دانلود

سينمای ما - او می داند چه می کند / یادداشتی بر "توفیق اجباری"

   


download block
برای نمایش ویدئو‌ها به صورت آنلاین روی گزینه play کلیک کنید
Top Site Banner
گزيده‌ «سينماي جهان»
  • اشاره به نقشش در سریال محرم شبکه دو
    داریوش ارجمند : شخصیتم را لو نمی‌دهم
  •  
  • سکوت فرهاد اصلانی شکسته شد
    نسخه زیرزمینی «خصوصی» دست به دست می‌‌چرخد
  •  
  • علاقه مندان سینما و فوتبال گفت‌و‌گوی جذاب با آهنگساز محبوب ومشهور انیو موریکونه درباره موسیقی و باشگاه محبوب‌اش «آ. اس. رم» را در «سینمای ما» بخوانند:
    همراه با سرجئولئونه به استادیوم می‌رفتیم/کارلوس زاگو را دوست دارم و جیاکومو لوزی را
  •  
  • برای علاقمندان سینمای هند: حرف‌های جالب شاهرخ خان به مناسبت بیست سال حضور در سینمای هند، تولدش و اكران آخرین همکاری‌اش با یاش چوپرای فقید
    زندگی‌ام از تمام فیلم‌های اغراق‌آمیزی که دیده‌ام، عجیب وغریب‌تر بوده است/ اتومبيل و اتاق در هتل مجلل نمي‌خواهم؛ فقط با من مهربان باشيد!
  •  
  • گفت‌وگو با «دنزل واشنگتن» بازیگر سیاه‌پوست هالیوود
    خانواده را فدای سینما نمی‌کنم
  •  
  • افشاگری تارانتینو را در «سینمای ما» بخوانید:
    از فریب تماشاگر لذت می‌برم
  •  
  • «طبیب» می‌تواند پاسخی به فیلم موهن باشد؟
    روایت بازیگر برنده اسکار از محبوبیت ابن سینا بین ایرانیان
  •  
  • «رابرت دنیرو» بازیگر مولف سینما:
    وقت تماشای فیلم‌هایم، خوابم می‌گیرد! / می‌خواهند من و آل‌ پاچینو را به جان هم بیاندازند
  •  
  • پاسخ‌هاي كوتاه و خواندنی و صريح نورمن جویسن، کارگردان فیلم‌های محبوب دهه‌هاي پيش با ۴۶ نامزدی و ‌۱۲ تندیس اسکار به نماها و سكانس‌ها و فيلم‌هاي تاثيرگذار و خوشي‌ها و حسرت‌هاي يك عمر
    به‌سختی می‌توانم آی‌فون‌ام را در دستانم نگه دارم/هربار با آرزوهای بزرگ به سینما می‌روم: خندیدین، گریستن و یافتن واقعیت/ فیلم هم مانند زندگی باید از غم و شادی ساخته شود
  •  
  • ناگفته‌هايي از «كلاه قرمزي و بچه ننه» و «قهوه تلخ»
    محمدرضا هدايتي: با «پسرعمه‌زا» دوباره بچه شدم
  •  
    آرشيو
    Popular News
  • جزئيات شكايت دختر جوان از مجري معروف تلويزيون: هفت شهر عشق!
    از سوئیت اختصاصی در کیش تا ضمانت وام صد ميليوني/ انصراف از شکایت با وساطت مسئولان صداوسیما و شکایت مجدد به دلیل تهدید متهم

  • مجری جوان تلويزيون با دستبند به دادگاه آورده شده بود تا به شکایت دختر جوان رسيدگي شود
    دختري كه سه سال منتظر ازدواج با مجري مشهور بود، به دادگاه شكايت كرد

  • گزارش تصويري محسن هردان از چهره‌هاي سينمايي كه به تماشاي فيلم نشستند
    مراسم رونمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» برگزار شد

  • رابرت دنیرو عقده دل می‌گشاید!
    لئوناردو دی کاپریو جای من را در فیلم‌های مارتین اسکورسیزی گرفته است

  • واکنش تند بازیگر زن سريال «میلیاردر» به مسعود کرامتی: تكرار شود شكايت مي‌كنم
    تنها دلیل دودستگی و تفرقه در گوره قبلي شخص شما بودید، نه دیگران!/ کسی که سازمان صدا و سیما صلاحیتش را برای کارگردانی کاری رد می‌کند، در شأنش نیست در مورد بازی من نظر بدهد

  • حواشي تهيه‌كنندگي ليلا اوتادي و نويسندگي پيمان عباسي در «شيطان شلوار لي مي‌پوشد» + توضيحات كارگردان
    ليلا اوتادی فیلمنامه را از من خریده و دو برابر گران‌تر به تهيه‌كننده فروخته بود/ مهران مدیری و رضا عطاران از جمله کاندیداهای بازیگري بودند که به‌دلیل حواشی اوتادی حاضر به بازی نشدند

  • حواشي فوتبال و سرخابي‌ها با بازي مهران غفوريان
    عادل فردوسي‌پور در فيلم «سر پیری معرکه‌گیری»!

  • مهران مديري جديدترين سريال طنز خود را هم براي شبكه نمايش خانگي مي‌سازد + بازيگران سريال
    سريال طنز «ويلاي من» اوايل هفته در تهران مقابل دوربين مي‌رود

  • اگر تكذيب نشود: مهناز افشار به علي كريمي نوشت
    می‌دانم این روزها شما را تحت فشار قرار دادند، ولي از شما می‌خواهم که بمانى، بایستى و بجنگى

  • گفت‌وگوي پر ادعاي ژیلا صادقی درباره اجراي تلويزيوني و دلايل ممنوعيت كاري، كيفيت كار همكارانش و ...
    عادل فردوسی‌پور بوی پول مي‌دهد!/ من و فرزاد حسنی و احسان علیخانی با حضورمان انقلابی در رسانه ایجاد کردیم!

  • عكس‌هايي از فيلم، گريم غيرمنتظره رضا عطاران و داستان نامتعارف «آينه شمعدون» در "سينماي ما"
    بیش از یک ماه از فیلم‌برداری «آینه شمعدون» می‌گذرد

  • بخش نقد برنامه «هفت» بيش‌تر از فيلم به نقد منتقد غايب برنامه گذشت: پایان حضور مسعود فراستی در برنامه سینمایی «هفت»؟
    اختلافات مالی با تهيه‌كننده برنامه يا بي‌علاقگي به نقد فيلم سيد جواد هاشمي يا ...!

  • براي اولين بار در سينماي ما اتفاق افتاد
    بازدید آيت‌الله خامنه‌اي از پشت صحنه فیلم «محمد (ص)» ساخته مجيد مجيدي

  • محبوب‌ترین سريال اين روزهاي شبکه‌های فارسی‌زبان به پادشاهی می‌پردازد که قاتل بسیاری از ایرانی‎هاست
    آیا سريال «حریم سلطان» روایت‌گر معتبر تاریخ است؟

  • پروانه نمایش عجیب و غریب فیلم تازه رخشان بني‌اعتماد به درد موزه سینما مي‌خورد
    براساس پروانه نمایش «قصه‌ها»، این فیلم حق نمایش در ایران و خارج از کشور و شبکه نمایش خانگی را ندارد!

  • گمانه‌زني درباره عوامل و بازيگران فيلم مسعود كيميايي شروع شد
    حامد بهداد، شهاب حسینی و فریبرز عرب نیا گزينه‌هاي نقش اول «خائن‌كشي» هستند: گنگستري با كلاه شاپو و پالتو در خيابان‌هاي تهران

  • اختصاصي "سينماي ما": رونمايي از اولين مجموعه عكس فيلم «این یک رویاست...» ساخته محمود غفاري
    «این یک رویاست...» نماينده سينماي ايران در مسابقه جشنواره سه قاره نانت فرانسه است

  • اختصاصي "سينماي ما": شنيده‌هايي از تغييرات فهرست بازيگران «چه خوب كه برگشتي»
    مهناز افشار جايگزين ليلا حاتمي براي همكاري با داريوش مهرجويي است؟/ امير جعفري در فيلم بازي خواهد كرد؟

  • به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران
    روزنامه «باني فيلم» با اکثریت آرا مجرم شناخته و مستحق تخفیف دانسته نشد

  • كيوان كثيريان مطرح كرد: جزئيات تازه از دستگيري مدير جوان سازمان سينمايي و بررسي حرف‌ها و نظراتش در دوران مديريت
    او در پروژه تعطیلی خانه سینما یکی از اصلی‌ترین مهره‌ها بود/ آقای متخصص در امور مربوط به فساد در سینما چرا کفن‌پوش نمی شود و جیغ نمی‌کشد و یقه نمی‌دراند؟

  • News
  • دوم دی، آخرين مهلت تکمیل فرم تقاضای شرکت در جشنواره فیلم فجر
    بخش‌های مسابقه سینمای جهان سي‌ويكمين جشنواره فیلم فجر اعلام شد
  •  
  • گالری عکس‌های خاطره انگیز رادر «سینمای ما» ببینید
    از جان لنون ،کری گرانت تا پل نیومن، آدری هپبرن ، کوکو شانل و...
  •  
  • مهران مدیری سریالش را تمام می‌کند؟
    اسباب‌کشی «قهوه‌تلخ» ی‌ها به «ویلای من»
  •  
  • واکنش مجید مجیدی به خبر منتشره در برخی سایت‌ها و روزنامه‌ها
    مجید مجیدی: قصد نمایش چهره حضرت رسول (ص) را نداشته و ندارم
  •  
  • نشست نقد و بررسی فیلم «آینه‌های روبرو» در سینما ایران اصفهان
    آذربایجانی: موضوع «آینه‌های روبرو» یک جور تابو است / قوکاسیان: بخش اعظم سینمادوستان با فیلم‌های روی پرده قهر کرده‌اند
  •  
  • نگاه منتقد «نیو ریپابلیک» دیوید تامسون به فیلم آرگو
    به آرگو برای دریافت واقعیت ایران نگاه نکنید
  •  
  • به مناسبت هفتاد سالگی خالق «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین» و..
    تصویری از یک سینماگر خلاق
  •  
  • وقتی بابی عصبی می‌شود
    شب تولد لئوناردو دی کاپریو چه گذشت؟
  •  
  • دستگیری جوانی که قصد حمله به مخاطبان فیلم «گرگ و می‌ش» را داشت
    تروریست‌ها در سینما
  •  
  • پیش تولید فیلم سینمایی «خائن کشی» به زودی آغاز می شود
    مسعود کیمیایی: برای ساخت «خائن کشی» به شهرک سینمایی فکر نمی‌کنم
  •  
  • فیلمنامه نویس «شبکه اجتماعی» افشا کرد
    فیلم زندگی استیو جابز در سه صحنه روایت می‌شود
  •  
  • یکتا ناصر در برنامه دیشب تلویزیونی «هفت» سکوتش را شکست
    بعد از جشنواره فجر ۱۰ ماه بیکار بودم
  •  
  • یازده فیلم روی پرده
    تخته گاز به سمت دره بی‌مخاطبی!
  •  
  • اشاره به نقشش در سریال محرم شبکه دو
    داریوش ارجمند : شخصیتم را لو نمی‌دهم
  •  
  • دو عکس قدیمی،کمتر دیده شده و خاطره انگیز از دو فیلمساز مهم جهان را در «سینمای ما» ببینید
    دیوید لینچ کودک در کنار وینسنت پرایس و ژان لوک-گدار جوان پشت صحنه آخر هفته
  •  
  • گزارش مجله «ورایتی» به بهانهٔ اهدای جایزهٔ «جان شله زینگر» در مراسم جوایز بریتانیا ی ۲۰۱۲ به کوئنتین تارانتینو وتوضیحات همکاران او درباره روش فیلمسازی این کارگردان محبوب را در «سینمای ما» بخوانید:
    مردی مطمئن به «بِرَند» ش/کارگردانی که فضای پرواز به بازیگرانش می‌دهد
  •  
  • نمایش «من مادر هستم» از ماه آینده آغاز می‌شود
    رونمایی ازپوستر تازه‌ترین فیلم فریدون جیرانی با بازی باران کوثری
  •  
  • پوستر جدید فیلم کوئنتین تارانتینو
    زندگی، آزادی و به دنبال انتقام
  •  
  • سکوت فرهاد اصلانی شکسته شد
    نسخه زیرزمینی «خصوصی» دست به دست می‌‌چرخد
  •  
  • آخرین ادای دین ستارگان و دست اندرکاران سینمای هند به یاش چوپرای فقید+گالری عکس
    نمایش آخرین فیلم یاش چوپرا «مادامی که زنده‌ام» در هند آغاز شد/ این فیلم در جشنواره ترابیکای دوحه نیز به نمایش در خواهد آمد
  •  
    amar
    بازديد امروز: 48204
    بازديد ديروز: 174976
    متوسط بازديد هفته گذشته: 278447
    بیشترین بازدید در روز ‌یکشنبه 23 بهمن 1390 : 1490465
    مجموع بازديدها: 454118114

       
    bottom banner


    asrejomeadv
    tablighat
     
    تبلیغات
     
     
     
     


     

     
    adv
    در صورت علاقه به درج آگهي در پايگاه خبري تحليلي سينماي ما می توانید با شماره تلفن های دفتر سایت تماس بگیرید.
    تلفن: 88535305 (داخلی 109)
           09386503357 
    آدرس: تهران - خيابان شهيد بهشتي (عباس آباد) - نرسیده به خیابان میرزای شیرازی - ساختمان پارسه - واحد 12
    پست الكترونيكي: info@cinemaema.com

    > برای مشاهده تعرفه آگهی‌ها اینجا کلیک کنید
    Nokia

    i news
    سینمای ما-منتقدین سینما از بخت بالای فیلم «اسکای فال» در کسب جوایز اسکار ۲۰۱۳ خبر می‌دهند. در شرایطی که آخرین فیلم از سری آثار جاسوسی «جیمز باند» حضور موفقی در گیشه جهانی داشته است، کار‌شناسان بر این باورند که «اسکای فال» شانس بالایی برای کسب جوایز اسکار در بخش‌های مختلف دارد.
    سينماي ما- فیلمبرداری فیلم سینمایی «خسته نباشید» یک هفته دیگر به پایان می رسد. در حالیکه این فیلم به کارگردانی مشترک افشین هاشمی و محسن قرایی آغاز شده بود، بنا بر اعلام وزارت ارشاد ادامه کار به ...
    سينماي ما- اکران چهار فیلم «پله آخر»، «من مادر هستم»، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و «بی‌خود و بی‌جهت» از چهارشنبه 8 آذر آغاز می‌شود.طبق اعلام شوراي صنفي نمايش ...
    goldiran
    Main News
     
    سینمای ما- بهرام رادان، مهران مدیری، هدیه تهرانی، حبیب رضایی، گوهر خیراندیش، حسام نواب صفوی، محمدرضا شریفی نیا و ... با انیمیشن سینمایی «تهران 1500» میهمان 50 سینمای...
     
    سینمای ما- تصاویر مربوط به سکانس‌های حضرت ابوالفضل (ع) در سریال «مختارنامه»، به صورت راف‌کات و در زمان تقریبی 10 دقیقه در سایت‌های اینترنتی قرار داده شد. خاطبان می‌توانند با دانلود کردن آن، بخشی از تصاویر سانسور شده...
     
    سینمای ما-  به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی «سربه مهر» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی با موضوع دینی و «خندنده» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی در ژانر...
     
    سینمای ما- مهدی عظیمی سرپرست اداره کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، در خصوص آخرین وضعیت فیلم «آینه شمعدون» که پیش از این اعلام کرده بود بررسی‌های انجام شده و چهارشنبه اعلام خواهد شد، گفت: «جلسه شورای پروانه ساخت در خصوص این فیلم...
     
     
    سینمای ما-منتقدین سینما از بخت بالای فیلم «اسکای فال» در کسب جوایز اسکار ۲۰۱۳ خبر می‌دهند. در شرایطی که آخرین فیلم از سری آثار جاسوسی «جیمز باند» حضور موفقی در گیشه جهانی داشته است، کار‌شناسان بر این باورند که «اسکای فال» شانس بالایی برای کسب جوایز اسکار در بخش‌های مختلف دارد.
     
    سینمای ما-راز ناپدید شدن جایزه اسکار «آرون روشین» پس از ۳۰ سال کشف شد. پس از مراسم آکادمی اسکار برندگان دوست دارند با جایزه به خانه بروند، اما «آرون روشین» که در سال ۱۹۷۹ برای صدابرداری فیلم «شکارچی گوزن» با بازی «رابرت دنیرو» موفق ...
     
    سینمای ما - فیلم سینمایی «فقط خدا می‌بخشد» با بازی رایان گاسلینگ این روز‌ها در مرحله پس از تولید است. گاسلینگ در این فیلم برای دومین بار پس از فیلم تحسین‌شده «راندن» با نیکلاس ویندینگ رفن همکاری کرده است
     
    سینمای ما-مهناز اسماعیلی: گزارش فروش هفتگی فیلم‌های پرفروش آمریکا نشان می‌دهد که آخرین ساخته یاش چوپرا «مادامی که زنده‌ام» بافروش1.3میلیون دلاری در مقام هشتم جدول فیلم‌های پرفروش آمریکا جای گرفته است. این در حالی است که معمولا ده فیلم پرفروش آمریکا متعلق به تولیدات کمپانی‌های معظم خودشان است.
     
    سینمای ما-«مجید مجیدی» ابراز امیدواری کرد که پروژه فیلم «محمد (ص)» سرانجام در هند مقابل دوربین برود. پس از آنکه ماه گذشته یکی از مقامات دولتی هند از احتمال عدم صدور مجوز ساخت برای فیلم جدید «مجید مجیدی» در هند خبر داد، روز گذشته، این کارگردان ایرانی به گفت‌وگو با روزنامه سر‌شناس هندی پرداخت.
     
    سینمای ما - فیلم‌های با موضوع سقوط هواپیما، از هیجان انگیز‌ترین و نفسگیر‌ترین فیلم‌هایی هستند که طی دهه‌های مختلف روی پرده نقره‌ای اکران شده‌اند و میلیون‌ها بیننده را به سینما‌ها کشانده‌اند. سایت «موویز» به تازگی به معرف فیلم‌هایی پرداخته که ....
     
    سینمای ما- باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از استیون اسپیلبرگ برای نمایش آخرین فیلمش «لینکلن» به کاخ سفید دعوت کرده بود که این جلسه نمایش با حضور بازیگران و عوامل پشت صحنه این فیلم برگزار شد.
     
    سينماي ما- گروه بدلکاران 13 که تجربه همکاری در پروژه جیمز باند‌ (اسكاي فال) را در کارنامه دارند، قرار است بخش‌هایی از صحنه‌های «قحطی نور» به کارگردانی امین حیایی را طراحی كنند. اين گروه كه در بیست و پنجمین فيلم جیمز باند ...
     
    سينماي ما- محمد تاجیک:  جدید‌ترین ساخته رخشان بنی اعتماد با وجود مشکل نمایش عمومی، در نمایش‌های محدودش با استقبال خوبی از سوی منتقدان و سینماگران مطرح مواجه شده است. «قصه‌ها» شش فیلم کوتاه است که در آن مطرح‌ترین بازیگران این سال‌های سینمای ایران...
     
    سينماي ما- نمایش «چشم‌هایی که مال توست» با بازی بهاره رهنما در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود و مهناز افشار مهمان چند شب پيش این نمایش بود. افشار پس از دیدن این نمایش خطاب به بهاره رهنما نوشت:...
     
    سينماي ما- فیلمبرداری فیلم سینمایی «خسته نباشید» یک هفته دیگر به پایان می رسد. در حالیکه این فیلم به کارگردانی مشترک افشین هاشمی و محسن قرایی آغاز شده بود، بنا بر اعلام وزارت ارشاد ادامه کار به ...
     
    سينماي ما- رسانه‌ها و نویسندگان سینمایی عامل مهمی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن جشنواره فیلم فجر به شمار می‌روند اما کمتر اتفاق افتاده که آثار نویسندگان سینمایی به درستی نقد شود. جشنواره‌ فیلم فجر امسال...
     
    سينماي ما- سرپرست اداره کل نظارت و ارزشیابی دوشنبه 29 آبان درباره آخرین وضعیت فیلم‌برداري پروژه «آینه شمعدون» به كارگرداني بهرام بهراميان گفت: فیلمنامه این فیلم با اشکالات فراوانی پروانه ساخت دریافت کرد و ما بعد متوجه شدیم...
     
    سينماي ما- اکران چهار فیلم «پله آخر»، «من مادر هستم»، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و «بی‌خود و بی‌جهت» از چهارشنبه 8 آذر آغاز می‌شود.طبق اعلام شوراي صنفي نمايش ...
     
    سينماي ما- نیکی کریمی جایزه اصلی جشنواره فیلم «مانهایم» آلمان را گرفت.کارگردان فیلم سینمایی «سوت پایان» که با این فیلم در بخش مسابقه این جشنواره حضور داشت، توانست جایزه اول جشنواره مانهایم را ...
    toptitle
                از سال 1384
    TopFilm
    کارگردان : مانلی شجاعی‌فرد
    (امتیاز 86,1/100 - 28 رأي)
    کارگردان : منوچهر هادی
    (امتیاز 71,2/100 - 60 رأي)
    کارگردان : نگار آذربایجانی
    (امتیاز 88,3/100 - 42 رأي)
    کارگردان : غلامرضا رمضانی
    (امتیاز 46,7/100 - 9 رأي)
    کارگردان : سيدجواد هاشمي
    (امتیاز 57,0/100 - 27 رأي)
    کارگردان : مصطفی شایسته
    (امتیاز 66,2/100 - 55 رأي)
    VIDEO BANNER

    bank
    جهت مشاهده تيزر ها به صورت آنلاين نياز به برنامه Flash Player 9 داريد --- Download Flash Player 9 ---
    بخش بانك تيزر سايت مناسب كاربراني است كه از اينترنت پر سرعت استفاده مي كنند

    او می داند چه می کند / یادداشتی بر "توفیق اجباری"
     او می داند چه می کند / یادداشتی بر "توفیق اجباری"


    سینمای ما - امیر جلالی: «محمدرضا گلزار تاکنون از گفت وگو با ماهنامه فیلم طفره می رفت و استنباط ما از دلایل این پرهیز،کیفیت فیلم هایش بود.وقتی که به مناسبت نمایش "بوتیک" گفت و گورا پذیرفت مطمئن شدیم اما سندی برای ارائه نداریم.» (مجله "فیلم"_شماره314_مقدمه مصاحبه کیومرث پوراحمد با محمدرضا گلزار)


    "محمدحسین لطیفی" فیلمساز صادقی است،یعنی بهتراست بگوییم آدم صادقی است واین صداقت از لابه لای فیلم هایش هم بیرون می زند،فیلم هایی که می توانی دوستشان نداشته باشی ولی ازاین که بعد از تماشای فیلم هایش سرت کلاه نرفته هم می‌توانی مطمئن باشی. "توفیق اجباری" درست چندماه بعد از"روز سوم" به نمایش عمومی درآمده است وبااین که فیلم مهمی نمی‌نماید، اما روراست و مفرح و بی ادعاست و این قضیه بی ادعایی وقتی بیشتر معلوم می شود که فیلم بد "کلاغ پر" را دیده باشیم و چندروز قبل هم مصاحبه "شهرام شاه حسینی" با تیتر «فیلم من درست دیده نشد» اعصابمان را خرد کرده باشد.حالا چرا می گویم فیلم "لطیفی" صادقانه است؟ توضیح می دهم. مردم دوست دارند از دیدن قدوبالا و چشم وابروی "محمدرضا گلزار" لذت ببرند، اورا سوار ماشین های آخرین مدل ببینند، شاهد هجوم جمعیت برای گرفتن عکس یادگاری و تقلا و تلاش دختران جوان برای گرفتن امضا ازوی باشند تا باورکنند که درغش و ضعف رفتن برای او تنها نیستند و در سالن سینما بنشینند و درحالی که چیپس می خورند با دوستشان بحث کنند که آیاستاره محبوبشان با کت وشلوار خوش تیپ تر است یا با لباس اسپورت.خوب،چه کسی گفته فراهم کردن صادقانه چنین امکانی برای چنین مردمی هنر کمی است؟


    یکی دوسال پیش تلویزیون تیزری پخش می کرد که دو مهندس با کلاس برای سوارشدن به آسانسور هزارجور تعارف تکه پاره می کردند و چند دقیقه بعد درحالیکه سوار ماشین هایشان بودند به هم برخورد می کردند و قبل از شناختن طرف مقابل چندتا فحش چارواداری بارهم می کردند ولی وقتی صورت هم را می دیدند دوباره می رفتند در همان جلد مهندسیشان و پشت آن نقاب مخفی می شدند و لفظ قلم حرف می زدند. این که یک عده ای (ولو در اکثریت باشند) برای دیدن چهره زیبای "گلزار" سرودست می شکنند و این میل شدید را پشت هزارجور ماسک روشنفکری و ادا و اطوار دیگر پنهان نمی کنند اصلا ایرادی ندارد و هیچ منتقدی (از جمله درهمین سایت) به این موضوع نه اعتراضی کرده نه حسادتی. هیچ کس از این بازیگر انتظار بازی زیرپوستی و اجرای اصول استراسبرگی را ندارد، فقط کافی است او نقش خودش را بازی که نه، زندگی کند و این همان کاری است که در "توفیق اجباری" کرده است. ایراد و اعتراضی اگر هست که هست به کسانی است که ریاکارانه "گلزار" را به برنامه شان می آورند و می خواهند با چندتا ادا و شعار اثبات کنند که دلیل محبوبیت او نه چشمان سبزش که کارهای عام المنفعه اش برای فقرا یا اشک ریختنش به هنگام دیدن تصاویر "رضازاده" است. ( یادم هست که امیر قادری در یادداشتش راجع به حضور گلزار در "شب شیشه ای" که در روزنامه مرحوم "هم میهن" نیز چاپ شد به همین نکته اشاره کرد. )


    اتفاقا خود "محمدرضا گلزار" هم با هوشمندی مسیرش را یافته و با انتخاب های درست محبوبیتش را روز به روز بیشتر می کند.همین هوشیاری بود که باعث شد او بازی در فیلمهای دو غول سینمای ایران را رد کند: نقش یک سرباز یاغی در "سربازهای جمعه" مسعود کیمیایی (که محمدرضا فروتن آن را بازی کرد) و نقش یک معتاد در "مهمان مامان" داریوش مهرجویی (که پارسا پیروزفر بازی کرد). البته خود گلزار" در همان مصاحبه معروف مجله فیلم دلیل رد این دو نقش را تفاوت گریم آن‌ها با نقشش در "کما"(آرش معیریان) عنوان کرده است ولی چه این سخن را بپذیریم و چه نپذیریم تفاوتی دراصل بحث ایجاد نمی شود،او می داند که مردم دوستش دارند و ازآن مهم‌تر می داند که چرا دوستش دارند و بنابراین هیچ گاه نقش هایی را که با پرسونای شیک پوش و تو دل بروی همیشگی اش منافات داشته باشد را نمی پذیرد (لااقل تا کنون که نپذیرفته). تنها باری که کمی ازاین قاعده تخطی کرد بازیش در "بوتیک"(حمید نعمت ا...) بود که اتفاقا متفاوت ترین نقشش هم به حساب می آید. فیلم "لطیفی" البته داستان هم دارد که بربستر شهرت یک ستاره سینما و پیامدهای آن می گذرد،بازی خوب "رضا عطاران"(که هرچقدر از تواناییهایش در بی دلیل خنداندن مخاطبین بگوییم کم گفته ایم) و "احمد پورمخبر" (کشف هنری عطاران) هم هست که این‌ها هم می تواند دلایل خوبی برای دیدن فیلم باشند.(قابل توجه عده معدودی که برای دیدن یک فیلم به جز حضور "محمدرضا گلزار" درآن به دلیل دیگری هم احتیاج دارند)


    "توفیق اجباری" یک توفیق اجباری بود برای یادآوری این حرف‌ها، یادآوری این که نه کسی می تواند به کسی بگوید عاشق چشم و ابروی "گلزار" نباش و نه کسی می تواند به آن دیگری اعتراض کند که چرا تو راجع به فیلمی که ستاره محبوب من درآن بازی کرده است نظر منفی داری؟ و یادآوری این که گرچه مسیر زندگی ما آدم ها را فقط خودمان نیستیم که رقم می زنیم ولی هنوز می توانیم با امیدواری و انتخاب های درست کلی موفقیت به دست آوریم. موخره محمدرضا گلزار: « در یکی از مصاحبه هایم گفته بودم اگر کسی بتواند معمایی برای من مطرح کند که نتوانم جواب دهم می تواند بیاید وجایزه اش را ازمن بگیرد...خودم هم می توانم همین جا یک معما طرح کنم:آن چیست که ما زمستان ها می گذاریم توی خانه تا خانه را گرم کند و تابستان ها می بریم می گذاریمش روی درخت؟» پوراحمد:«نمی دانم،چیه؟» گلزار:«بخاری است دیگر.» پوراحمد:«بخاری؟بخاری را که تابستان ها روی درخت نمی گذارند!» گلزار:«خوب، ما می گذاریم! ما تابستان ها بخاریمان را می بریم می گذاریم روی درخت.» (مجله فیلم_همان نشانی قبلی )



    منبع خبر : سینمای ما
    شنبه,19 آبان 1386 - 13:17:43

    اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
    آرشيو

    نظرات

    در هنگام باركردن آيتمها خطايي رخ داد
    مرجان
    شنبه 19 آبان 1386 - 14:0
    -3
    موافقم مخالفم
     

    آقای جلالی این یادداشت شما بیشتر شبیه به تحلیل

    وبررسی شخصیت گلزار وتاثیرش در جامعه بود تا یادداشتی

    بر توفیق اجباری به جز چند خطی که راجع به لطیفی و

    عطاران بود

    محمد
    شنبه 19 آبان 1386 - 14:51
    0
    موافقم مخالفم
     

    به نظر من ما برای اینکه خودمون رو بالا ببریم، نیازی نیست که دیگران رو بکوبیم. چندتا منتقد مشهور و قابل اعتنا و با دانش رو در ایران یا سایر کشورهای دنیا می شناسید که این رویه رو انتخاب کرده باشند؟ (منظورم از چنین منتقدی قطعا امیر قادری نیست که شما در این یادداشت به حرفش ارجاع دادید) ستاره بودن یا خوش تیپ بودن به نظر شما ایرادی داره؟ که با چنین خشم پنهانی قصد دارید لطیفی و گلزار رو عوام پسند معرفی کنید...

    AَA.
    شنبه 19 آبان 1386 - 15:20
    4
    موافقم مخالفم
     

    مي خواين اسم اين سايتو ضد گلزار بذارين نه سينماي ما . اگه بخواد نفسم بكشه ميگيد ميخواد جلب توجه كنه. قشنگ مشخصه هركسي اينارو مي نويسه از روي حسادته نه انتقاد كردن. گلزار عزيزه.يعني خدا دوستش داره كه انقدر عزيزش كرده كسي كه خدا عزيز كنه بنده خدا نمي تونه ذليلش كنه.پس انقدر خودتونه خسته نكنيد.چرا از بقيه انقدر بد نمي گيد؟ خودتون ببينيد تاحالا در موردش خوب نوشتيد؟نه.از بقيه چي؟ بد نوشتين؟ بازم نه!!! گلزارو مردم دوست دارن كه مونده وگرنه نمي موند.همه جاي دنيا خيلي از بازيگرا به خاطر چهرشون محبوب ميشن اما هيچ كس ايرادي نمي گيره چون يه قانونه من نميدونم اين سايت چه مشكلي با ايشون داره. خيلي دلم مي خواد بدونم چون تا حالا محض رضاي خدام نشده كه از گلزار خوب بنويسن يا از كسايي به غير از گلزار خوب بنويسن. خودتونو اصلاح كنين.

    nevisandeh
    شنبه 19 آبان 1386 - 15:23
    -3
    موافقم مخالفم
     

    shoma lotfan aval taklife ma ro roshan kon bebinim in chizi ke neveshti aslan chi bod ??? naghd ??? aslan yaddashte shoma hich rabti be jooz chand khatesh be tofigh ejbari nadasht

    shoma mikhastin az in beselah neveshteye maheranaton chi ro sabet konid ??? marjan khanom rast migan in neveshtaton bishtar shabihe ye baresiye shakhsiyate golzar bod

    vali man vaghean hanooz ham nafahmidam in moamaye golzar che rabti dasht be tofigh ejbari ??? hmmm

    امیر
    شنبه 19 آبان 1386 - 16:15
    -3
    موافقم مخالفم
     

    امیر جلالی مطلبت بد نبود ولی سه تا ایراد اساسی داشت:

    اول اینکه تیتری که براش انتخایب کردی اصلا مناسب نبود.

    دوم اینکه امیر قادری رو منتقد دونستی.خودمونیم امیر قادری منتقدههههههههههههه؟؟!!!!

    سوم اینکه مسعود کیمیایی رو با داریوش مهرجویی تو یک صف قرار دادی.مسعود کیمیایی جز قیافه اش چیش به غول می خوره آخه.لازمه که بپرسم واقعا مسعود غولهههههههههههه؟؟!!!!

    فائزه
    شنبه 19 آبان 1386 - 16:32
    1
    موافقم مخالفم
     

    ولی من که اصلا از آقای لطیفی انتظار چنین فیلم آبگوشتی را نداشتم .

    بابا مثلا باران پارسال سیمرغ بلورین گرفته بود . این چه نقش در پیت و تکراری بود که آقای لطیفی به او داده بود ؟

    سحر
    شنبه 19 آبان 1386 - 16:43
    4
    موافقم مخالفم
     

    دیگه دارید به همه ثابت میکنید که این سایت رسما"با گلزار لجه...

    این نقد بود یا ناسزا به یه فوق ستاره؟؟؟؟

    آقای امیر جلالی برایتان متاسفم!

    شما اصلا"نقد کردن بلد نیستید...

    گلزار بهترین بازیگر سینمای ایران هستش...

    مطمئن باش برای این نقدت خیلی بد می بینی...

    آقای قادری و حسنی نسب آبروی خودتون رو بیشتر از این نبرید..

    هر چی رضا ساکت میشه هیچی نمیگه شما پر رو تر میشید.

    فرزانه
    شنبه 19 آبان 1386 - 17:31
    3
    موافقم مخالفم
     

    اولا من فکر نمی کنم کسی از طرفدارهای گلزار فکر کنه که در غش وضعف رفتن برای او تنها ست

    ثانیا اینکه شما می گویید لطیفی هنرمندانه شرایطی را فراهم کرده که مردم در سالن سینما بشینند ودر مورد تیپ وقیافه ستاره محبوبشون بحث کنند به اینکه نمیگن هنر مردم همه جا این شرایط را دارن

    ولی کاش گلزار با این همه طرفداری که شما میگید دارد یه کم هم برای هنر سینما ارزش قائل میشد

    تا فقط مردم به خاطر چهره اش که خودش در به وجود آوردنش هیچ نقشی نداشته به سینما نرن مطمئنا اگه در نقشهای خاص با چهره متفاوت نیز بازی میکرد حتما طرفدارای بیشتری داشت و فقط تهیه کنندگانی که برای گیشه فیلم می سازند سراغش نمی رفتند .

    niloo
    شنبه 19 آبان 1386 - 18:10
    15
    موافقم مخالفم
     

    salam.aval mikhastam azatoon tashakor konam ke ba vojoode khashm va yek joorai hesadat saai kardin ino toi naghdetoon kontorol konid va mesle bazi azhamkaranetoon sarih harchi az dahanetoon dar omad be aghai mohandes nagoftid va az man be shoma nasihat jai ke midoonid kheiliha chizai ro ke minevisid mikhonan harfe deletoono nanevisid va mataleb ro bar asase danesh benevisid na az roe gharaz varzi.ba tashakor

    sana
    شنبه 19 آبان 1386 - 19:17
    2
    موافقم مخالفم
     

    واقعا که اخر 2رویی این نوشته ظاهر مثلا اراسته و درونی عصبانی داره !!! دیدین نمیتونین از فیلم و بازی ها و.....ایراد بگیرن اومدین یه جور دیگه وارد شدین؟؟!!!!ما خیلی باهوشیما حواستون باشه

    علی
    شنبه 19 آبان 1386 - 19:27
    0
    موافقم مخالفم
     

    من این فیلم رو دیروز دیدم و باید صادقانه بگم به خاطر خاطره خوبی که از فیلم روز سوم داشتم و و تجربه ای تقریبا مطلوب از سایر کار های آقای لطیفی این فیلم رو انتخاب کردم. اما سوالی از آقای لطیفی و احیانا طرفداران این فیلم دارم: اگر شخصیتی که رضا عطاران نقشش را ایفا میکرد در فیلم نبود و یا آقای عطاران این نقش را اینقدر شیرین ایفا نمیکردند ایا حوصله و طاقتی برای دیدن این فیلم تا انتها باقی میماند؟ سکانس اول که به نظر من یکی از مضحک ترین سکانس های این فیلم بود که هم میخواست مثلا با یک غافل گیری تماشاگر رو بخنداند و هم از همان ابتدا میخواست فریاد بزند که گلزار داره نقشه خودش رو بازی میکنه...که به نظر من آقای گلزار یکی از ضعیف ترین بازی های خود را در این فیلم به معرض نمایش گذاشتند. فکر نکنید که من از مخالفان ایشان هستم خیر. اما بهترین ایفای نقشی که من از ایشان دیدم در فیلم بوتیک بود که واقعا عالی بازی کرده بودند و تا حدودی هم در آتش بس. اگر میخواهید با من مخالفت کنید خواهش میکنم اول وجدانتون رو قاضی کنید و بعد هر چه میخواهید بگویید.

    احسان
    شنبه 19 آبان 1386 - 19:28
    -3
    موافقم مخالفم
     

    مگه مورد توجه بودن یک ستاره خیلی عجیب وجالب و یا چیز جدیدیه که در موردش فیلم می سازن

    البته برای یه عده آدم خوش تیپ ندیده ممکنه جذاب باشه

    ولی در کل فیلمیه که فقط برای گیشه ساخته شده نه هیچ چیز دیگه

    مثل اکثر فیلم های آقای گلزار

    واقعا برای سینمای ایران متاسفم

    الهه
    شنبه 19 آبان 1386 - 20:5
    -4
    موافقم مخالفم
     

    به نظر من تا وقتی گلزار تو سینما هست بقیه بازیگرا باید برن بوق بزنن

    soroor
    شنبه 19 آبان 1386 - 21:18
    3
    موافقم مخالفم
     

    از آقای منتقد مچکرم و میخواستم یه توصیه دوستانه بگم و عزیزان انقدر احساسانه صحبت نکنید در مورد ستاره بودن جناب گلزار بحثی نیست اما ایا وا قعا بازی ایشون جای این همه دفاع داره؟ ایا اقای گلزار و امثال ایشون میتونند نماینده شایسته برای سینمای ایران باشند . صد البته که میتونند از نظر ظاهر دست تمام هرپیشه های سینمارو ایشون و امثالشون ببندد و اما خواهش میکنم اینقدر کو کورانه قضاوت نکنید و اشخاصی مثل خانم الهه نفرمایند که باید بقیه بازیگرها بوق بزنند و آیا آقای تاخ یا شکیبایی و یا پرستویی باید برن بوق بزنند البته امثال این خانم به دلیل پایین بودم سنشون این حرفهارو میگن اما قطعا سینمای جهان سینمای ایران با این عزیزان و ده ها هنرمند دیگر میشناسه همانطور که دانشگاه هنر استرالیا از آقای تارخ دعوتمیکنه بیاد و یک دوره تدریس کنند به امید اون روزی که ما اینقدر احساسانه و بیمنطق صحبت نکنیم مرسی از آقای منتقد و این سایت اموزنده

    مقدسه هوادار گلزار......
    شنبه 19 آبان 1386 - 21:45
    -2
    موافقم مخالفم
     

    واقعآنمي دونم درباره ي اين سايت چي بنويسم.......

    اينجا سايتيه كه همه رو به مسخره مي گيرند وبه صورت

    غرض ورزانه هنرمندان رو زير زره بين قرار مي دند واي به

    حال سينما ي ما كه چنين سايتي داره ..........

    كه به بازيگر و ستاره محبوب سينما مثل گلزار و

    پيشكسوت اين جامعه مثل آقاي قادري و...توهين مي كنه

    مي دونم چرا چون يه بچه ادارش مي كنه........

    بهتراز اين نميشه..............

    برادران هميشگي گلزار
    شنبه 19 آبان 1386 - 21:47
    6
    موافقم مخالفم
     

    واقعآبراي اين سايت متآسفيييييييييييم!!!!!!!!!!!!

    مقدسه هوادار گلزار......
    شنبه 19 آبان 1386 - 22:25
    3
    موافقم مخالفم
     

    چندتاآدمي كه از رضا گلزار تنفردارند مياند وواسش جنجال درست مي كنند كسايي كه نمي تونند موفقيتشو ببينند كساني كه هرچندادعاشون ميشه حسادت نمي كنند ولي بامذخرفات مندراريه يه مشت بچه تواين سايت كاملآمشخصه حسودشون ميشه كه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟يه آدمي مثل گلزار كه اين همه دخترخاطرشومي خواندچراكسي به اونا محل نمي ذاره چندتاآدم كه به قول خودشون وقتي نمي تونندحرفي بزنند كه قانع كنند گلزاربازيگرخوبي نيست ناچار دنبال يه مشت سرهم بندي مي گردند

    درمورد كلاغ پر:شايدفيلم ضعيفي بودولي دلايلش بازيگراي فيلم نبودند...كارگردان فيلم مسئول ساخت اين فيلم ونويسنده اين پروژه رو نوشته حالاحسادت ورزادنباله يه سوژه مي گردند كه هر طور هست بچسبونند به گلزار نمي دونم اين ستاره جاي اينا رو تنگ كرده كه همش دنبال دردسر مي گردند واسش حسادت ديگه چي كار ميشه كرددست بردارهم نيستنددرمورد يه سريال مي نويسند واسه اينگه اين سايت جذب مخاطب كنه تيترمي زنند بدون گلزار ...اين واقعآمسخرست شما بااين سايتتون همه رو مسخره كرديد نه كلاغ پر اگه كلاغ پر بدبود اينقدر مردم دسته دسته نمي رفتند ببينندشمامي گيد كه چندتادختر واسه خاطر گلزطار رفتندديدندولي اوسولآدخترايه دسته مي شندومي رند اين فيلم رو مي بينند ولي چرا تا لحظه ي آخر مردم چه از خانواده ها وچه پير وجون مي رفتند مي ديدند مردم تواين زمونه دنبال فيلمهاي كمديند بعدواسه خاطرستارشون به قول سركار خانوم گلشيفته فراهاني:ضعف فيلم ها كاري به بازيگران آن فيلم نداره...

    درمورد بازي گلزار درفيلم كما بايد بگم شمايي كه ببخشيد ببخشيد!!!!!!!!عقلتون مي رسه همه مي دونند كه اين پيش نهادبا اواخر فيلم كما باهم به رضا پيشنهاد شد اينو تمام مطبوعات نوشتندكجايه دنيابازيگري روديديد كه وست كا روول كنه بره فيلم جديدبازي كنه كه گلزار دوميش باشه دراين موردهم بايد بگم دنبال سوژه مي گشتيد ...چيزي پيدانكرديد.............

    شمايي كه اين مطالبو آف مي كنيدتواين سايت يه كم فكركن بيشتر دنيا ستاره هاي خوشگل و خوشتيپ مثل گلزارزيادندكه حتي بازيشون كمتراز گلزاره ...ولي واسه شهرت جهاني ستارشون همه كار مي كنند ولي شما فقط بلديدحسادت كنيدفقط.............

    واقعآبه آدمايي چون شما نمي دونم چي بگم بي خود اين مطالب مذخرف رو درباره ي جناب گلزار ننويسيد

    چون فقط وفقط خودتون وسايتتون رو خراب مي كنيد

    عزيزاني كه به اين سايت سرمي زنيد خدائيش حرف يه علف بچه درسته ياحرفه پيشكسوتاي سينما كه نصف بيشتر اونا از رضا گلزار همواره حمايت مي كنند....

    به قول برخي از اين عزيزان هنر محمدرضا گلزار چيزي رو داره كه شايدخيلي از ماها نداريم اونم اخلاق مردمي و نجابتيه كه رضا داره وهيچ گاه وصف شدني نيست...*

    مقدسه هوادار گلزار......
    شنبه 19 آبان 1386 - 22:40
    -8
    موافقم مخالفم
     

    جناب احسان هركس كه هوادار گلزار كه فقط عاشق چشم و آبروش نيست...

    علي آقا من با نظر شما تاحدي موفقم اينكه جناب لطيفي فيلم هاي عالي دارنداز جمله روز سوم كه واقعآعالي بود

    همان طور كه شما مي گوئيد:بوتيك يكي از فيلمهاي برتر آقاي گلزار هست ول يآتش بس هم عالي بود دونقش متفاوت از رضا گلزار بوتيك و آتش بس كه جفتش عالي بود

    ساناجان كاملآباهات موفقم گلم اگه آدم عاقل باشه كاملآمشخصه اين سايت فقط دنبال مذحكه گرفتن آقاي گلزاره وهمش از روي عصبانيت نوشته شده ولي ماهم بايد مثل خودشون جواب چنين آدمايي رو بديم

    فرزانه خانوم گلزاركاملآبراي سينما ماارزش قائله مثل برخي ستاره ها نيست كه با چندتا رفتار ناشايست در برخي برنامه هاي تلوزيوني به شخصيت هاي هنرمندان و تماشاچيان توهين كنه.........

    سحرم آقعآنمي شه جواب اين پرويي ها رو نداد چون واقعآيه عده دست بردار نيستندهمون بهتر كه جوابشونوبديم

    آي محمد من كاملآباشما هم موافقم احسنت كه داريد چهره ي چنين اشخاصي رو بر منا مي كنيداونايي ببينند كه دارند گول نوشته هاي يه علف بچه رو مي خورند...

    Hassan Kachal
    شنبه 19 آبان 1386 - 22:41
    3
    موافقم مخالفم
     

    Akhe man nemifahmam, in cheshmaye rangiye golzar ham vasash dardesar shode ! Oon simorgham begire migam 20 ta morgesh male ghiyafash boode !!!

    Haddeaghalesh ine ke ba filmhaye Latifi saremoon kolah nemire !!! Man har 7ta filmo 2ta serialesho doost daram !

    هدایت
    شنبه 19 آبان 1386 - 22:43
    -7
    موافقم مخالفم
     

    خواهش میکنم اینقدر با هم دعوا نکنید.........من الان یک پیشنهاد توپ میدهم تا همه حال کنید.........خوب بود به جای باران کوثری از هدیه تهرانی دعوت میشد (البته ایشون عمرآ قبول نمیکرد) تا نهایتآ دو تا سوپراستار گیشه را بالا ببرند نه یکی که اینقدر بحث و جدل به وجود نیاید باور کنید اگر این اتفاق می افتاد انقدر همبازی شدن ایندو را خبرگزاریها در بوق و کرنا میکردند که فروش فیلم از اخراجیها هم جلوتر میزد.....البته به شرطی که cd غیر مجازش را نمیزدند..........حااااااااال کردید پیشنهادو !!!!؟؟؟؟؟

    ...
    شنبه 19 آبان 1386 - 22:55
    0
    موافقم مخالفم
     

    man faghat mitoonam sadeghane begam aghaye golzar vaghean dar in film khodeshoon boodan in ye vagheiate chon vaghean raste .bishtar mesle mostanade ta film

    ...
    شنبه 19 آبان 1386 - 22:57
    1
    موافقم مخالفم
     

    aslan ham tarze sohbatetoon dorost nabood

    مینا
    شنبه 19 آبان 1386 - 22:58
    1
    موافقم مخالفم
     

    گلزار گناه کرده جذابه؟گناه کرده ؟ها من هم زیاد به عنوان بازیگر گلزار رو قبول نداشتم ولی تو کار های گلزار روند رو به رشدی رو میبینم گلزار داره سعی میکنه پیشرفت کنه خوشحالم که دوستان عزیز واقعا هوشیارانه با انتقادات پر از اهانت برخورد میکنن برای گلزار ارزوی موفقیت میکنم !


    شنبه 19 آبان 1386 - 23:16
    5
    موافقم مخالفم
     

    bebakshhin man az cinema hichi halim nist vali ino midoonam ke mamoolan hamin naghsha be golzar pishnahad mishe yani hamoon beghole shoma to del boro va khoshtip . khob chi kar kone badbakht bege bazi nemikonam ye joor chert migin bazi kone ye joor dige harf bezane ye jooor nazane ye joor mosahebe kone ye joor mosahebe nakne ye jooor . boro baba vaghean chejooory bazigara beyne shoma divoooneha taghat miaran man nemidoonam man jashoon boodam roozi 100 dafe dava mikardam

    saeed
    شنبه 19 آبان 1386 - 23:16
    -9
    موافقم مخالفم
     

    آقا کی این آقای گلزار از صحنه سینما محو میشه ؟ که ما یه نفس راحتی بکشیم ! آقای گلزار ! برو تو همون آرین گیتر بزن، بی خیال سینما و فیلم و اینا . اوکی ؟


    شنبه 19 آبان 1386 - 23:17
    3
    موافقم مخالفم
     

    rast migi toam bazigar sho inghadram ba hooosh bash


    شنبه 19 آبان 1386 - 23:19
    2
    موافقم مخالفم
     

    jedi darin sabet mikoninn ye pedar koshtegi chizi ba golzar darinaaaaaaa

    be nazare man mitoonin esme sito ((TESHNE BE KHOOONE GOLZAR))) BEZARIN esme monasebie be nazaram etefagahn aghaye ghaderi kheili behetoon miadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    بیتا
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 1:10
    4
    موافقم مخالفم
     

    در اینکه فیلم تجاریه شکی نیست آقای لطیفی هم خوب میدونن که توفیق اجباری یه فیلم سرگرم کننده است نه یه اثر به یاد ماندنی هرچند که فیلم های ایشون چون از دل برمیاد به دل هم میشینه و در خاطر من تا همیشه میمونه

    اتفاقا گلزار خوب بود نه به خوبیه بوتیک ولی به خوبیه آتش بس بود

    باران مثل همیشه عالی بود وخیلی خوب میدونه که بعد از دو سه تا فیلم مثل خون بازی و روز سوم و ... چه انتخابی داشته باشه تا خیلی تو یه ژست و یه ژانر فیلم کلیشه نشه و ازش ممنونم که افتخار داد به مردم ایران مخصوصا طرفداراش که با یه همچین فیلمی شادشون کنه

    و در ضمن واقعا تا چه حد میخواید مقرضانه بنویسید دست بردارید دیگه مسلما هیچ کس نمیگه گلزار توی بازیش جزءبهترین هاست و لی واقعا یک ستاره مردم داره و مردم دوسش دارن چون حداقلش در برخورد با مردم فکر نمیکنه که از مریخ اومده

    وخیلی خوشحالم که آقای لطیفی هم مثل بقیه بیسلیقگی نکردن و افشار رو به جای باران با نیوشا انتخاب نکردن

    afsaneh
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 1:22
    -3
    موافقم مخالفم
     

    aghaye amir jalali, man ba shoma va matnetoon kamelan movafegham. harfe hagho zadin; mardom ham inja ziadi matte be khashkhash mizaran. shoma haghighato goftin :)


    يکشنبه 20 آبان 1386 - 2:0
    -4
    موافقم مخالفم
     

    برای من خیلی جالب بود که حدود یه هفته پیش در یکی از سایتها نظرسنجی ای دیدم با این عنوان که: به نظر شما هم اکنون بدترین فیلم روی پرده کدام است؟ جالبه بدونید که فیلم کلاغ پر بیشترین آرا رو به دست آورده بود یعنی از نظر مردم این فیلم بدترین فیلم روی پرده بوده است. فیلمی که نسبت به دیگر فیلم هایی که در آن موقع اکران شده اند بیشترین فروش را داشته است. درواقع اینو می خوام بگم که چرا شما ها نمی خواین قبول کنین که سینما (مخصوصا سینمای ایران که از نظر اقتصادی اصلا جایگاه خوبی نداره) به فردی مثل گلزار احتیاج داره تا مردم رو به سینما بکشونه و از این طریق اقلا ذره ای به اقتصاد سینما کمک شده باشه

    البته من اینو کاملا قبول دارم که بعضی از کارهای آقای گلزار زیاد چنگی به دل نمی زنن ولی همه بازیگران (حتی بهترین بازیگران)تمام کارهای موفق ارائه نداده اند و چند مورد کار ناموفق هم در پرونده خود دارند

    از طرف دیگه (همون طور که عده ای هم در نظرات بالا مطرح کرده بودند) شما ها کم کم دارید نشون می دید که با گلزار دشمنی دارید و تا یه کار ناموفق از او می بینید شروع می کنید به گفتن حرفهای همیشگی. در حالی که اگر فیلمی ناموفق از آب در می آید فقط به بازیگران آن فیلم (که البته بهتره بگم به یکی از بازیگران آن فیلم) مربوط نمی شود بلکه ضعیف بودن آن فیلم به همه عوامل فیلم بر می گردد همان طوری که موفق بودن یک فیلم هم به تمام عوامل فیلم بر می گردد نه فقط به یک نفر

    البته این حرفها هیچ ربطی به توفیق اجباری نداره و بیشتر بر می گرده به فیلم کلاغ پر نه به توفیق اجباری چونکه که این فیلم بسیار عالی تر از کلاغ پر است

    در ضمن یه مطلب دیگه ای هم که می خواستم بگم اینه که واقعا علت دشمنی شما با گلزار چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شاید مثال زدن یک بازیگر دیگر کار درستی نباشه ولی شماها منو مجبور کردید که این کار رو انجام بدم

    (با عرض معذرت از طرفداران آقای نواب صفوی) ایشون بازیگری هستند که با اینکه کارها موفقی هم دارند اما کارهای نا موفق یا بهتره بگم گیشه ای ایشون هم کم نیستند مثل:سوغات فرنگ،مهمان، ازدواج به سبک ایرانی، سرود تولد و ... پس چرا وقتی ایشون هم در چنین فیلمهایی بازی می کنند از نظر شما هیچ ایرادی ندارد چرا در مورد ایشون(البته من ایشون رو مثال زدم بهتره بگم بازیگرانی که هم ردیف ایشون هستند) از آن نقدهای آزاردهنده ای که برای گلزار می نویسید، نمی نویسید ولی اگر گلزار در این نوع فیلم ها ایفای نقش کند اشتباه محض است

    (قبول کنید که شما با گلزار دشمنی دارید سعی نکنید که اون رو پنهان کنید)

    نجمه
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 8:40
    -1
    موافقم مخالفم
     

    من با نظر شما كاملا موافقم.

    دوره اين جور سوپر استارها كوتاست مثل خيلي از هنرپيشه هاي خوش چهره كه با پا به سن گذاشتن از رده خارج شدند.

    هنر ماندني است نه چهره و تيپ.

    درود به استاد پرستويي.

    شهاب
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 8:46
    -3
    موافقم مخالفم
     

    چرا نظر منو قرار ندادین ؟


    يکشنبه 20 آبان 1386 - 8:55
    1
    موافقم مخالفم
     

    حالا هي بگيد خانمها حسودند.بابا خسته نشديد از اين همه حسادت.

    J.J
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 9:45
    -1
    موافقم مخالفم
     

    خيلي نقد علمي بود.!!!!!!!

    آقاي اميرجلالي مثل اينكه بدجور به گلزار حسودي مي كنيا..

    ((يه ذره بزرگ شو)) . به خدا با كوبيدن يكي, انسان بزرگ نمي شه.

    حالا مگه گلزار حووته انقد حسادت مي كني...؟؟؟؟؟؟


    يکشنبه 20 آبان 1386 - 10:0
    7
    موافقم مخالفم
     

    هدایت: تهرانی دیگه پیر شده برای نقش مقابل گلزار میتونه نقش مادرشو بازی کنه


    يکشنبه 20 آبان 1386 - 10:2
    1
    موافقم مخالفم
     

    زیباییم چه حالی میده همه به ادم گیر می دن گلزار جون خیلی خوشگلی فدات


    يکشنبه 20 آبان 1386 - 10:21
    -6
    موافقم مخالفم
     

    چرا طرفداران گلزار فکر میکنند هر کس گلزار را نقد می

    کند حسوده ( به چهره گلزار حسودی میکنه)

    همین طرفداری های بی جای شما است که گلزار فکر میکنه

    بازیگری بلده اگر شما به جای وایستادن تو خیابون و عکس گرقتن از چهره او نقدش میکردبد گلزار بعد از این همه فیلم یک بار تو جشواره فجر و... جایزه میگرفت .

    (( آقای جلالی خیلی عالی بود ))


    يکشنبه 20 آبان 1386 - 10:24
    1
    موافقم مخالفم
     

    گلزار ته بازیگره ته قیافس ته تیپه

    رویا
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 11:12
    -4
    موافقم مخالفم
     

    زرتو پرت نکنید گلزار خیلیم عالیه از گلزار بهتر وجود نداره

    مینی منتقد (منتقدک)
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 11:13
    -4
    موافقم مخالفم
     

    اون آقایی که نوشتی آقای مسعود کیمیایی را با آقای مهرجویی تو یک صف قرار ندین یا (مقایسه نکنید.)

    خجالت بکش برو فهمیدم که هیچی از سینمای ایران

    نمیدونی

    دو سه نظردرباره سنتوری خوندی

    -آقا سنتوری کی پخش میشه ما منتظر شاهکار مهرجویی هستیم

    -فقط سنتوری

    فقط سنتوری

    و....

    فکر میکنی خبریه آقای مهر جویی گارگردان خوبیه (استاد کارگردانی) اما وقتی فرهنگ و مردم واعتقاداتشون را زیر پا میگذاره و وبا شعار

    (( این مسائل و مشکلات تو جامعه هست و من باید به تصویر بکشیم)) همین به تصویر کشیدن ها واردی می خواد.

    نمیدونی این تصاویر ها چه تاثیری تو جامعه داره.

    حالا بی خیالش شاید من اشتباه میگم ولی وزارت ارشاد

    بی جهت فیلمی را توقیف نمیکنه حالا گارگردانش هر می

    خواد باشه شاید این دفعه را اشتباه کرده (امامزاده که نیست ) نه واقعا" بشینید فکر کنید ، ارشاد مگر با کسی لجاجت یا کینه ای داره اونم با گارگردانی که فیلم هایی (

    مانند هامون و...)را گاگردانی کرده که وقتی اکران شد کسانی که یک بار هم به سینما نرفنه بودند و یا به اصطلاح خودشون حوصله ی این ندارند را به سینما ها برد (مستند *هامون باز ها* را ببینید می فهمید چه فیلمی این هامون)

    شما که میگید آقای کیمیایی را با آقای مهرجویی مقایسه نکنید

    آقای کیمیای کسی است که در سن 28 سالگی فیلم ((قیصر ) را ساخته و مسیر سینمای ایران را از فیلم های بی محتوا و پوچ و ابتذال خارج کرده و موج نویی در سینما بوده حالا شما میگید این دو را مقاسه نکنید .

    دو سه نظردرباره سنتوری خوندی

    -آقا سنتوری کی پخش میشه ما منتظر شاهکار مهرجویی هستیم

    -فقط سنتوری

    فقط سنتوری

    و....

    فکر میکنی خبریه


    يکشنبه 20 آبان 1386 - 11:34
    -1
    موافقم مخالفم
     

    شما هم خوب گلزار رو سوزه کردید

    تا از طریق اسم اون بازدیدکننده های سایتتونو ببرید بالا

    که بتونید بیشتر اگهی و تبلیغ بگیرید

    غیر از اینه؟

    شاید هم از این جنگ و دعواها خوشتون میاد!

    زيبا پسند
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 11:57
    3
    موافقم مخالفم
     

    تو همه جاي دنيا مردم به ستاره ها علاقه دارند از سينماي آمريكا گرفته تا هند.تمام مردم دنيا هم به زيبايي علاقه دارند . اگه آقاي گلزار اين قدر طرفدار دارند چون مردم كشور ما به زيبايي و اراستگي خيلي اهميت ميدهند اگه يه دور تو خيابان بزني ميبيني اينقدر كه جوانهاي ايراني به خودشون ميرسند هيچ جاي دنيا نمي رسند.چون نيازشون اينه وقتي نياز جامعه اين باشه پس به ستاره اي با اين خصوصيات نياز داره و با نياز جامعه نميشه با خورد كردن ستاره محبوب مردم جنگيد...خوشحال باشيد كه اين ستاره و الگو پسري تحصيل كرده و هنرمند و ورزشكاره نه ...

    ALIREZA
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 12:6
    0
    موافقم مخالفم
     

    من كه گفته بودم: گروه سرود منتقدان حسود تقديم مي كند! بفرماييد اينم تقديم...

    پوپک
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 12:7
    -8
    موافقم مخالفم
     

    بس کنید دیگه! .............

    گند بزنن به این سایت مثلاً تخصصی! .............

    تو رو خدا برید با چهار تا منتقد درست حسابی کار کنین و چهار تا خبر با ارزش چاپ کنین! ...........

    elmira
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 12:22
    -2
    موافقم مخالفم
     

    faeze jan baran parsal shans avord nemikham begam bad bazi mikone na vali bishtar be khater pedar madaresh ke behesh kar midan hala ham aghaye latifi naghshi dar hade baran dade hame ke mesle mamanesh majbur nistan naghshe aval behesh bedan

    یاسمن
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 12:34
    -1
    موافقم مخالفم
     

    خارج از همه این بحث ها

    فیلم توفیق اجباری خیلی قشنگ و خنده داره پیشنهاد می کنم همتون برید ببینید....

    مطمین باشبد که ضرر نمی کنید...

    ALIREZA
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 12:41
    1
    موافقم مخالفم
     

    و بالاخره محمدرضا گلزار در نقش ِ محمدرضا گلزار

    ((توفيق ِاجباري))

    فيلمي كه خيلي چيزها را اثبات مي كند

    فيلمي كه زودتر از اينها بايد ساخته مي شد

    فيلمي براي گلزار ويك تودهني ِ محكم به...منتقدان گلزار،منتقدان فيلم هاي گلزار، منتقدان نويسندگان فيلم هاي گلزار،منتقدان تهيه كنندگان فيلم هاي گلزار و منتقدان كارگردان هاي فيلم هاي گلزار

    البته هيچكس مخالفِ يك نقدِ سازنده وغيرمغرضانه نيست!روي صحبت من با آن دسته افرادي است كه منتظر نشسته اند تا شخصي به نام محمدرضا گلزار يك فيلم بازي كند تا مُشتي از اراجيف را تحت عنوان نقد از خود بروز دهند كه جملگي از روي حسادت و غرَض ورزي است

    اين غرض ورزي تا حدي مشهود است كه حتي يك فردِ عامي هم به راحتي متوجه مي شود كه آنها با يك بازيگر و يك كارگردان ِ خاص مشكل دارند يا طرفدار ِ فلان بازيگرو كارگردان هستند

    آنها انتقاد را با حسادت و مخالفت اشتباه گرفته اند

    كافيست سري به سايتهاي سينمايي بزنيد تا ببينيد گلزار و فيلم هايش چگونه مورد توجه اين عزيزان هستند...و درواقع به غير از فيلم هاي گلزار هيچ فيلمي مثلا ً نقد نمي شود!خوب هر فيلمي را مي توان نقد كرد ولي آيا ديگر فيلمها هيچ نيازي به نقد ندارند؟ و احتمالا ً اگر گلزار در فيلمي بازي نمي كرد آن فيلم هم نقدي نداشت!

    بله اشخاص ِ مهم هميشه مورد توجه اند،و براي اينگونه منتقدين هم لابد به اين شكل...كه به فكر تخريبِ چهره هاي موفق،محبوب و مردمي هستند؛ولي نه!با اين كارها به جايي نخواهند رسيد...بهتر است خود را فريب ندهند و چيزهايي را كه در اكران عمومي مي بينند باور كنند

    فيلم ِ توفيق اجباري...خيلي چيزها را اثبات مي كند واز همه مهمتراثبات مي كند كه گلزار چقدر موفق و محبوب است و مردم از بازي ِ او چه لذتي مي برند

    توفيق اجباري

    فيلمي است فوق العاده،با جذابيت و هيجان زياد كه سرشار از لحظات غافلگير كننده و نشاط آور براي بينندگان مي باشد...از لحاظ فيلمنامه، كارگرداني و بازي ِ بازيگران درسطح عالي است و ازقضا گلزار جزء اين بازيگران است اگر به منتقدان بزرگ بر نخورد!(چون احتمالا ً اظهار فضل مي نمايند كه تمامي ِ جذابيت فيلم به خاطر ديگر بازيگران است) محمدرضا گلزار در نقش ِ محمدرضا گلزار...همه ي مخالفان ِ حسود را به مبارزه مي طلبد تا شايد اين توفيق اجباري نصيبشان گردد كه با چشم ِ خود محبوبيتش را ببينند و اين بار عاقلانه با اين حقيقت كنار بيايند كه مردم از بازي ِ او لذت مي برند

    با اين همه؛ هيچ بعيد نيست كه باز هم چيزي شبيه نقد از ايشان ببينيم،مي گوييد نه؟! بفرماييد:

    گروه ِ سرود ِ منتقدان ِ حسود تقديم مي كند...


    يکشنبه 20 آبان 1386 - 12:44
    -6
    موافقم مخالفم
     

    اینکه آقای گلزار فقط به خاطر چهرش محبوبه شکی نیست این هم که سینمای ایران از نظر اقتصادی مشکل داره درش شکی نیست ،ولی دلیل نمیشه ،هرکی صرف اینکه از نظر ظاهری مناسبه میتونه به سینمای ایران کمک کنه،یعنی توانایی های یک بازیگر اصلا مطرح نیست

    بازیگری که بخاطر تفاوت شرایط بازی در یک فیلم، مثل نقش پارسا پیروزفر در فیلم مهمان مامان از بازی در اون فیلم امتنا کنه بازیگر نیست.چون نخواسته از قالبی که برای خودش ساخته خارج بشه ودوست داره فقط توی فیلمی بازی کنه که یک پسر شیک پوش و باکلاس باشه وفقط بیاد دیالوگ بگه

    این هم شد بازیگر

    واقعا برای اونهایی که کور کورانه و از روی احساسات از ایشون طرفداری می کنن متاسفم

    محسن D
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 13:52
    5
    موافقم مخالفم
     

    وقتی سنتوری توقیف می شود .وقتی جلوی پای بهرام بیضایی سنگ می اندازنند..وقتی که معلوم نیست ناصر تقوایی کجاست و چرا فیلم نمی سازه.وقتی که مسعود کیمیایی دل شکسته می کنند.وقتی که فیلمهای جعفر پناهی و ابوالفضل جلیلی رو تو ایران نشون نمیدنند.وقتی که به رنگ ارغوان برای همیشه به محاق ابدی رفت و هیچ وقت رنگ پرده را نخواهد دید. وقتی که به خیلی از کارگردانها اجازه وارد شدن به موضوعات ملتهب جامعه را نمی دنند. وقتی در این چند ماه اخیر هیچ فیلم زیبا و جذاب چه به لحاظ هنری و تجاری اکران نشده است همین میشه که سلیقه تماشاگران تهرانی متزلزل می شود . وقتی علاقمند سینما چشم باز می کند روی پرده کلاغ پر و توفیق اجباری را می بیند و مجبور به دیدن میشود

    به قول مسعود کیمیایی سلیقه امروز سینماروها بر گرفته از طنزهای شبانه (پاور چین،چار خونه،ترش و شیرین )میشود و نباید از فروش بالای توفیق اجباری غافلگیر شد.چه کسی باعث شده است که مخاطب فقط در سینما به خنده فکر میکند.چه کسی باعث شده سلیقه علاقمندان به سینما به سمت لودگی و دلقک بازی رفته است.چه کسی می خواهد فکر و اندیشه ما فقط در حد طنزهای شبانه و یا قلقلک یا کلاغ پر بماند.

    کجاینند کسانی که برای دیدن هامون ، تیغ و ابریشم ،باشو غریبه کوچک ،آژانس شیشه ای و فیلمهای مخملباف سر و دست می شکستن.کجایند کسانی که سینما را طور دیگری دوست داشتند.ولی امروز دیگر چنین فیلمهایی ساخته نمی شود


    يکشنبه 20 آبان 1386 - 14:43
    -1
    موافقم مخالفم
     

    انقدر به این گلزار گیر ندید چیه چون با شما مصاحبه نمی کنه دق کردین

    نازنین
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 15:22
    -3
    موافقم مخالفم
     

    اصلا دوست داریم میریم گلزار جونمونو مبینیم فضولم نخواستیم الهی قربونش برم من

    مهسا
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 15:24
    8
    موافقم مخالفم
     

    خودتونم خوب میدونید گلزار از خوانندگی وارد سینما شد کار بازی گری که کار هر کس نیست.چرا همیشه به اون نقشه یه پسر شیک پوشو میدن ؟چون نمی تونه یه بازی مقابل اونو انجام بده.اون حتی نمی تونه بره تو حس و حتی یه کم گریه کنه چون بلد نیست.بره بازیگریو از پرویز پرستوی یاد بگیره خسرو شکیبای از فاطمه معتمد آریا...که بلدن هر نقشیو به خو بی انجام بدن.نه این که فقط تو قیافه گرفتن باشن. بهتر بگم که گلزار باید از شخصیت واقعی خودش دراد و بازی بکنه.

    ایلیا
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 16:21
    -5
    موافقم مخالفم
     

    ببینید این فیلم شدیدا پر فروش میشه و دلیلش هم کاملا

    موجه یکی به خاطر بازیگرهاش یکی هم به خاطر کارگردانش

    وای اصلا جای تعجب نداره معلومه دیگه مخلوط محمد حسین لطیفطی و محمد رضا گلزار وباران کوثری واز همه

    مهمتر رضا عطاران باید هم یه فیلم پر فروش ازآب در بیاره

    واین اصال ا جای جر وبحث نداره دوستان

    جواد نورابادی
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 16:55
    4
    موافقم مخالفم
     

    تا وقتی یک عده ادم نابلد در سینمای ایران باشند حتی الن دلون و ایشواریا رای هم نمی توانند خودی نشان دهند چه رسد به گلزار که فقط خوش تیپ است و در بازیگری 180 درجه با بزرگان این عرصه تفاوت دارد.

    مقدسه هوادار گلزار......
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 16:59
    -3
    موافقم مخالفم
     

    داداش عليرضا خوشحالم كه دوباره اومديد

    هميشه و همه جا صحبت شما متين و در همه ي موارد قابل تحسين هست بابط نقدزيباتون....

    من به عنوان مدير تبليغات خواهران و برادران گلزار يه عضو كوچكي از اين گروه بزرگ ازشما برادرعزيزم نهايت سپاسگذاري رادارم...واعلام مي كنم شما روبايد يك منعقد عالي خطاب كرد.

    آقا محسن فيلم هاي خوب هم حالا هست حالاشما مي گيد فيلماي گلزار بد...روزسوم بدبود؟خون بازي چه طور؟و...

    داداشم همين به قول شمالودگي ودلقك بازي هم درسينماجاي بزرگي داره ...چراكه سينما از همين جاآغازشدنمي شه كه اين آغازرو ناديده گرفت...چراكه هر كس بهترين فيلمش رو به صورت سليقه ي خودش انتخاب مي كنه همين طور كه شما فيلم هاي مثل آژانس شيشه اي رو دوست داريديه عده هم همين دلقك بازي رو دوست دارند.

    عزيزي كه اسمتوننوشتي گلزار فيلمي كه پسر خوشتيپ نباشه هم بازي كرده مثل بوتيك .زمانه.و...

    بيتاي عزيزم من باحرف شما هم موافقم حرف شما هم متينه

    هم اينكه فيلم توفيق اجباري فيلم خوبيه وگلزار خوب توش بازي كرده وهم به دليل اينكه مي گيد:گلزار مردم داره

    مرسي عزيزم.

    گلزارشاهزارده ي پارسي...........

    گلزار

    jastgoooooooooooooooooooooooooooolzar*

    nima
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 17:26
    4
    موافقم مخالفم
     

    vaaaaaaaaaaaaaaa.. in chi bud? zeshte bekhoda! yebareki bia naseza begu dige aghaye mohtaramtaze kojaye golzar un mogheye reza zade gerye kard????? man nemidunam vala........................ kam kam darin sito EFTEZAH MIKONIN . aghaye golzar kare dorosti mikone be shomaha mahal nemide... vaghean ke moteasefam (mardi taeed kon).

    ali
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 17:32
    0
    موافقم مخالفم
     

    YANI DIGE BE SAITE......... ZADIN! IN CHIYE AGHA ?? JAMESH KONID LOTFAN

    reza
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 17:37
    -5
    موافقم مخالفم
     

    mohem ine ke behtarin filme tarikhe cinamaye irano ke atash base golzar bazi karde o bas! man dirooz filme tofighe ajbario didam! filmesh jaleb bud!!!!!!! kheyli ham jaleB!! va bayad begam ke hame ali bazi kardan alalkhosus aghaye golzar ke ruz be ruz bazish behtar mishe!!!! ( bacheha hatman filmo bebinid . )


    يکشنبه 20 آبان 1386 - 19:13
    0
    موافقم مخالفم
     

    آقا جون همه اینا رو ول کنین

    سنتوری داره فراموش میشه ها

    حواستون هست ؟

    بیاید یه کاری بکنیم

    فرزانه
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 20:20
    1
    موافقم مخالفم
     

    من نمیدونم چرا این طرفدارهای گلزار فکر می کنند بقیه به اون حسودی میکنند

    نه اصلا این طور نیست اگرهمین گلزار در فیلمی خوب بازی کنه همه خوشحال میشن مثل بوتیک چه کسی از اودر اون فیلم انتقاد کرده ؟ حرف اصلی جای دیگری است

    آقا جون ما میگیم اگه گلزار میخواد به سینما کمک کنه چرا فقط از چهره اش استفاده میکنه ؟ چرا برای سینما وطرفداراش ارزش قائل نمیشه ؟ این طوری به سینما کمک نمیکنه که هیچ باعث میشه ساخت فیلمهای سطحی بیشتر بشه وتولید فیلمهای پرمعناو خوب که حرف تازه ایی برای گفتن دارن کم وکمتر بشه

    سینما که همش نمیشه دلبریهای گلزار غش وضعف رفتن برای او

    در جواب مینی منتقد

    لطفا شما کلمه منتقد از روی خودت بردار شما حتی مینی منتقد هم نیستی

    سنتوری واقعا واقعا شاهکاره و به دلایل کاملا غیر منطقی توقیفه یکی از دلا یلش اینه که مسیولین گفتن چون ما نمیتونیم جمعیت زیاد و کنترل کنیم پس اکران نمیشه یا یکی دیگه از دلیلش صدای پر سوز چاووشیه

    مهرجویی بزرگ در این فیلم بزرگترین معزل خیلی از جوونا رو به چالش کشیده اونهم کاملا هنر مندانه

    این فیلم به گفته کسانیکه اونو توی جشنواره دیدن تاثیر بسیار زیادی بر روی معتادین خواهد گذاشت وبسیار تکان دهنده است این بد ه؟ حالا که یکی از بزر گان ما اینقدر دلشون برای جوونا میسوزه ویکی از دردهای بزرگ جامعه را به تصویر کشیدن اون وقت به نظر شما نمیشه به فیلم ایشون گفت شاهکار ؟

    درود براستاد مهر جویی بزرگ

    لطفا نظرو قرار بدین

    بیتا
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 20:42
    0
    موافقم مخالفم
     

    آقای محسن با حرفت موافقم ولی این تقصیر مردم نیست که دیگه هامون و آژانس شیشه ای و ... نمیشه روی پرده سینماها دید

    من به شما قول میدم اگر سنتوری یا یک بار دیگه یک شاهکار از استاد بیضایی اکران بشه مطمئنا پر فروش ترین فیلمها میشه و شک ندارم ولی وقتی یه سری جلوی اکران فیلمهایی قبیل نیوه مانگ یا به رنگ ارغوان رو میگیرن مردم دیگه نمیتونن حرف بزنن و مجبورن که به فیلمهای روی پرده بسنده کنن درضمن مقایسه کلاغ پر با توفیق اجباری اصلا درست نبود

    نازنین
    يکشنبه 20 آبان 1386 - 21:16
    5
    موافقم مخالفم
     

    چه جالب تو این سایت همه دوست دارن به استاد کیمیایی توهین کنن،چرا نمیدونم.اقای جلالی ای کاش اسمی از استاد کیمیایی نمیاوردین اونم جایی که صحبت از توفیق اجباری و گلزار و ...

    به هر حال اقای امیر احترام مسعود خان رو نگه دار،شاید با طرفدارای ایشون اشنا نیستین.بهتره قبل از اینکه در مورد ایشون اظهار نظر کنین به کارنامه کاریشون یه نگاهی بندازین ضرر نمیکنین...


    دوشنبه 21 آبان 1386 - 0:38
    -2
    موافقم مخالفم
     

    متاسفم که دیگه این سایتو به سایت گلزار شناسی! تبدیل کردین...

    م.س
    دوشنبه 21 آبان 1386 - 0:43
    3
    موافقم مخالفم
     

    توی این فیلم کسای دیگه ای هم احیانا بازی می کردنا نه؟؟؟؟؟ باران جونو یادتون رفت نقد کنین اسمشم نیاوردین همینطور نیوشا رو... معلومه دیگه اقا رضا هوش و حواس برا منتقدای این سایت نذاشته... البته منتقد که نمیشه بهشون گفت... خیلی نوشته هاتون( که اسمشو گذاشتین نقد) ضایعن به خداااااا زشته آخه این چی بود؟؟؟؟؟

    ع
    دوشنبه 21 آبان 1386 - 0:48
    1
    موافقم مخالفم
     

    شماها یه طوری غیر مستقیم دارین گلزارو بزرگ می کنیدا نمیدونم قصدتون اینه یا حواستون نیست که گلزارشده اسطوره ی سایت سینمای ما ها ها ها چه برای نویسنده هاش چه برای بیننده هاش ها ها ها خوبه بازم از اینیکه هست مشهورترش کنید


    دوشنبه 21 آبان 1386 - 0:50
    1
    موافقم مخالفم
     

    آقای گلزار تبدیل شدن به مهمترین عضو سینمای ایران!!!


    دوشنبه 21 آبان 1386 - 0:51
    -4
    موافقم مخالفم
     

    عطاران عاااااالییییههههههههههه

    شیما
    دوشنبه 21 آبان 1386 - 1:6
    1
    موافقم مخالفم
     

    مهناز افشار هم کم فیلمه آشغالی بازی نکرده که خوبم فروش کردن-7 تاش هم با گلزار بوده- چرا راجع به اون هیچ وقت مطلبی نمی نویسید فقط راجع به گلزار می نویسید؟

    الی
    دوشنبه 21 آبان 1386 - 1:9
    3
    موافقم مخالفم
     

    سایتی که برای بالا بردن بازدیداش هی گلزار گلزار کنه از فیلمی که برای فروش بیشترش از گلزار استفاده کنه خیلی بدتره. متاسفم

    s
    دوشنبه 21 آبان 1386 - 1:17
    9
    موافقم مخالفم
     

    golzar koshoone inja ya site cinemaei?

    melina
    دوشنبه 21 آبان 1386 - 1:19
    4
    موافقم مخالفم
     

    golzar kheili adame nahooshie midoone mardom daghighan chi mikhan

    شهره
    دوشنبه 21 آبان 1386 - 1:31
    0
    موافقم مخالفم
     

    جناب اقاي امير جلالي:

    اگه يك بازيگري موفق (حالا به عقيده شما صرفا به خاطر قيافش)بياد كارهاي عام المنفعه براي فقرا و يا خيلي از بيمارها انجام بده اشكالي داره؟؟؟

    ما به جاي اينكه بيايم از رضا گلزار تشكر كنيم سعي كنيم تا جايي كه ميشه حمايت و كمكش كنيم بايد اينجوري بكوبيمش؟؟؟

    نه تقصير شما نيست چون نميتوني فقط براي يك لحظه خودتو نو بذاري به جاي اون نيازمندا تا بدونيد كسي مثل گلزار يعني (فرشته نجات) يعني تمامي ارزوهايي كه حتي فكر كردن به اونها براي من و شما خنده دار به نظر مي ياد!!!

    اقاي جلالي اگه رضا به لطف چهرش وارد اين عرصه شده حتما اوني كه اون اون بالاست خواسته و من اطمينان دارم كه از انتخابش راضيه چون رضا دست بنده هاي نيازمندشو ميگيره و معلوم نيست اگه هر كدوم از ماها كه اينقدر راحت به خودمون اجازه اظهار نظر ميديم جاي اون بوديم چيكار ميكرديم و اصلا حاظر ميشديم به پايين تر از خودمون نگاه كنيم؟؟؟

    محمد رضاي عزيز خواهش ميكنم به كارهات ادامه بده چون خيلي ها چشم اميدشون به توءه.از مادر گلت هم تشكر ميكنم كه پسر تحصيل كرده و هنرمندي چون تو رو تربيت كرده.ممنون


    دوشنبه 21 آبان 1386 - 4:46
    1
    موافقم مخالفم
     

    ها ها ها فرزانه خانوم باش یکی از دلا یل اکران نشدنه سنتوری اینه که مسیولین گفتن چون ما نمیتونیم جمعیت زیاد و کنترل کنیم ها ها ها

    علیرضا
    دوشنبه 21 آبان 1386 - 14:28
    -7
    موافقم مخالفم
     

    من با نظرات این نویسنده کاری ندارم.ولی کسی حق ندارد چیزی را به دروغ به دیگری نسبت دهد.گلزار هنرپیشه بدی است،این به کنار!او برای رضازاده گریه نکرد.

    رضا رشیدپور ممکن است مجری بدی باشد ولی ریاکار نیست و اصولا با چه مدرکی می توان کسی را ریاکار دانست؟

    شهرام شاه حسینی هم فیلم بدی ساخته به اسم «کلاغ پر» ولی در هیچ کجا نگفته فیلم من دیده نشد.من تمام مصاحبه های او را با فارس،حیات نو و روزنامه اعتماد خوانده ام و در هیچ کجا به چنین تیتر یا جمله ای برنخورده ام.فقط گفته که کارگردانی من و بازیگری استاندارد بوده و ضعف از فیلمنامه است(تازه این هم نقل به مضمون).اگر نویسنده مطلب دیگری خوانده بهتر است همین جا منبع را ذکر کند.وگرنه اینها همه دروغهایی است که نویسنده گفته و در کمال بی شرمی بر اساس آنها قضاوت هم کرده.

    مریم
    دوشنبه 21 آبان 1386 - 14:41
    7
    موافقم مخالفم
     

    متاسفم.........میدونید اگر گلزار بهترین فیلم رو هم بازی کنه از نظر شما بده چرا؟؟؟؟ خدا داند؟گلزار در فیلم عالی بود و این نشان میدهد گلزار در این عرصه پیشرفت زیادی کرده چه از نظر اتخاب نقش و چه............ هیچ شکی نیست که نقد شما از روی غرض وحسادت بوده........ یه بازیگر از اول بازیگر نبوده... پرویز پرستوی هم از اول پرویز پرستوی حالا نبود.... اقای گلزار هم میتواند با حمایت مردم و نقدهای خوب البته نه نقدهای این چنینی به مراحل بالاتر برسند. توفیق اجباری یک فیلم خیلی عالی بود و گلزار نشان داد که لیاقتش بیشتر از اینها هست......به قول اقا علی رضا تمامی سایت از گلزار حمایت میکنند فقط این سایت که با گلزار لجه چرا؟؟؟؟ اگر توفیق اجباری بد بود تو دو رور 24 ملیون نمیفروخت... من به گلزار و خانوادی گلشون تبریک عرض میکنم واز خداوند متعال خواستارم که گلزار در همه ی عرصه ها موفق و موید باشد.مرسی. .

    بیتا
    دوشنبه 21 آبان 1386 - 14:51
    8
    موافقم مخالفم
     

    من میخوام بپرسم گلزار تنها بازیگر و اولین و آخرین بازیگریه که تو فیلمای تجاری بازی کرده؟؟؟من دلم میخواد یکی جواب من رو بده

    با وجود اینکه احترام زیادی برای آقای شریفی نیا قائلم ولی می خوام ببینم ایشون تا حالا توی یک شاهکار به یاد موندنی بازی کردن حالا باستثنای امام علی که خوب گلزار هم دو سه تا فیلم خوب داره یا آقای پرستوی نازنین که عزیز دل ما هستن فیلمی به نام عزیزم من کوک نیستم تو. کارنامه هنریشون قرار نداره؟یا بهرام رادان ساقی و ازدواج صورتی نداره؟یا به قول شیمای عزیز تو تمام فیلمای گلزار که برای شما مصیبت شده و نمیدونید چطوری ازشون بد بگید مهناز افشار حضور نداره پس چرا فقط گلزار؟من میدونم چرا فقط گلزار دو دلیل بیشتر نمیتونه داشته باشه یکی حسادت اونم نه به قیافه بلکه به موفیقت گلزار و یا جلب توجه بیشتر مخاطب برای سایتتون چون خودتون هم به این نتیجه رسیدید که گلزار نه تنها خودش معروفه بلکه هر جا خبری هم ازش باشه اون مکان یا اون شخص هم معروف میشه مثل سایت شما یا خانوم افشار که هر دو به واسطه گلزار معروف شدید

    فرناز
    دوشنبه 21 آبان 1386 - 15:24
    -1
    موافقم مخالفم
     

    اون ایشواریای خیلی بازیگره نه بابا !!!واقعا که مخت تعطیله ,ی دونه از فیلمای گلزار رو به هزار تا فیلم هندی اشغالی نمی دم, فقط برای کرکر خندس, معلوم شد ضد گلزاریا چه جوادایین

    بهروز
    دوشنبه 21 آبان 1386 - 18:32
    -10
    موافقم مخالفم
     

    باید یک واقعیت و پذیرفت که فیلم توفیق اجباری یک فیلم ابکی بیش نیست و بازی محمد رضا گلزارم توش چنگی به دل نمی زنه چون خیلی مصنوعی توش بازی کرده اصلا نمی تونه حس نقششو به خوبی به تماشاگر منتقل کنه این فیلم فقط ساخته شده که به لطف دو سه تا بازیگر معروف و خوشگل از گیشه خوبی بر خوردار شه اما واقعیت اینه که این فیلم هیچ مفهوم خاصی نداره و تا وقتی ازین دست فیلم ها قراره تو کشور تولید بشه سینمای ایران هیچ پیشرفتی نمی کنه فیلم هایی نظیر اینو اصلا و به هیچ عنوان نمیشه با فیلم هایی مثل میم مثل مادر و اشک سرما و به نام پدر و شاهکارایی ازین دست مقایسه کرد .

    عسل
    دوشنبه 21 آبان 1386 - 19:32
    1
    موافقم مخالفم
     

    من فکر می کنم این فیلمو هیچ کس به خاطر قیافه و تیپ جناب گلزار نمی ره ببینه بلکه به خاطر محمد حسین لطیفی و سوابق قبلیش می ره نگا می کنه حالا در کنار این از بازی قشنگ رضا عطارانو باران کوثری که باعث می شه مخاطبو

    بیشتر جذاب کنه فکر نمی کنم برای دیدن این فیلم دلیله دیگه ایبشه اورد

    سهیل
    دوشنبه 21 آبان 1386 - 20:53
    2
    موافقم مخالفم
     

    من هم با نظر بسیاری از افراد که در این مطلب بیشتر در مورد گلزار صحبت شده تا فیلم توفیق اجباری موافقم من این فیلمو چند روز پیش در سینما دیدم در این قحطی کمدی و در قیاس با فیلمهای مزخرفی مثل کلاغ پر، قاعده بازی، کلاهی برای باران و .... که اخیراً در سینماها اکران شده اند فیلم خوب و قابل توجهی بود اما به شخصه توقع من از آقای محمد حسین لطیفی بعد از ساخته شدن روز سوم و سریال خوب صاحبدلان بیشتر از این بود. باران کوثری هم بعد از حضور درخشان در خون بازی و بازی قابل قبول در روز سوم در حد متوسط ظاهر شد. گلزار هم تقریباً مثل همیشه بود اگر این فیلم قبل از روز سوم ساخته می شد فیلم قابل دفاع تری بود


    سه‌شنبه 22 آبان 1386 - 0:21
    -3
    موافقم مخالفم
     

    به نظر من گلزار بازیگر خیلی خوبی نیست چون یک بازیگر خوب ، خوب هم انتخاب می کند و گلزار تا به حال شانس آورده که دو بار برای فیلم های خوب انتخابش کردند وگرنه خودش اصلا به این مسأله ی مهم توجهی نمی کند.

    اما من واقعا نمی دانم که چرا این قدر با او دشمنی می کنند و خیلی دوست دارم تا حقیقت این دشمنی ها را بفهمم.

    گلزار زیبا است و هیچ کسی نمی تواند این قضیه را انکار کند ولی در وادی هنر خیلی ها هستند که زیبا هستند شما فکر کنید ببینید چه چیز دیگری در گلزار هست که او را از بقیه ممتاز می کند ؟ آن چیز مطمئنا کار های عام المنفعه نیست.

    باید بگویم کلاغ پر افتضاح بود هر چند ما کم از این اقتضاحات در سینمای ایران نداریم با این وجود من هنوز امیدوارم.


    سه‌شنبه 22 آبان 1386 - 15:50
    1
    موافقم مخالفم
     

    بیتا جون با نظرت کاملا موافقم

    این سایت برای اینکه آمار بازدید کننده هاش رو بالا ببره داره از اسم "گلزار" سو استفاده می کنه

    حالا علاوه بر اون از نقات قوت گلزار هیچی نمی گه و فقط انگشت می ذاره رو نقاط ضعفش

    اصلا این هم به کنار. شما ها لیاقت اینو که بازدید کننده های زیادی داشته باشید رو ندارید فکر نکنید که این حرف رو برای این می زنم که شما با گلزار دشمنید نه. بلکه برای این حرفم دلیل کاملا منطقی دارم اونم اینه که شما حتی یه نقد ساده رو هم نمی تونید بنویسید شما تیتر این قسمت رو گذاشتید "یادداشتی بر توفیق اجباری" خودتون قضاوت کنید آیا این یادداشتی بر فیلم توفیق اجباری بود یا نقدی از محمد رضا گلزار؟؟؟؟؟؟؟؟

    خودتون بگید کارهای عام المنفعه گلزار یا اشک ریختنش هنگام دیدن تصاویر رضازاده(حالا چه راست چه دروغ، کاری ندارم) چه ربطی به توفیق اجباری داره. نه این ها بهم چه ربطی دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اینکه بگویید گلزار از بازی در فیلم های سربازهای جمعه یا مهمان مامان امتناع کرد و یا اینکه اصلا چرا این کار را کرد چه ربطی به توفیق اجباری داره؟؟؟؟؟؟؟؟

    شما باید در این قسمت به نقاط قوت، ضعف و ... فیلم اشاره می کردید باید از ایرادات بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه و یا به نکات مثبت این موارد اشاره می کردید یا اصلا هر چیز دیگه ای که به این موضوع ها مربوط باشه رو عنوان می کردید. اونوقت چی کار کردید اومدید فقط و فقط از گلزار نقد کردید اصلا اسمی از باران کوثری و بازیش در این فیلم آوردید به عطاران هم که فقط یه اشاره خیلی کوچک کردید که اونم اگه نمی کردید سر سنگین تر بودید

    این مطلب یاداشتی بر فیلم توفیق اجباری نبود شما که نقد کردن هم بلد نیستید بهتره در این سایت مثلا سینمایی تون رو تخته کنید

    منیژه رحمانی
    سه‌شنبه 22 آبان 1386 - 17:6
    6
    موافقم مخالفم
     

    می دونید منتقد کیه؟

    منتقد کسیه که دیگرون به حرفاش اعتقاد داشته باشن ، کسیه که وقتی چیزی را می نویسه دیگرون متوجه می شوند از عقل و درایت خودش استفاده کرده تا موضوعی که راجع به اون نقد میکنه به سمت بهتری پیش بره باید بگم تا به حال اینجا منتقد ندیدم ، با این نقدای شما حتی دیگه رفتگران محله ما هم می یان اسم خودشون رو منتقد می ذارن.

    ببخشید اینو گفتم ولی باور کنید شما اسم منتقد را به دنبال اسم خودتون دارید یدک می کشید ، رضا چه خوب باشه چه بد ، چه واقعی بازی چه تصنعی شما باز همین مطاب را خواهید نوشت ، من به شخصه دیگه به گفته های شما اهمیتی نمی دهم شما خیلی تکراری شده این مباحث شماااااااااااااااااااااااااا.

    دوستان گلم ، خواهران گلزاری بابا بی خیال این آدمها بشید حیف وقت نیست که صرف مطالعه این مطالب یا به اصطلاح اراجیف آقایون بکنید؟

    این سایت متعلق به رادانه و ضد گلزار خدمت آقایون محترم عرض می کنم که توی این کره خاکی کسی جای کسی را تنگ نمی کنه امیدوارم متوجه عرض بنده شده باشید.

    منیــــــــــــــــــــــــژه رحمانــــــــــــــــــــــــــــی

    من مطالبتون را برای خانواده رضا ارسال میکنم.

    شهرزاد
    سه‌شنبه 22 آبان 1386 - 17:10
    -3
    موافقم مخالفم
     

    من که از این فیلم خوشم اومد .

    به قول اقای لطیفی مردم از سوپر استار ها و بازیگران سینما برداشت خوبی ندارند مگه چیه که بازیگران هم دارای حیا باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    سه‌شنبه 22 آبان 1386 - 19:49
    -1
    موافقم مخالفم
     

    الهی قربونش برم


    چهارشنبه 23 آبان 1386 - 0:29
    8
    موافقم مخالفم
     

    گلزار جون خیلی باحالی دوست دارم

    م -ش
    چهارشنبه 23 آبان 1386 - 2:37
    -6
    موافقم مخالفم
     

    این فیلم معلوم بود خیلی سانسور شده

    بنابراین کارگردان نمی تونه اون حرفی رو که میخواد بزنه

    به نظر من به این خاطر این فیلم در مقایسه با فیلمهای دیگر آقای لطیفی یه مقدار ضعیف بود که سانسور شده بود

    pire cinema
    چهارشنبه 23 آبان 1386 - 11:38
    -1
    موافقم مخالفم
     

    chera nazare man o taiid nakardid ???? be naafeton nabood ??? be mazajeton khosh nayoomad ! vaghean ke

    سینمای ما -  دوست عزیز. کامنت قبلی شما، متن طولانی بود که به شکل فینگلیش تایپ شده بود و همین نکته، خواندن و تایید کردن آن را سخت می‌کرد. لطف کنید و مطالب طولانی را فارسی تایپ کنید.


    چهارشنبه 23 آبان 1386 - 13:45
    -1
    موافقم مخالفم
     

    اسم این کار شما نقد بود یا توهین؟بهتر نبود کمی فکر می کردید بعد این حرفهارو می نوشتید؟ خانم رحمانی شما که می گید به این حرفها اهمیت ندید اخه واقعا نمیشه که ی نفر اینقدر راحت به دیگران توهین کنه بعد ما هیچی نگیم.واقعا جای تاسف داره که بخودشون این اجازرو می دن که به یه هنرمند اینقدر راحت توهین کنند؟دگه شورشو دراوردن........... گلزار بهترین بوده خواهد بود.

    ali
    چهارشنبه 23 آبان 1386 - 18:45
    -4
    موافقم مخالفم
     

    بد اخلاق ترين بازيگر سينماي ايران= گلزار


    پنجشنبه 24 آبان 1386 - 9:51
    0
    موافقم مخالفم
     

    من از گلزار خوشم میاد


    پنجشنبه 24 آبان 1386 - 10:5
    0
    موافقم مخالفم
     

    dorooogh ta koja akheeeeeeeeeeeeeeeee golzar key bara rezazade gerye kard baba yezare ensaf dashte bash namard


    پنجشنبه 24 آبان 1386 - 10:26
    -1
    موافقم مخالفم
     

    نمیدونم چرا فکر میکنید محبوبیت گلزار فقط بخاطر قیافشه

    مگه بازیگر خوش قیافه کم داریم؟

    مگه یه قیافه تا چند سال میتونه جذاب باشه؟


    پنجشنبه 24 آبان 1386 - 10:31
    3
    موافقم مخالفم
     

    علی:معلومه که گلزارو نمیشناسی

    گــــــــــلـــــــــــــــزار:خوش اخلاقترین و مهربونترین بازیگر سینما


    پنجشنبه 24 آبان 1386 - 14:12
    -3
    موافقم مخالفم
     

    فقط گلزار

    سما
    پنجشنبه 24 آبان 1386 - 14:16
    -2
    موافقم مخالفم
     

    هيچ دقت كرده ايد؟!

    هرگاه كه به نقد فيلم هاي گلزار مي پردازيد به صورت كاملا آگاهانه مسير نقد رابه سمت تحليل شخصيت حقيقي اين هنرمند مي بريد و بسيار بي رحمانه او را تخريب مي كنيد و افكار عمومي را نسبت به ايشان و خصوصا طرفدارانشان خراب مي نماييد .

    كاش ميشد به جاي اين همه نقد رضا گلزار تنها يكبار خودتان را زير ذره بين ببريد .

    و در پايان من نه به عنوان يك طرفدار بلكه به عنوان شخصي

    كه دوست دارد نوشته هاي بدور از غرض ورزي شما را بخواند از شما مي خواهم خود را اصلاح كنيد .

    با تشكر

    ساينا
    پنجشنبه 24 آبان 1386 - 16:49
    5
    موافقم مخالفم
     

    پيشنهاد:

    نام سايت خود را به سينما منهاي گلزار تغيير دهيد.

    با تشكر

    armitaa
    پنجشنبه 24 آبان 1386 - 21:58
    -1
    موافقم مخالفم
     

    be nazare man cinamaye ma be vojode kasani mesle golzar va ... niyaz dareh

    fagat golzar ke nist hesam navab safavi. bahram radan.. parsapirooz far va....

    bad ki gofteh golzar bazish badeh...

    gol yakh.. cheshman siyah.botik..komaa..shame akhar.. atash bas (akhare ehsase bazi gashange golzar bood ) harki mige golzar balad nist khob bazi koneh bereh ein chan filmo bebineh bad biyad beshineh nagdo entegad koneh...

    ama darmorede akhlag va raftar .. bayad begam jedi bodan magroor bodan ya badakhlag bodan eina rabti be bazi golzar ya hata hich bazigare digee nadareh.. yeki khob bazi mikoneh ama

    mibini en khosoosiyato ham dareh..

    hata to bazigaraye khareji ham ein khososiyat peda misheh. bazigaraye gadimi khodemon ham hamin toor bodaan yadetoon rafteh.. ...

    ama hanoozam esmeshon sare zabonhast

    be khatere bazihaye khobi ke dar filmha dashtand..]

    az ein harfaye hashiyee biyain birooon.

    va hormate ham digaroo negahdariiin. va to zendegi khosoosi ham sarak nakeshin.

    man baraye hame honarmandan alal khosoos golzar aziz arezooye movafagiyat mikonaaaaaaaaam.

    khoda negahdaaaaaaaaaaaaaaaaaar

    khodanegahdar.

    taraneh
    جمعه 25 آبان 1386 - 11:15
    -5
    موافقم مخالفم
     

    hame midonan ke golzar khosh akhlaghtarin va behtarin va khosh ghiyafe tarin bazigare irane va hem ham ono doost daran va motmaen bashin ke hamishe ham poshteshtibanesh khahand bood

    بابک
    جمعه 25 آبان 1386 - 13:42
    6
    موافقم مخالفم
     

    اینا همه موضغرفه اگه اورزه دارین شوما هم برینو بازیگربشین

    mahtab
    جمعه 25 آبان 1386 - 14:47
    -5
    موافقم مخالفم
     

    base dige!!enghadr az in shoara nadid ke cinemaye ma be vojoode golzar ehtyaj dare!!akhe na che ehtyaji???bazigari ke hata zareyi bazi balad nist!!

    cinemaye ma be afradi chon parviz parastooyi hedieh tehrani golshifte farahani fateme motamed arya bahrame radan amine hayayi va........oonayi ke BAZI BALADAN ehtyaj dare na aghaye golzar!!!!!!!!!!!


    جمعه 25 آبان 1386 - 16:30
    -1
    موافقم مخالفم
     

    aghaye jalali man vaghean baraye shoma va cinamaye keshvaremoon motasefam ke mibinam montaghedan va nevisandegani ba kambood haye atefi mian va baraye roshdo erteghaye cinamaye keshvar dast be ghalam mibarand,vaghean shoma ba neveshtehatoon joz inke kambood haye shakhsiatie khodetoon ro neshoon bedin kare digari nemiko ninva tanha golzar va afradi manade oon ro be darajete balatari az mahboobiat miresoonin,shoma tanha az asle mozooat fasele gereftin va be hashie mipardazin,vaghean baratoon motasefam ke khodetoon ro zoe afrade dast be ghalam midoonin va miay yek seri mozakhrafat ro too in site be kar mibarin,golzar ba harfhaye 100 man yek ghaze shoma ke dar hich kojaye donya etebari nadarin na az honarpishegi kenare giri mikone va na aghab neshini m ikone na golzar balke hameye bazigarane iran,chon shoma hich dar alame naghdo barresiye honar va cinema hich adadi nistin va tanha vaghte khodetoon ro talaf mikonin,behtare shoma chand classe maghale nevisi va neveshtar begzaroonin ta balke meghdari az fanne nevisandegi ro yad begirin va hatmane hatman khodetoon ro be yek moshaver neshoon bedin ta oghdehaye ravanie dorone koodakietoon ro ta haddi bartaf konan.

    aida
    جمعه 25 آبان 1386 - 18:28
    1
    موافقم مخالفم
     

    vagheanke,chetor deletun miad.golzar kheily khubeh.chera hamash uno enteghad mikonid?enteghadatunam aslan hesab shodeh nist.

    سالار
    جمعه 25 آبان 1386 - 19:26
    1
    موافقم مخالفم
     

    من از شما آقای جلالی کمال تشکر رو دارم.نقدتون کاملاّ بجا و درست بود.

    ضمناّ فاتحه سینمایی رو که سوپراستارش گلزاره رو باید خوند.

    واقعاّ تأسف برانگیزه که بازیگرایی مثل حمید فرخ نژاد هر چند سال یک بار بازی میکنند ولی بازیگرهایی مثل گلزار سالی چند تا فیلم رو پرده دارند.

    البته از ایرج قادری در زمینه کشف استعدادهای سینما!!!!!! بیشتر از این هم انتظار نمیره.

    ايمان
    جمعه 25 آبان 1386 - 22:16
    4
    موافقم مخالفم
     

    بابا چرا دعوا مي كنيد؟؟

    من اين فيلمو ديدم و كلي خنديدم و كلي هم حال كردم...

    ديگه كاري ندارم به بقيه موضوع ها

    چون اين فيلم فقط واسه خنده ساخته شده و ادعاي ديگه اي نداره

    چرا اين قدر سخت مي گيريد؟؟


    جمعه 25 آبان 1386 - 22:30
    -3
    موافقم مخالفم
     

    aghaye jalali, naghdan cheghad bedam ke az in naghdaye chert nakoni ???? reza golzar khoshgele dare halesho mibare... be kasi che rabti dare ??!!!!

    باران
    جمعه 25 آبان 1386 - 22:56
    -2
    موافقم مخالفم
     

    شماها همتون عقده ایی هستید . یه لحظه به این مسئله خوب فکر کنید بعد متوجه منظورم میشید.

    علی
    شنبه 26 آبان 1386 - 0:43
    -5
    موافقم مخالفم
     

    چرا نظر من حذف شد !؟


    شنبه 26 آبان 1386 - 11:6
    -1
    موافقم مخالفم
     

    من گلزارو دوست دارم خیلیم عالیه فیلماشم می بینم حالشم میبرم فضولم نخواستیم به شمام هیچ ربطی نداره


    شنبه 26 آبان 1386 - 20:3
    4
    موافقم مخالفم
     

    با حرف ایمان موافقم

    فیلم جالب و خنده داری بود ادعای دیگه ای هم نداشت

    اگه شما با گلزار و فیلماش دشمنی ندارید

    چرا از فیلم رفیق بد که تماشاگرا به سازندشو صاحب سینما فحش میدادن هیچی نگفتین؟؟!


    شنبه 26 آبان 1386 - 20:8
    -6
    موافقم مخالفم
     

    به نطر من بازی گلزار تو این فیلم خیلی هم خوب بود

    اگه انقدر مغرضانه نگاه نکنید

    Shaghayegh
    شنبه 26 آبان 1386 - 22:9
    0
    موافقم مخالفم
     

    من فیلم توفیق اجباریو دیدم...........

    به نظر من این فیلما ادعایی ندارن و برای فروش ساخته می شن و همه جای دنیا هم این قضیه وجود داره.یه سری فیلما ماندگار هستن و جای بحث دارن یه سری دیگه هم تجارین و مردم برای تفریح می رن و این فیلما رو می بینن که این چیز بدی نیست .

    گلزارم سوپراستار سینمای ماست و همین که باعث می شه فیلما تو این شرایط فروش کنن خودش نعمتیه......

    منم می دونم که بازیگری اش چنگی به دل نمی زنه ولی خداییش حضورش تو یه فیلم باعث جذابیت و فروش اون فیلم میشه...........

    راستی من از دیدن فیلم لذت بردم.

    مونا
    يکشنبه 27 آبان 1386 - 13:39
    -6
    موافقم مخالفم
     

    تقلید دسته چندمی از آتش بس برای رسیدن به فروش بالا

    لج و لج بازی زن و مرد و این بار تخریب و کوبیدن شخصیت زن فیلم.

    بچه ها اگر برای شعور وقت و از همه مهمتر پول خود ارزشی قائلین به دیدن این فیلم نرین.

    این وسط من دلم سوخت به خاطر باران

    بیتا
    يکشنبه 27 آبان 1386 - 16:23
    6
    موافقم مخالفم
     

    نا گفته نماند که تو فروش این فیلم به همون اندازه که گلزار سهم داشت باران هم سهم داشت و تا حدودی هم رضا عطاران پس حالا که این فیلم رکورد زده دلیلش فقط گلزار نیست بانو باران کوثری که سیمرغ در دستانشه هم دخیله

    m s
    يکشنبه 27 آبان 1386 - 22:52
    1
    موافقم مخالفم
     

    ba aghayei ke jome 25 aban 16:30 matlab neveshtan kheiliiiiiiii movafegham dameshoon garm


    يکشنبه 27 آبان 1386 - 23:2
    -4
    موافقم مخالفم
     

    در این سایتو ببندید هر وقت منتقد گیرآوردید بازش کنید... هر آدم عقدهای که نمیتونه شرووراشو بجای نقد تحویل مردم بده

    سالار
    دوشنبه 28 آبان 1386 - 0:33
    -6
    موافقم مخالفم
     

    من به اون افرادی که ما(منتقدان بازیگری گلزار)را عقده ای و حسود مینامند توصیه میکنم خودشون یک ذره(نه خیلی)فکر کنند.

    زیبایی امری است نسبی.یعنی ممکنه من از قیافه ای خوشم بیاد که شما حالتون از اون قیافه و تیپ به هم بخوره.پس وقتی کسی از "بازی"گلزار ایراد میگیره دلیلی نداره که اون رو حسود نسبت به قیافه گلزار خطاب کنیم.

    به نظر خود من شهاب حسینی هم از گلزار خوشتیپتره و همچنین خیلی بهتر در بازیگری.پس اگر من (منتقد بازیگری گلزار) عقده ای یا حسود باشم بایستی طبیعتآ به شهاب حسینی هم حسادت کنم و یه جوری غقده خودم رو نشون بدم به جای اینکه بیام ازش تعریف کنم.

    پس لطفآ قبل از زدن هر حرفی یه ذره (نه خیلی) فکر کنید.


    دوشنبه 28 آبان 1386 - 12:11
    1
    موافقم مخالفم
     

    سالار:شما به قیافه ی گلزار حسودیتون نمیشه

    به محبوبیتش حسادت میکنید.

    خداییش گلزار تو این فیلم بد بازی کرد؟

    تا حالا یه بار محض رضای خدا هم که شده تعریف که نه یه نقد سازنده ازش کردین؟چیزایی که درباره ش مینویسین جز تخریبش چیز دیگه ای هم داره؟اصلا تا حالا بازیشو نقد کردین ؟ همیشه خودشو میکوبید

    اگه تو این فیلم بجای گلزار همون شهاب حسینی بازی میکرد

    انقدر بهش گیر میدادین؟مطمئنم

    اگه شهاب حسینی بازی میکرد بازیشو نقد میکردین نه شخصیت و جایگاه اجتماعیشو بین مردم....حالا هم که قرار گلزارتو فیلم حاتی کیا بازی کنه ناراحتین که چرا حاتمی کیا اونو انتخاب کربهتر ده!

    خودتون یه ذره (نه خیلی )فکر کنید.


    دوشنبه 28 آبان 1386 - 12:11
    -4
    موافقم مخالفم
     

    سالار:شما به قیافه ی گلزار حسودیتون نمیشه

    به محبوبیتش حسادت میکنید.

    خداییش گلزار تو این فیلم بد بازی کرد؟

    تا حالا یه بار محض رضای خدا هم که شده تعریف که نه یه نقد سازنده ازش کردین؟چیزایی که درباره ش مینویسین جز تخریبش چیز دیگه ای هم داره؟اصلا تا حالا بازیشو نقد کردین ؟ همیشه خودشو میکوبید

    اگه تو این فیلم بجای گلزار همون شهاب حسینی بازی میکرد

    انقدر بهش گیر میدادین؟مطمئنم

    اگه شهاب حسینی بازی میکرد بازیشو نقد میکردین نه شخصیت و جایگاه اجتماعیشو بین مردم....حالا هم که قرار گلزارتو فیلم حاتی کیا بازی کنه ناراحتین که چرا حاتمی کیا اونو انتخاب کربهتر ده!

    خودتون یه ذره (نه خیلی )فکر کنید.

    بهار
    دوشنبه 28 آبان 1386 - 13:7
    2
    موافقم مخالفم
     

    گلزار واقعاً دوست داشتنیه و شما هم یکی از اونهایی هستید که بهش حسادت می کنید.

    سلما
    دوشنبه 28 آبان 1386 - 18:2
    0
    موافقم مخالفم
     

    سلام .........اقای گلزار بازیگر نیست؟ ریاکاره؟خوش چشم و ابرو وبی استعداده؟

    باشه شما راحت باش .......منم سینما خوندم و الان هم نمی خوام شعار پاپ ارت بدم فقط بگم زمان بهترین قضاوتو میکنه......این که کی میمونه و کی ....؟

    راستی جناب او می داند چه میکند ..شما میدونی چه میکنی؟اها نقد.... نقد ...... نقد........و.......

    Reza
    سه‌شنبه 29 آبان 1386 - 3:21
    5
    موافقم مخالفم
     

    vaghean vase cinamayi ke montaghedesh ina bashan moteasefam...... GOLZAR damet garm,kheyli aghayi,dooset darim,ta akharam bahatim.......

    سارا
    سه‌شنبه 29 آبان 1386 - 11:27
    2
    موافقم مخالفم
     

    سلام تو که اینقدر شیطونی و به همه انواع رویکرد نقد توجه داری چه طور نفهمیدی سادیسم داری؟نقد روانشناسانه بلد نیستی؟عزیزم کجا مدرک گرفتی؟

    اینکه او میداند چه میکند رو این صفحه باشه اونم در حالی که فیلم در حال اکرانه باعث میشه فقط یه سری بیفتن به جون هم ....میدونم خوشت میاد بابا جون اما این مریضی اذییتت میکنه......خود دانی

    بانو
    چهارشنبه 30 آبان 1386 - 12:27
    3
    موافقم مخالفم
     

    ((((گلزار بهترین بازیگر سینمای ایران هستش...))))...

    سحر خانوم اين جمله ت بيشتر شبيه جوك سال بود. كوتاه بيا بابا !!!!!!!!!!!!!!!

    اگه گلزار بهترين بازيگر سينماي ايران باشه كه بايد به حال اين سينما زار بزنيم.

    رها
    چهارشنبه 30 آبان 1386 - 20:44
    2
    موافقم مخالفم
     

    سلام

    خودتم میدونی که خیلی چرت گفتی فکر میکنم اقای گلزار به اندازه کافی طرفدار داشته باشن.......

    انشالله چشم همه حسودا کور بشه انشالله.

    او خوب میداند چه میکند تو به فکر خودت باش.......

    ali
    چهارشنبه 30 آبان 1386 - 20:55
    5
    موافقم مخالفم
     

    golzar har chi ke hast doost dashtaniye hamin

    reza
    پنجشنبه 1 آذر 1386 - 20:7
    2
    موافقم مخالفم
     

    just reza golzar


    جمعه 2 آذر 1386 - 20:35
    1
    موافقم مخالفم
     

    من هم با علی موافقم " گلزار هر چی که هست دوست داشتنی است همین"

    mansour
    جمعه 2 آذر 1386 - 21:1
    0
    موافقم مخالفم
     

    بزرگي آدم هاي كوچك و كوچيكي آدم هاي بزرگ را تاريخ مشخص ميكند نه افراد اين مطلب وقتي مشخص مشود زني نويسنده در سن 60 يا 90 سالگي جايزه ادبي نوبل را ميگيرد وبا مرگش خود و آثارش بزرگ ميشود همانطور كه ويكتور هوگو با بينوايان بزرگ شود

    رها
    شنبه 3 آذر 1386 - 9:51
    -1
    موافقم مخالفم
     

    سلام من باز اومدم

    اومدم بگم فقط رضا گلزار


    شنبه 3 آذر 1386 - 10:9
    1
    موافقم مخالفم
     

    خواستم بگم اگر اقای گلزار نقش درخت رو هم بازی کنن و صورتشون رو هم رنگی کنن بازم میریم فیلمشون رو میبینیم ..حالا انگار بقیه فیلمامون شاهکاره بین بد و بدتر باید انتخاب کنیم البته استثنا هم داریم .......گلزار دوست داشتنیه

    nasrin
    يکشنبه 4 آذر 1386 - 11:50
    10
    موافقم مخالفم
     

    سلام برای من خیلی جالبه که کسی تا به حال از اقای گلزار برای فیلم بوتیک یا اتش بس تعریف نکرده ایشون هنوز 10 سالم نشده که داره فیلم بازی می کنه.به نظر من بازی ایشون روز به روز بهتر میشه هر کسی میگه ایشون بده کافی یک بار بره جلوی دوربین اونوقت می فهمه که گلزار خوبه یا بد انقدر حسود نباشید اصلا خوب نیست.

    mansour
    يکشنبه 4 آذر 1386 - 14:4
    -2
    موافقم مخالفم
     

    همون بهتر كه بري درخت ببيني

    کتایون
    يکشنبه 4 آذر 1386 - 15:43
    0
    موافقم مخالفم
     

    من که با گلزار دشمنی ندارم...

    ولی خداییش همه ی دخترا مرده ی اونن؟

    یعنی ادم خوشکل تر از اون تو ایران نیست؟

    اصلا مگه زیبایی اینقدر اهمیت داره؟

    و اگه موضوع اصلا این نیست

    مگه همه ی به اصطلاح عشاق گلزار اونو میشناسن که مثلا شخصیت اونو تحسین میکنن

    حتی بازی به اون شکل قابل قبول و تحسین بر انگیزی هم نداره که ادم دلش به اون خوش باشه.

    البته مثلا توی شب شیشه ای خوب بود و حس من این بود که خداقل ریا کارانه حرف نزد.

    بعد هم اینکه چرا ما به جای اینکه در مورد فیلم حرف بزنیم درباره گلزار دعوا می کنیم!!!!!!!!!!!!!!

    نازی و رضا
    يکشنبه 4 آذر 1386 - 21:33
    3
    موافقم مخالفم
     

    ما اوصلا برای مردمی که ستاره ساز هستند متاسفیم مگه یک بازیگر چی یا کی هست که برایشان باید سر و دست شکست ؟

    مگه از کره مریخ آمده اند ؟

    مگه فتح خیبر کرده اند ؟

    مگه مخترع آپولو بوده اند ؟

    یک فیلم بازی کردن که دیگر این حرفها رو ندارد ...

    البته

    البته

    در مورد امثال گلزار

    ولی اگر کسی بخواهد هنرمند بوده و جلوی دوربین باشد کار هر کسی نیست ...

    مانند پیشکوستهای این عرصه

    سلما
    سه‌شنبه 6 آذر 1386 - 9:54
    -1
    موافقم مخالفم
     

    سلام بازم میگم

    چشم بد اندیش که برکنده باد عیب نماید هنرش در نظر

    ور هنری داری وهفتاد عیب دوست نبیند به جز ان یک هنر

    هم برای نقد و هم برای این نظرات عجیب متاسفم


    سه‌شنبه 6 آذر 1386 - 19:15
    -2
    موافقم مخالفم
     

    این نقد گلزار بود یا نقد فیلم؟

    میترا
    چهارشنبه 7 آذر 1386 - 10:5
    -1
    موافقم مخالفم
     

    می گویند لذت لذتی را بچشیم حتی برای یک بار

    پس

    من میدانم چه می کنم . تو میدانی چه می کنی .او میداند چه می کند.ما میدانیم چه می کنیم . شما میدانید چه می کنید .انها میدانند چه می کنند

    به همین سادگی

    و نه خیلی دور ...نه خیلی نزدیک

    مهناز
    پنجشنبه 15 آذر 1386 - 17:42
    0
    موافقم مخالفم
     

    بد نبود اقای گلزار بسیار لاغر شدند


    يکشنبه 25 آذر 1386 - 14:12
    -4
    موافقم مخالفم
     

    این مطلب آخری چه ربطی داشت

    ما که نفهمیدیم

    asal
    چهارشنبه 26 دي 1386 - 20:48
    3
    موافقم مخالفم
     

    cinemae ma be chizi faratar az golzar ehtiag dare cinemae ma bedoone oon ham mitooneh pishraft koneh faghat bayad doro baremoono bishtar bebinim ma ham mitoonim holywood beshim

    Ali Motori
    دوشنبه 27 اسفند 1386 - 3:37
    -1
    موافقم مخالفم
     

    Golzar be nezer men bech del paki hest herfi hem toch nebacheh

    ali motori
    دوشنبه 27 اسفند 1386 - 3:43
    -2
    موافقم مخالفم
     

    top hesti dadach

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       




    mobile view
    ...اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید


    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com عکس روز دیالوگ روز تبلیغات