان می دهد که یک زن معمولی خانه دار نیز ممکن است در خانواده دچار بحران شود.

به نظر من مشکل اصلی در مواجهه با این فیلم در مخاطب ایرانی انتخاب یک خانواده طبقه متوسط رو به پایین است. افرادی که در جریان بازنمایی در صدا و سیما عملا جذف شده اند و به نوعی امکان همذات پنداری از مخاطب در مواجهه با این قشر سلب شده است.

اما در مورد پایان بندی اگرچه خیلی توی ذوق من زد ولی جمله به همین سادگی در پایان فیلم کمی تسکین دهنده بود. یعنی به نوعی موضع میرکریمی نسبت به این پایان بندی انتقادی است ولی مگر می توان از چنین زنی با این ویژگی ها انتظار نداشت که دست آخر چنین انتخابی بکند ...

سينا
پنجشنبه 30 مهر 1388 - 0:31
-2
موافقم مخالفم
 

به نظرم ميركريمي در اين فيلم شاهكار كرده. اما ساده بيان كرده. و همين از آن شاهكار مي‌سازد. نمي شود گفت كه همه عوامل خيلي حرفه‌اي عمل كرده‌اند. اما در مجموع حسي كه فيلم القا مي‌كند همان چيزي است كه بخشي از جامعه ما به آن مبتلاست و كم‌تر توانسته حرف خود را بزند. چون همانطور كه مي‌بينيد طاهره زني است كه حتا در اوج بدبختي همچنان حفظ ظاهر مي‌كند و به اصول سنتي پايبند است. بنابراين به همين سادگي فريادي است كه با سكوت بيان مي‌شود. و دردي است كه انگار وجود ندارد.

ح باقرزاده
شنبه 15 اسفند 1388 - 20:54
3
موافقم مخالفم
 

شما که این فیلم را با چهارشنبه سوری مقایسه می کنید به نظر میرسد به پیام اصلی این فیلم منتقل نشدید میرکریمی متناسب با دغدغه های دیندارانه خود زندگی یک زن خانه دار را به تصویر می کشد و فرهادی با دغدغه های عشق فیلمی اش چهارشنبه سوری را درست می کند و دو فیلم اگر چه به لحاظ فیلمیک به هم شبیهند اما به لحاظ پیام فرسنگها فاصله دارند و مرحبا به میر کریمی

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���